Wat een hartverwarmende reacties meiden! Iedereen die hier ook mee te maken (heeft gehad) ook heel veel sterkte. Alle dieren die een baas hebben die zo'n verdriet heeft, hebben een geweldig leven gehad! Hopelijk kan onze reu (10,5) zijn draai weer vinden. Ze was zijn speelmaatje en aangezien hij niet met zoveel honden door 1 deur kan, hoop ik dat hij evengoed happy blijft. Hij kan iig weer meer met ons mee naar dingen toe, aangezien Emma geen maatje thuis meer nodig heeft (ze ging op het laatst wel weer vaker blaffen). Zo zoek je in het negatieve toch ook weer positieve punten.
Ik krijg een brok in mn keel, zo wreed als je je geliefde huisdier moet laten inslapen. Heel veel sterkte en koester de mooie herinneringen...
Ik heb in april mn kat van 17 moeten laten inslapen. Het moment kiezen was heel moeilijk, maar je voelt het echt als het moment van 'genoeg is genoeg' daar is. Heel veel sterkte .
Heel veel sterkte gewenst! Lijkt me ook zo verschrikkelijk moeilijk. Mijn hondje van 5,5 jaar ligt nu lekker tegen me aan en vind het al moeilijk dat ik hem voor een weekje laat logeren ergens omdat wij op vakantie gaan. Moet er niet aan denken dat dat punt ooit komt dat we afscheid moeten nemen... hopelijk blijft dat voorlopig nog even ver van mijn bed. Heel veel sterkte en kracht gewenst!
Heel veel sterkte, ook ik moet er niet aan denken om onze hondjes ooit in te moeten laten slapen!!!!!!!!! Geniet van de mooie herinneringen Dikke knuffel!!
Ik ben absoluut geen hondenliefhebber, maar als ik de foto zie, wat een ontzettend lieve hond om te zien! Wat moeten jullie van haar genoten hebben! Sterkte!
Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Veel sterkte met het verlies van jullie lieve Emma. Ik weet hoe het voelt, ik heb 2 jaar geleden ook afscheid moeten nemen van onze lieve trouwe lobbes. Mis hem nog steeds.
Een ding staat vast ze heeft bij een top gezin mogen wonen. Niet gek dat je veel verdriet er van hebt. Sterkte
Nou krijg ik weer tranen in mijn ogen, zo lief... Vandaag haar sterfdag ook op onze kalender gezet...kunnen we het nooit vergeten!