2e Clomid-ronde, ongesteld op dag 20?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elke1984, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik ben bezig met m'n 2e Clomid-ronde. Had vorige ronde een mooie cyclus van 28 dagen. Was toen wel héél ziek vanaf eisprong tot ongi (kotsmisselijk, veel buikpijn,...).

Nu ben ik maandag op dag 14 naar de gyn geweest voor een FM. Ik had 's morgens enorme buikpijn, kon niet meer rechtstaan van de pijn! Ze zei dat ik m'n ei die morgen of nacht gehad had toen ze de echo deed. Ze zei ook dat ik nogal veel vocht in één van m'n eileiders had zitten dit vond ze niet helemaal goed. Ik moest normaal binnen 14 dagen terugkomen voor een echo om dat vocht te evalueren.
    Toen ik vrijdag belde voor een afspraak, zei ze echter dat dit niet hoefde omdat m'n bloedresultaten goed waren en ze ging nu een week in verlof!

Deze cyclus geen last na m'n eisprong, héél klein beetje last van misselijkheid en van steekjes in onderbuik maar niet de moeite. En nu vanmorgen: ongesteld?!
    Ik dacht aan een innestelingsbloeding maar het is echt even veel bloedverlies als m'n ongi en het is ook helderrood.

Nog mensen die dit hebben meegemaakt of die weten wat ik nu moet doen?

Lieve groetjes!

2. Milla

Milla Niet meer actief

Heb je Pregnyl gehad?
    Het kan zijn dat de eisprong niet goed is gegaan of dat het een lege follikel was, hierdoor maak je te weinig progesteron aan, waardoor je eerder ongesteld wordt.

3. Elke1984

Nee, heb geen Pregnyl gehad. Mja, ik weet het ook niet meer. De gyn zei, toen ik belde voor m'n bloedresultaten, dat het een goede eisprong was geweest. Pfff...mss dan toch niet?!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Wat was de waarde van je progesteron?

5. Elke1984

Dat weet ik niet. Ik heb gebeld voor m'n bloedresultaten en de vk (zij assisteert de gyn) zei me gewoon dat ik een goeie eisprong had gehad en dat ik dus pas terug moest komen tijdens de volgende ronde voor een FM. Dat is alles...

6. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Mmmm... vreemd! Ik ken wel iemand die ook een keer heel snel na de eisprong al ongesteld werd. Volgens mij kan dat af en toe voorkomen.
    Balen man!
    Maar diegenen is al wel eerder zwanger geworden met Clomid dus het zegt nog niks hoor!

Succes!

Deel Deze Pagina