In nesteling bloeding of ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HMT, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 oktober mn ei speong gehad
    Precies een week geleden
    En sinds gister kramp en een beetje bloed verlies en nu iets meer maar voor steeds voor namelijk slijm met een beetje bloed er in (het lijkt al gou veel)

Wat denken jullie

2. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Ik heb precies hetzelfde, of 29-9 ei gehad of 3-10 ei gehad.
    Donderdagochtend oud bloed, vannacht ook heel klein beetje
    Nu is t wat roder en lijkt meer, maar totaal 1/3 inleg vol :)
    Het lijkt niet op ong want het is echt helder (zonder klont e.d sorry beetje vies:p)

3. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier dus het zelfde! Wat denk jij?

4. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Of t gaat doorbreken, :) maar dat is bij mij nog steeds niet dus dan denk ik dat het nog komt vd innestellings bloeding, alleen m'n test geeft nog negatief aan, heb jij al getest? :)
    En wat denk jij?
    Liefs

5. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 MsGrey, 11 okt 2015
    Laatst bewerkt: 11 okt 2015
    Het kan beide kanten op gaan. Ik had dat bijna iedere keer voor ik ongesteld ging worden.
    In augustus was ik zwanger maar had ik ook dat bloedverlies en dat werd ook vroege miskraam. Dit keer had ik wat bruin bloed verlies en ben ik weer zwanger en ziet alles er goed uit.

6. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    O wat heftig een mk zeg,
    Maar voor nu gefeliciteerd. Super fijn. Hopelijk mag nu alles goed gaan met je :)

Hier nog steeds met vlagen wat helder rood bloed, maar vanaf vannacht nog geen inlegkruisje vol,

Ik denk afwachten maar....

Liefs

7. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Hallo dames, mag ik hier ook ff mee kletsen? Ik vraag me ook af wat er bij mij aan de hand is? Waarschijnlijk op de 29e m'n ei gehad( wat voor mij erg vroeg in m'n cyclus is). Op 7 okt s avonds bruin slijm verlies( ik hoopte op dat moment een innestellingsbloeding) volgende dag best heftig donker en rood en stolsels, zag er anders uit dan in m'n menstruatie. Nu nog steeds af en toe wat donker verlies. Ook heb ik gevoelige borsten( wat normaal weg is in m'n menstruatie). Bij een voor mij normale cyclus is pas de 18e m'n nod! Hoeveel dagen na een evt nesteling kun je testen? :(

8. Happy85

Happy85 Lid

11 sep 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!
    Ik heb dat ook!
    Gisterochtend (9dpo)klein beetje licht bruinverlies gehad. Daarna niks meer.
    Vanmorgen hetzelfde. Het is eigenlijk niet echt bruin te noemen. Eerder roze-licht bruin.
    Ik heb gisteren ook de hele dag af en toe krampen gehad en vandaag soms ook.
    Verder veel last van lage rugpijn. Hebben jullie dat ook?

9. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Hoi dames, het lijkt bij ons drie wel t zelfde!! :)
    Hopelijk is dat positief voor ons :p

Ik heb ook krampen en lage rugpijn, verder diaree gehad net na of tijdens ei en koude handen :) ojaa en erg nat gevoel vanonder :)

Bij mij nu nog steeds beetje helder rood bloed met vlagen. (Nog geen inleg vol)
    Lijkt niet op menstruatie. :(

29-9 of 3-10 ei gehad, dus 14 dpo of 8 dpo maar ik heb nog geen positieve test :( in ergste geval kan ik pas 17-10 testen :)
    Pff afwachten,,,

10. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is 18-10
    Tis bij mij idd nog geen inleg kruisje vol
    Voornamelijk bij het afvegen rood maar dan lijkt het nogal gou heftig vind ik

Mijn lichaam doet zo raar sinds mn vorige zwangerschap
    Bij mn zoontje wast de 3de ronde al raak dus hoop zo dat dat nu ook is

11. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Ik hoop t ook :)
    Ja omdat t verdund is lijkt t veel he
    Had je dit bij de zwangerschap van je zoontje ook?

Liefs

12. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat niet
    Daar hadk 1 dag beetje bruine afveeg maar meer niet
    Vind het zo ie zo raar dat je lichaam na een zwangerschap zoveel kan veranderen
    Voor ik zwanger werd altijd 30 dagen cyclus ei kon ik voelen dus t was zo gepiept sinds de bevalling van mn zoontje heb ik 3 super mooie cyclusse gehad van 30 dagen dus we besloten er weer voor te gaan
    De eerste rone was mn cyclus 47 dagen (ik denk een vroege mk maar dat weet ik niet zeker hoor) en daarna een cyclus van 18 als ik nu ongesteld zou zijn zou dit een cyclus van 21 zijn geweest
    Ik heb met ovu testen een echte knaller gehad op 3 oktober dus 4okt mn ei

IK weet dat ik niet moet denken dat het deze keer weer zo vlug raak is maar ergens in mn achterhoofd ga ik er toch vanuit
    Dus hoop zoo dat dit geen menstruatie is
    Het idee dat mn cyclus zo raar doet en het daardoor een stuk moeilijker gaat worden maakt me best verdrietig

Heb net wel een stukje gelezen dat het na een zwangerschap een stuk beter doorbloed is daar beneden dus dat er zowel met ovulatie als met innesteling sneller een adertje springt
    Laten we dat maar hopen dan
    Maar opt moment ben ik vooral verdrietig omdat ik bang ben dat een 2de wat langer op zich laat wachten terwijl we ze juist heel kort op elkaar wilde

13. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Snap ik helemaal, zwanger worden is n heel emotioneel project omdat het zo gewenst is en je hebt de natuur en je lichaam niet in de hand :(
    Het is soms zo verdrietig als ik lees dat sommige zolang bezig zijn.
    Het lijkt me zo verschrikkelijk,
    Wij zijn zelf net begonnen door studie maar hebbe al n jaar die grote wens
    En als je het dan wilt, het liefst gelijk zoals iedereen wilt natuurlijk :(
    Ik ben benieuwd meid wat dit gaat worden voor ons
    Ik duim en hoop met je mee :)

14. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Ik heb een poll geopend om te kijken hoeveel meiden rood of bruin verlies hadden bij innesteling :) staat ook in deze lijst

15. Happy85

Happy85 Lid

11 sep 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke poll mila!
    Ben benieuwd! Hoe is het nu bij iedereen met het bloed/bruin verlies?
    Ik dus alleen vanmorgen (10dpo) weer, maar nu niet meer. Ook even geen krampen meer gehad..
    Mila, hoe heb jij jouw eisprong berekend? Aangezien je tussen 2 data twijfelt..

16. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Lang verhaal hihi, wij hebben al n jaar n grote kinderwens maar vanwege studie hebben we dit uitgesteld, nu hebben we goed nieuws gehad (studie is bijna klaar) en 29-9 was dus het moment dat we zijn begonnen, ik ben in november gestopt met de pil en altijd me cyclus in gaten gehouden alleen nooit iets uitgerekend of ergens op ge let :) beetje stom achteraf,
    Dus 29-9 seks gehad en savonds ben ik dingetjes gaan opzoeken, mijn cyclus is op z'n kortst 30 langste 45, dus heb t gemiddelde gepakt van 37 en uitgerekend via apps en internet en kwam op 27-9 (mijn vruchtbaar slijm was trouwe s 24-27 dat merkte ik altijd wel) maar dan zou me ei 29-9 niet meer leven meen ik.
    Dus was wel spannend want als het dan eindelijk kan wil je het liefst gelijk natuurlijk en zou er misschien geen kans zijn als me cyclus minder als 37 dagen is :)

Dus ik ben uit gegaan van rond 27-9 me ei, 3-10 kreeg ik steken onderin rechts in me lies, innesteling denk ik? ,, 8-10 bruin bloed heel weinig dus ik dacht nog vd innestelingsbloeding. Dan zou ik vandaag dus me menstruatie hebben .

Vandaag is dag 38, Vannacht oud bloed paar druppels, vanmorgen helder rood dus ik dacht neee menstruatie :$:x
    Maar het is anders,veeeel minder en tis helder rood (zonder stukjes sorry beetje vies) en tis nog geen inleg vol. Met afvegen n beetje maar met plassen niks.

Dus ik snap niks van me lichaam :( Daarom als dit nu niet me menstruatie is dan denk ik dat 3-10 me ei is geweest, en 8-10 en nu me innestelingsbloeding ofzo? :)

Vanmorge trouwens getest en zie nog steeds niks, maar dan zou ik pas 8 dpo zijn.

Hihi wat denk jij als je mijn verhaal hoort?
    Hoe is het nu bij jou?

17. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar kan ik die poll ergens vinden?

18. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden! Geeft me toch wel weer wat hoop moet ik zeggen aangezien er ook op ja hebben gedrukt

19. Happy85

Happy85 Lid

11 sep 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mila!

Nou lastig inderdaad.
    Als ik het zo lees kan het nog alle kanten op.
    Misschien als je zo'n wisselende cyclus hebt handig om ovulatietesten te gebruiken? (Hopelijk komt er geen volgende keer, en is het nu raak!).
    Vriendin van mij heeft ook wisselde cyclussen en gebruikt ook ovulatie testen, en werkt perfect voor haar!
    Hier niks meer gespot. Ook geen krampen meer. Rugpijn is ook minder.. Morgen 11 dpo. Hoop dat het een innesteling was!!
    Maar kan natuurlijk nog steeds aankondiging van menstruatie zijn..
    Succes voor jullie allemAal!!

20. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook ovulatie testen
    2 maanden geleden dagba ovulatie ongesteld geworden en als ik nu ongesteld ben en het geen innesteling is ben ik 7dpo ongesteld geworden dus ook dat wil
    Niet altijd iets zeggen helaas 😓

Deel Deze Pagina