In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Goeiemorguhhh dames,

Hoe is het hiero met iedereen?.

Nou ik werd vanochtend zoals elke ochtend vet vroeg wakker, was zo klaar wakker maar vond het zelf nog te vroeg maar voelde me echt goed, en ben toch blijven liggen en ben weer in slaap gevallen, dat had ik dus beter niet kunnen doen werd wakker met hoofdpijn en buikpijn steken in de zijkanten van mijn borsten rugpijn, ben daarna gelijk naar de wc gehold en moest gal overgeven, wat is dat goor zeg bah...
    Nu voel ik me echt gaar en kan echt niks verdragen.
    Ik kan me niet herinneren dat ik me zo heb gevoeld gewoon tijdens de zwangerschap van mijn dochter, nu ben ik alleen maar chaggi nergens zin in, en zie al helemaal die roze wolk niet, sorry dames voor mijn geklaag....

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    @ Chahida: Daar zijn we juist voor om ook naar je 'geklaag' te luisteren ;) Nou dat is dan geen lekkere ochtend voor je geweest!! En je moet het niet vergelijken met je vorige zwangerschap want elke is weer anders :) Nou knuffel van hier en hoop dat je je gauw weer een beetje beter voelt.

liefs Es

3. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan

Ja ik voel me dan altijd zo schuldig omdat er zoveel dames zijn die zolang bezig zijn en het maar niet lukt en ik nu ik zwanger ben maar bezig ben met klagen.
    Nee dat is 1ding wat ik geleerd heb is dat je geen 1 zwangerschap kan vergelijken met de andere.

Hoe is het verder met jou?.

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ja het gaat zijn gangetje, ben een beetje duizelig......We gingen net even naar het tankstation (voor een lekker alc. vrij bierte ;) ) want hier zijn alle winkels dicht. En in de auto voelde ik mij draaierig, heel vreemd.....net of je een paar biertjes teveel op hebt. Misschien dat het ook wel aan het warme weer ligt, weet het niet.

Maar je moet je niet schuldig voelen hoor tegenover anderen die langer bezig zijn. Wij hebben het in 1 keer gered en als ik even wil klagen dan mag dat toch of niet ;)

liefs Es

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Mammienes & Chrisie: welkom en gefeliciteerd natuurlijk!!

@Jenny: fijn dat ze allemaal zo positief reageerden!

@Chahida: wat naar meis, hoop dat je er niet elke ochtend last van houdt!

@Hier: Gisteravond begon het al. Ik was op de bank in slaap gevallen en werd met een weeiig gevoel weer wakker en ben in bed gaan liggen. Gelukkig vrij vlot ingeslapen.
    Vanmorgen vriendlief wakker gemaakt nadat de paar crackers die ik nog had liggen, niet bleken te helpen. Hij heeft me wat vla/yoghurt gebracht. Na een uur ging het wat beter en ben ik onder de douche gestapt.

We hebben de halve dag bij een keukenzaak gezeten voor het ontwerp van onze toekomstige keuken, en ben zeer tevreden!
    We mochten daar mee ontbijten, maar heb het maar bij thee gehouden. Rond de lunch zakte de misselijkheid eindelijk af... alleen nog wel veel maagzuur...
    Net een portie sate met rijst gehaald. Had ik ineens zo'n zin in!!!

Zo, en nu een pakje melk + oogjes toe op de bank. Ben echt kapot...

6. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Zo, Ikea leeggeplunderd hahaha!

Vraagje: wat voor slips draag je eigenlijk als je zwanger bent? die ik nu heb, beginnen dus al onprettig te zitten. Bij de Prenatal heb ik wel speciale gezien, maar € 20,00 voor één onderbroek vind ik een beetje te gek... Wie heeft tips?

Trouwens wel geinig om bij de Prenatal (volgens manlief dus Penatral ) rond te lopen... En weet je wat me opgevallen is tijdens het snuffelen tussen de positiekleding? Die kleren zijn een stuk goedkoper dan gewone kleding! Dus daar kan ik me tzt vast lekker uitleven. Al moet ik zeggen dat dat net bij Prenatal zal zijn, wat hebben ze daar weinig keus, zeg. Maar ja, die zoektocht begin ik nog maar niet.
    M`n moeder gaat vandeweek m`n spijkerbroek voor me vermaken, zo met van dat band ertussen maken enzo. Dan kan ik die in elk geval weer aan. Zo`n legging zit natuurlijk heerlijk, maar is op het werk niet altijd even handig én verhult natuurlijk NIETS.
    En er valt al genoeg te verhullen :cool:

We waren straks nog even in de supermarkt en het is daar altijd ontzettend koud. En dan heb je dus last van 'puntig weer'. En dat deed me toch zeer, zeg!!

7. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    hoi meiden.

Gaat er iemand van jullie zich aanmelden bij moeders voor moeders.
    Ik zit er wel aan te denken. Wacht nog een week voordat ik me aanmeld maar andere stellen hebben ons plasje hard nodig.

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo dames!

Een beetje twijfelend kom ik me hier ook melden. Ik heb op 18 mei positief getest en sindsdien nog 6 keer positief! :D
    Ik heb voor de geboorte van m'n dochter 2 miskramen gehad (1e keer met 9 weken, daarna met 6 weken). Ik kan merken dat ik me hierdoor best angstig voel. Onze dochter is het resultaat van een IUI behandeling die we 2,5 jaar nadat we zijn begonnen met proberen zwanger te worden hebben gehad.

We vonden het dan ook niet nodig om met anticonceptie te beginnen na de bevalling. Je hebt ook geen idee hoe lang het gaat duren en we hadden zoiets van wat komt dat komt. Nou, het was dus al snel weer raak! :$

Ben er echt superblij mee, maar ben ook heel onzeker. Morgen bel ik de gyn voor een afspraak. De uitgerekende datum is 25 of 26 januari. Ik weet het niet precies. Maar het is zoooo spannend!

Maar ik wil wel met jullie meekletsen. Dit topic gaat tenminste niet zo hard! ;)
    En uiteraard nog een dikke felicitatie voor jullie!! Ieieieie, leuk he?!!! :D

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zit er wel aan te denken. Maar had dit m'n eerste zwangerschap ook gedaan en toen ging het mis.... Beetje bijgelovig... Ik wacht denk ik nog een weekje.... Jij hebt je wel aangemeld?

10. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Nee wacht nog een week. Weet het zelf pas sinds gister dat ik zwanger ben en wil het nog ff tot me door laten dringen.

11. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    marije1980@ Gefeliciteerd lees je bericht net pas.
    Kan het goed begrijpen dat je je onzeker voelt.

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bedankt, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Ik ben gelukkig niet alleen onzeker, maar ook verschrikkelijk blij!! :D
    Die eerste weken duren altijd zo lang en zijn zo onzeker. Hopelijk mag ik met 7 weken een echo, dan hoef ik nog maar 2 weekjes te wachten...pffff.

13. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Dank je wel.
    Ik vind het allemaal zo spannend. Wil morgen nog een test halen van CB had gister nog geen knaltest. Gister een foto geplaatst bij zwangerschapstesten en daat vonden de dames het allemaal overduidelijk ZWANGER.
    Donderdag de huisarts bellen dan hoor ik meer wat er gaat gebeuren.

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Echt superspannend allemaal. Maar heb er op zich wel een goed gevoel over. En die knaltest die komt vast! Maar je bent in elk geval zwangerrrr!! :D
    Nu ga ik lekker CSI en Bones kijken. Even andere gedachten! :)

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nog een keer het lijstje :D

Due dates
    Chahida - 07/01/2011 - 2e kindje
    Moppie1981 - 15/01/2011 - 1e kindje
    Serendipity - 20/01/2011 - 1e kindje
    Jannebo - 20/01/2011 - 1e kindje
    Rhythem84 - 20/01/2011 - 2e kindje
    Jenny - 24/01/2011 - 1e kindje
    Marije1980 - 25-01-2011 - 2e kindje
    Madelief - 29/01/2011 - 2e kindje

Mennie - ??/01/2011 - ?e kindje
    Niki86 - ??/01/2011 - ?e kindje

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Due dates
    Chahida - 07/01/2011 - 2e kindje
    Moppie1981 - 15/01/2011 - 1e kindje
    Serendipity - 20/01/2011 - 1e kindje
    Jannebo - 20/01/2011 - 1e kindje
    Rhythem84 - 20/01/2011 - 2e kindje
    Jenny - 24/01/2011 - 1e kindje
    Marije1980 - 25-01-2011 - 2e kindje
    Madelief - 29/01/2011 - 2e kindje

Mennie - ??/01/2011 - ?e kindje

Vlindertje
    Niki86

Zie dat Niki helaas weer een vmk heeft gehad :( Sterkte meis!

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    He gatsie.....sterkte Niki! :(

18. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Ik durf het nog bijna niet te geloven, maar ik heb al een aantal dagen allerlei kwaaltjes, misselijk, mooooeeeeee, rare smaak in mijn mond... Vanmorgen getest en... zwanger!!! Ik ben ontzettend blij, maar vind het ook erg spannend. Dit is ronde 5... in maart een miskraam gehad... Dus ik ben nu voorzichtig met positief zijn!
    Maar sluit me graag hier aan! Ik ben nu ongeveer 4 weken (na de miskraam was mijn cyclus een beetje in de war, dus weet het niet exact...)...

19. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Hoi Mausi van harte gefeliciteerd!!!

20. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Niki wat een vervelend nieuws bah, heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina