Zou ik mee mogen schrijven? Ik ben 31 en mijn zoontje wordt in januari 2 jaar. We zouden in januari voor een 2e gaan maar het kriebelt te erg haha. Dus dacht, wat maakt een maand eerder uit. Vorige week gestopt met de pil en nu eerst wachten op een normale cyclus. Vanaf dan gaan we er echt voor. Heb al zwangerschaps-vitaminepillen met foliumzuur aangeschaft om te starten. Vorige keer ook zo gedaan en toen was het 1e ronde gelijk raak. Ik vind het zo enorm spannend! Ik hoop eigenlijk dat het nu ook weer gelijk raak is. Steeds maar afwachten lijkt me zo enorm frustrerend.
Mama's die verlangen naar een tweede wonder: - Kara: dochter (okt'12), 29 jr, pco.in afwachting van cyclus, in dec naar de gyn! - Mavi: zoon ('07) zoon (aug'12) 24jr, pco t/m maandag kuur provera daarna wachten op ongi - Onzewonders: zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan
Misschien kunnen we er ook in op laten nemen dat er een ledenstop is? Het is zo onderhand ontzettend druk aan het worden!
Nieuwe meiden, welkom! Ik vul morgen even het lijstje aan Zit nu op mijn telefoon en dat is wat minder makkelijk. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 2x laten pendelen. De eerste zei mei 2013 meisje, dus toen dacht ik: he balen, duurt nog een jaar! Ander zei mei 2012 jongen en dat klopte!
Welkom! Ik snap dat het nu dan extra spannend is! Vorige keer ben je ontzettend verwend met de eerste keer raak! Misschien ben je wel super vruchtbaar? Succes in ieder geval!
Wow! Dus het kan dus wel kloppen.... Hoe eng is dat!! Ieieieieieieieie!!!!!!!!!!!!!!!! Daarom durf ik dus niet! Dadelijk zegt die pendel dat het ergens in 2015 wordt ofzo! Bah!
Ja, ik was echt een geluksvogel dat het in 1 x raak was. Verloskundige zei dat het geen garantie was dat het de 2e x ook gelijk raak is dus we zullen zien! Ik weet dat het ook anders kan, door 2 goede vriendinnen die de medische molen in gingen. Pendelen..tja ik geloof er dus helemaal niet in. Bij mij werd er steeds gezegd dat ik een meid kreeg. Nou tis toch echt op en top een jongen!
Ik geloof ook niet in pendelen hoor, puur uit nieuwsgierigheid laten doen hihi Ik zal straks als mijn zoontje op bed ligt zo'n mooi, kleurrijk overzicht maken. Welke gegevens willen jullie erin?
Pendelen geloof ik ook niet zo in. Je ziet soms zoveel verschillende uitkomsten en dan is de vraag ook nog wat voorspellen ze? Positieve test? Bevruchting? Geboorte? Maar het is natuurlijk wel iets grappigs om je op te richten. Ik was ook in de eerste ronde zwanger (3 maanden ontpillen eerst) dus ik ben stiekem hoopvoller dan misschien terecht is voor deze ronde. Vorige maand was meer ontpillen dan een echte kans voor mijn gevoel. Afgelopen week mijn vruchtbare periode en daar heb ik behoorlijk buikpijn van gehad. De hormonen doen dus wel weer wat. Hier 2 dagen een ziek mannetje, wat is het dan heerlijk om hem net lachend uit zijn bed te halen. Hij lijkt dus weer fit vandaag.
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil ZWANGER:
Ik heb even een lijstje gemaakt, met kopiëren - plakken kun je 'm aanvullen! Hopelijk komen er ook gauw namen in het tweede rijtje! @ Lennylenn - nog gepraat met je man?
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Flipske - Zoon (maart '13) 30 jaar, NOD 12 november (2e ronde). ZWANGER:
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Flipske - Zoon (maart '13) 30 jaar, NOD 12 november (2e ronde). - xxangellxx - Zoon (januari '13) 29 jaar, 2 november start 2e cyclus.
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Flipske - Zoon (maart '13) 30 jaar, NOD 12 november (2e ronde) - xxAngellxx - Zoon (januari '13), 29 jaar, 2 november start 2e cyclus ZWANGER:
Heb m weer even met kleur gemaakt Vind ik altijd zo mooi staan xxAngellxx - Ik zie dat onze zoontjes 1 dag schelen
Mooi lijstje inderdaad (ik houd ook van kleur )! En leuk om het overzicht zo te zien. Veel jonge mama's wat betreft leeftijd kindjes, en @mavi: je bent inderdaad jong vergeleken met de rest . je was dan al jong mama! heb je altijd snel resultaat van provera gehad?
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Flipske - Zoon (maart '13) 30 jaar, NOD 12 november (2e ronde) - xxAngellxx - Zoon (januari '13), 29 jaar, 2 november start 2e cyclus - kzh - Dochter (maart '13), 27 jaar, 1e ronde, Clomid, 7 november 1e meting. ZWANGER: