pijn aan me doos....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kreeft, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo dames,

sinds vanmorgen heb ik pijn aan me vagina en een zeurderige pijn in onderbuik is dit bandenpijn of wat anders (ben 17 wk zwanger).
    maak me een beetje zorgen.

gr kreeft

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

ja hoor bandenpijn heb ik ook in mijn doos gehad ,'
    zelfs rond dezelfde periode als jij.
    is vervelend en zelfs zeer pijnlijk he:x
    Niets aan de hand word vanzelf weer minder ik heb er een dag of drie last van hehad in me doos zeg maar.
    De rest allen bandenpijn in me buik.

sterke ermee:)

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Kan bandenpijn zijn. Kan ook een blaasontsteking zijn.
    Zelf had ik een streptokok bacterie gehad, dit gaf ook ontzettend veel pijn aan mijn doos.
    Als je het niet vertrouwd, even je urine laten testen, evt een kweekje laten afnemen bij de ha en als daar niets uitkomt kan je ervan uit gaan dat het dan bandenpijn is. Gewoon maandag even langs de ha.
    Sterkte

4. Metire

Metire Niet meer actief

hahaha humor van de dag, elke keer als ik het woord doos las schoot ik weer in de lach.. :D

maargoed, ik had ook bandenpijn in mijn 'doos' nu nog af en toe.. ;)

5. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    heb ik ook last van gehad! en het litteken van mijn 1e bevalling!
    eerst dacht mijn verloskundige ook aan blaasontsteking maar mijn urine was goed dus een soort van banden pijn.. zo vervelend elke stap en helemaal het idee te moeten gaat zitten :S zit ik eenmaal is het ook over!

@blijzwanger
    mijn eerste bevalling was zo vreselijk wilde alleen mijn verloskundige naar mijn 'doos' laten kijken.. maar uiteindelijk na 2 dagen bevallen had ik al meer dan 8 verschillende mensen gehad die er naar gekeken hebben
    dus als dan weer iemand vroeg mag ik even kijken?
    zei ik, ja hoor deze kijkdoos is gratis
    zelf had ik lol mijn man dacht dat ik ze niet allemaal meer op een rijtje had hihi ;)

Deel Deze Pagina