Helaas negatief Dat wil natuurlijk nog niks zeggen maar wel een baal momentje wand bij mn zoontje teste ik met 10 dpo al duidelijk positief
Hi allemaal, ik had dit ook deze maand, nooit eerder gehad. Bruinverlies van 10dpo-13dpo inclusief allerlei vage kwaaltjes : misselijk, opeens kokhalzen met tandenpoetsen, weinig eetlust, heel moe maar toch slecht slapen en ga zo maar Door. Helaas vannacht ongesteld geworden... Ik hoop voor jullie een andere afloop! Ik ga nu ronde 11 in...hopelijk eindelijk meer geluk
Mijne test ook negatief ik hoop dat het te vroeg is Was ook action test dus die zijn ook wat later positief hoorde ik Afwachten maar Ik ben m'n positieve gevoel weer kwijt @koekjesbakker o balen zeg. Toch die menstruatie weer :x Succes volgende ronde Liefs
O wat balen HMT en Mila89!! Vreselijk he die mix constant van positieve en negatieve gedachten... Geef niet op, bij mij testte ik inderdaad met een 4 dagen vroeger test. Niet met een normale van de action. Het kan dus nog. Balen Koekjesbakker.... Geef de moed niet op dames. Het gaat een keer gebeuren! Dit zou ons eerste kindje worden en we zijn al 2 jaar bezig. Soms gaat het niet gemakkelijk. Het stomme is dat het om je heen zo gebeurd bij mensen, maar zul je altijd zien, bij jou net niet 'zomaar'. Volgende week donderdag staat de vroege echo gepland. Ik ben namelijk een bijzonder geval omdat mijn bloed te snel stolt. Ik moet ook nog eens prikjes gaan zetten zodra er hart-actie is. En dan wordt het een hele boel gecheck, de hele zwangerschap lang. Ik heb overigens nogsteeds bloedverlies, maar echt 4 drupjes per dag. Ik test trouwens of ik echt klaar ben met bloed door een wattenstaafje naar binnen te duwen, zie je meteen aan de kleur of je nog bloeding verwacht of niet. Misschien een tip voor als je je afvraagt of je er nu klaar mee bent of niet? Ik duim met jullie mee hoor dames!!
Ah dat is lief Wat vervelend,maar erg fijn dat ze je in de gaten houden,Dat geeft je zekerheid Ik wil de moed niet opgeven maar ik moet zegge dat ik er geen hoop meer in heb Ik ben net na Kruidvat gerend en ook hierop zie ik niks Ik voel me zo zwanger, zou ik mezelf nou echt voor de gek houden
Mila wanneer ga je weer testen? Ik denk ik zaterdag heb alleen nog action testen en 1 cb liggen maar die cb gebruik ik alleen als een ander positief is 😛 die zinn te duur om te verbrassen hahahah
Hahah snap ik. Zou ik ook doen Vanmorge test gedaan van action en Kruidvat, zag er beide niks op, wilde hem vanmiddag weg gooien zag wel iets op die Kruidvat maar is n indroger ben ik bang (En mag eigelijk niet na afleestijd ) Ik wil het liefst morge testen maar ben bang voor teleurstelling dus denk ook zaterdag Ik heb nog drie action en drie Kruidvat 2v5 Spannend... Mijn humeur is bytheway op en AF deze dagen pff Zie jij hier iets op? Liefs
hoi Meiden, ik lees even mee en herken mezelf hier enorm in. Hoe is het nu met jullie? Ik ben nu 2 dagen voor nod en heb rood verlies. In tegenstelling tot vorige maanden voel ik me nu zwanger. Misselijk, hoofdpijn, rommelende darmen en enorm gevoelige borsten. Testen vind ik eng, ben bang voor een negatieve uitslag.. wachten duurt ook zo lang. zou ik nuu ongesteld worden.. of niet. Normaal ben ik heel stipt met de datum...
Ik zie zo in eerste instantie ook niets Mila, maar het stomme is dat ik denk van wel haha. Ik zie wat je bedoeld met dat hele vage streepje, misschien wil ik het wel zien hoor. Poeh, wat een op en af voor jou. Spannend zeg. Och wat ken ik het gevoel toch goed... Je bent daarentegen ook nogsteeds niet ongesteld. Dat is ook weer echt een goed teken. Livaso, super spannend!!! Nog 2 dagjes en dan weet je het, je kan ook een 4 dagen vroeger test doen. Dan weet je het meteen Bij mij is alles nog steeds stabiel. Ik verlies nog steeds elke dag braaf een paar drupjes bloed maar ik ben ongeveer 10 keer per dag een half uur vreselijk misselijk. Ze zeggen dat hoe misselijker je bent hoe beter de vrucht zich innesteld en je lichaam het accepteert en mee verder gaat. Laat mij maar kots misselijk zijn! hahaha. Ik ben onderstussen al 33 jaar en zou het toch nu wel eens leuk vinden als het echt gaat gebeuren . Ik blijf meelezen hoor dames, ik ben zo nieuwsgierig naar jullie ervaringen in het hele proces Ik gun het jullie zooo van harte!
Letterlijk op en af pff Heel Akelig en nog steeds geen positieve test in me handen Ik snap er niks van, hou ik toch me lichaam voor de gek ofzo? Spannend Livaso! Hmt ik denk ook dat het een indroger is, net weer getest en binnen vijf minuten niks te zien, en na vijftien minuten weer hetzelfde vage streepje wat toch echt op een indroger lijkt
Hallo dames, Hoe gaat het bij jullie allen? Ik heb even op jullie topic mee zitten lezen omdat ik een beetje hetzelfde heb. Ik zit nu op 6 DPO of op 10 DPO. Ik denk zelf 10. Ik had gisterochtend wat bruin bloed verlies, gisteravond helderrood, maar wel weinig. Vanmorgen weer helderrood, maar nog minder dan gisteravond. Nu door de dag heen af en toe een bruin stipje bij het afvegen. Dit kan nooit genoeg zijn voor een menstruatie lijkt me! Ik zit natuurlijk onwijs te hopen dat het een innestelingsbloeding is en dat het niet doorzet. Ik heb al dagen ontzettende krampen in mn onderbuik en steken in mijn borsten. Van die vage, fijne klachten die overal op kunnen duiden . Kan iemand mij vertellen na hoeveel dagen je normaal na een innesteling zou kunnen testen?
Hoi hoi, ik denk 3 oktober me ei gevoeld te hebben (geen ovu test gebruikt dus weet niet zeker) 8 okt beetje bruin bloed en 11 okt helder rood met vlagen. Veel minder als een menstruatie. Ook af n toe wat krampjes. Het maakte me wel heel erg onzeker. En nu nog steeds Hierna gelukkig niks meer gebloed alleen ook nog geen positieve test (zondag getest) ik ga morge weer een testje wagen Wel klachten maar die praat ik mezelf misschien aan Ik hoop voor jou ook een positieve test meid Liefs