Na mijn mislukte huwelijk met de verwekker van mijn zoon (hij kent en wilt zijn zoon niet kennen) Had ik totaal geen behoefte aan een relatie, ik geloofde er gewoon niet meer in en vond het heerlijk zo samen met mijn kleine man. Totdat ik een jaar geleden mijn huidige vriend leerde kennen, In hem vond ik alles wat voor mij belangrijk is in een relatie. Mijn zoon ziet hij als zijn eigen en die 2 zijn zo gek op elkaar! Nu gaan we in oktober samenwonen en had nooit gedacht ooit nog zo intens gelukkig in een relatie te kunnen zijn. Wilde mijn geluk even met jullie delen
Wat super fijn voor je zeg En dat je nu gaat samen wonen echt helemaal leuk. Dat zal jou zoontje wel heel erg leuk vinden. Nu zie je maar weer dat er zat leuke mannen op de wereld zijn, die er wel voor jou en jou zoontje willen zijn. Heel veel geluk samen en geniet ervan.
Kijk zulke verhalen vind ik leuk om te lezen! Heel veel geluk met het samenwonen!! En wat helemaal mooi is is dat het super klikt tussen zoon en vriend!! Geniet ervan met z'n 3en! (kan je mij ook niet een beetje geluk van jou geven?)
klinkt geweldig mooi dat er ook happy-endings zijn en dat bewijst maar weer: ga nooit uit van het slechte maar blijf geloven in een mooie toekomst!
Zo is er altijd weer een zon die gaat schijnen. Je moet hem af en toe alleen zelf opzoeken. Geniet er te veel van!