Bij de oudste in het ziekenhuis waar ik toen al lag. Ik weet het nog precies: het was om 2.15 ‘s nachts net toen de zuster weg was Bij de jongste werden ze in overleg gebroken, in dat zelfde ziekenhuis.
Bij de eerste aan tafel, tijdens een kerstdiner met de familie. We waren bij mn zwager en moesten 50 min. in de auto naar huis. Althans.. naar t ziekenhuis. Waar 3 dagen later mn zoontje geboren werd. Bij de 2e was ik de gordijnen van het voorraam dicht aan het doen. Had smiddags wel wat buikpijn maar never nooit gedacht dat t die dag zou gaan gebeuren.... Een uur en 20min later was zoontje nr 2 er.
Bij de eerste in t ziekenhuis bij 4cm ontdluiting. Bij de 2de waarschijnlijk op t werk maar kwamen we pas na 2 dagen achter.
Toen ik van de bank opstond om naarde wc te gaan. Was echt NET van de bank af toen die plons kwam. Dochter stond naast me "mama, was dat de waterballon van de baby??? Ja he??? Komt mn broertje NU???"
Beide in het ziekenhuis. Volgens mij ook pas met 8 cm ontsluiting dat de vk ze prikte. Elke keer dat ik dacht ‘oja .. vliezen’ haha
2x in het ziekenhuis tijdens de bevalling, door prikken.. 1x vermoed ik dat er een scheurtje kwam door strippen.
Bij de eerste in het ziekenhuis, had net petadine prik gehad en voelde me daar zo high van dat ik elke keer dacht dat ik in mijn broek plaste na 2x omkleden toch maar op het belletje gedrukt dat ik bleef plassen bij nr 2 en 3 pas laten prikken met 9 cm eerder durf ik nooit goed bang dat er een weeen storm komt
Alle drie de keren werden ze geprkt tijdwns de bevalling/weeen. Waarvan 1 keer thuis omdat het erop leek dat we het ziekenhuis niet zouden redden maar moesten we alsnog richting ziekenhuis. Andere twee keren was ik al in het ziekenhuis.
1e in de nacht om 03.00 in bed (weeen kwamen om 16.00 in de middag, 21.13 geboren) 2e in de nacht om 01.00 in bed (weeen kwamen om 1430 in de middag, 1730 geboren) 3e toen de verloskundige om 00.00 uur me ging strippen na een dag gerommel. (Weeen kwamen om 06.00 en om 9.30 geboren) Bij de eerste was het een scheurtje en verloor ik steeds plonsjes. Ik lag in bed en voelde iets knappen maar toen ik op stond waren het dus steeds golfjes. Bij de tweede hoorde ik pats (of voelde ik geen idee) en kwam er echt een golf. Hele bed nat Bij de derde dacht ik toen de vk aan het strippen was, oh nee plas ik nou?! Maar toen zei de verloskundige oh en dat waren je vliezen..
Volgens mij hoort deze niet echt in de Lounge... Maar alledrie de keren in het ziekenhuis. Saai Bij A had ik trouwens wel meer dan een week gescheurde vliezen voordat ze me besloten in te leiden.
Tot 2x toe in bed, 1e keer in de ochtend en vorige maand in de avond. Hele dag zoveel gedaan, veel gelopen en pas toen ik me ging ontspannen braken ze pas.
Hier gebroken vliezen in bed, savonds om een uurtje of 23.00, net voordat ik wilde slapen. Ze wilden bij mij het ook nog rekken tot 37 weken omdat ik pas 35+4 was maar kreeg koorts 2 dagen later dus werd ingeleid.
1e werden ze thuis geprikt vij 6 cm & zijn we meteen naar het ziekenhuis gegaan. 2e in het ziekenhuis bij 7 cm geprikt. 3e spontaan gebroken, s'avonds toen ik net 5 minuten op bed lag. 4e in het ziekenhuis met 6 cm.