Innestelingsbloeding of contactbloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Wereldwonder, Oct 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wereldwonder

Mar 12, 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben in augustus voor het laatst ongesteld geweest, maar zover ik weet niet zwanger. Heb begin deze maand nog negatief getest. Nu had ik dit weekend na de seks een klein beetje lichtroze bloed. Kan het zijn dat dit een innestelingsbloeding is of hou ik mezelf dan voor de gek? Omdat ik zo'n onregelmatige en vooral lange cyclus heb wil ik niet telkens blijven testen en teleurgesteld raken. Het zou ook een contactbloeding kunnen zijn natuurlijk...

Wie heeft ervaring en kan mij tips geven?

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Het kan van alles zijn...ikzelf heb ook bijzonder lange cycli zoals je kunt zien in mijn handtekening. Ik heb mezelf in het begin ook aardig gek gemaakt, testen...maar niks. Uiteindelijk mijn temperatuur bij gaan houden en ovulatie testen gaan gebruiken.... zon 100 dagen temp bijgehouden en zon 70 dagen een ovulatie test gebruikt. Wel 1 eisprong kunnen vinden....

Pas in het ZKH geweest, na een jaar zelf aanrommelen en de gyn. zei me; waarom kwam je niet eerder? Met zon cyclus is het toch duidelijk dat je kansen gering zijn.

Wat ik hiermee wil zeggen is, niet te lang zelf aanrommelen en in die onzekerheid zitten. Tenzij je denkt dat het komt door ontpillen of zoiets, anders zou ik gewoon je ha even bellen.

Succes!

3. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Kan inderdaad van alles zijn, vrouwenlichaam zit gek in elkaar. Met zown lange cyclus zou ik ook ff bij de huisarts langs gaan, misschien dat die wat kan betekenen om je cyclus op gang te krijgen. Veel succes!

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hoi, bij de eerste had ik ook mega lange cycli. Na 3 lange ben ik naar de ha gegaan en die heeft me meteen doorgestuurd naar de gyn. Ik was toen 21.
    Nu geen idee hoe lang m'n cyclus is. Vorige was ong 70 en toen posi zwtest gehad die achteraf m'n ei aangaf. Nu zit ik op 12dpo en op 10dpo net als jij beschrijft lichtroze verlies gehad wat denk ik dan een contactbloeding is geweest, het was nl ook zo weer voorbij.
    Maar super vervelend al dat wachten...

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

Apr 7, 2015
    6,946
    4,154
    113
    Ik heb het ook wel eens na de seks. Dan ben ik te droog van binnen en verlies ik een klein beetje roze bloed.

Ik zou in jouw geval wel naar de gyn gaan. Ik heb ook een onregelmatige cyclus en wij hoeven ook niet al te lang zelf te proberen.

6. Wereldwonder

Mar 12, 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Wij zijn niet heel actief bezig met zwanger worden maar als het zo blijft met mijn cyclus, dan zal ik jullie advies opvolgen en naar de dokter gaan. Ik ga mezelf in elk geval niet gek maken. Als het nog een paar weken duurt voor ik ongesteld ben dan toch maar weer eens een testje tegenaan gooien.

Enne... sterkte allemaal! Het is niet leuk zo'n lange cyclus.

7. Adinka

Adinka Actief lid

Oct 1, 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n lange cyclus.
    Afgelopen 2 keer 42/43. Zit nu volgens mij op 50 en nog niet veel..

Ben er mee naar de huisarts geweest en zij heeft er mee ingestemd om eens wat verder te gaan kijken, godzijdank!

Dus gewoon gaan.. Wie weet wat het oplevert!

Share This Page