@ pendels ; gewoon een kwestie van goed gokken ik geloof er niet in. Wat een hoop jongens-mama's zeg!
@ kara ik weet het niet meer precies maar altijd vinnen een week na de laatste pil maar vorige keren kreeg ik altijd een kuur van 10 en nu maar van 7 maar dat was genoeg zei de gyn..
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Nandanovember - Zoon (januari '12) 31 jaar, eind oktober laatste pil. in afwachting van cyclus.
Hai dames mag ik nov met jullie meekletsen? Ik heb 26 en ben net gestopt met de pil! Mijn dochter is nu 15 maand en hopen dat wij nog een kindje mogen krijgen.
Deze lijst is niet compleet, zal jou morgen toevoegen op de laatste versie van de lijst. Met hoeveel zijn we nu eigenlijk? Zou jammer zijn als we zo groot worden dat we het niet meer kunnen volgen. Hihi
Hallo dames, ik ga het kort houden maar helaas komt er dus geen derde bij. Ik gooi mezelf ook uit de groep maar wil jullie nog wel heel erg veel succes wensen met het zwanger worden Bedankt dat ik toch heel eventjes mocht meekletsen. Dag allemaal
Lenny wat balen. Ik hoop voor je dat er misschien wat tijd overheen gaat en het misschien toch wel kan. Succes en lekker genieten van je kindjes! Is er al een mailtje gewaagd om de ledenstop door te voeren? of moet ik dat nog even doen? Veel jongetjes inderdaad en ook veel die toch binnen een jaar voor een 2e gaan. Leukleukleukleuk!
He wat jammer Lenny! Ik zie dat je ook helemaal niet meer actief bent, dus ik weet niet of je dit nog leest.. hopelijk heb je er vrede mee en kun je genieten van je gezinnetje zoals het nu is. Wie weet bedenkt je man zich nog. Ik weet natuurlijk niet wat je man gezegd heeft.
Ontzettend jammer voor d'r! Hoop inderdaad ook dat ze er vrede mee heeft! Het komt wel over als of het niet een heel prettig gesprek is geweest... @Flipske, volgens mij is dat nog niet gedaan... Of ik moet er overheen gelezen hebben net, ook goed mogelijk natuurlijk Ik had ook van te voren ook echt niet verwacht dat we er al zo snel aan zouden beginnen!
Nou lenny dat is ook jammer. Succes en ik hoop dat je er vrede mee kan hebben.. Goedemorgen meiden hier vandaag de laatste pil van de kuur om ongi te worden.. dus dat verwacht ik ergens voor het weekend.. en dan gaan we echt beginnen.. vind het nog wel een onwerkelijk gevoel dat ik gewoon volgende maand weer zwanger kan zijn.. als dat zo is dan zijn al mijn kinderen in de zomer jarig dat lijkt me wel leuk.. hebben jullie dat ook wel lekker dromen van als het deze maand raak is dan..
Voelt zo echt nu he! Ik merk dat ik er niet zo heel veel mee bezig ben, had ik anders verwacht. En nu heb ik een luhctweginfectie te pakken dus denk dat het deze ronde niet gaat gebeuren..
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Flipske - Zoon (maart '13) 30 jaar, NOD 12 november (2e ronde) - xxAngellxx - Zoon (januari '13), 29 jaar, 2 november start 2e cyclus - kzh - Dochter (maart '13), 27 jaar, 1e ronde, Clomid, 7 november 1e meting. - Nandanovember - Zoon (januari '12), 31 jaar, eind oktober laatste pil, in afwachting van cyclus ZWANGER:
Zo, weer even de complete lijst. Wie staat er nu niet op? Wel handig om een ledenstop door te geven. Wat spannend Mavi Derya!! Hier begint het nu ook zo echt te worden. Gister lag ik er echt wakker van.. wat als het meteen raak is.. dan heb ik 2 ukkies.. is Tijn niet te klein om grote broer te worden, heb ik wel genoeg tijd voor beide kindjes? Voelt Tijn zich niet aan de kant gezet blablabla Nog 10 pillen.. maar aan de andere kant denk ik: ik slik de minipil, daarin zit geen stopweek, dus het heeft ook helemaal geen meerwaarde om mijn strip af te maken hihi
nou, in de prullenbak er mee dan! en ik heb ook wel eens van die twijfels, maar ik denk dat je die altijd hebt, ongeacht de leeftijd van je andere kindje(s)
Haha ctje wat een twijfels kun je hebben hoor..ik zou gewoon doen wat goed voelt wat betreft het afmaken van je strip.. mijn zusje en ik schelen ook 18 maanden en we vibden en vonden dat altijd heel leuk.. ik heb ook nog wel een beetje getwijfeld omdat mijn jongste heel slecht slaap.. hij wordt nog 4 of 5 keer wakker per nacht.. en dat al 14 maanden.. ik zie mezelf al zitten met een baby die een paar keer wakker wordt en tussendoor hij ook nog.. maar misschien gaat het dan wel beter... hij is vannacht ook maar 2 keer wakker geworden..
van de andere kant, nu zijn je nachten toch gebroken.. kun je daarna lekker genieten van het doorslapen
Haha dat is waar maar hoe doe je dat alleen want mijn man komt vaak pas om 2.30 thuis van zijn werk...
Hier ook regelmatig gebroken nachten. Vooral omdat hij dan even zijn speen wil en een aai over zijn bol. Daarna slaapt hij weer verder, heel erg vind ik het niet. Her is gewoon stukje slaapwandelen 's nachts. Twijfels heb ik niet echt over een tweede. Ik denk dat het echt een meerwaarde is om een broer/zus te hebben. Ik denk dat zeker als ze nog onder de 3/4 zijn het heel snel went. Ik heb met het uitroeptekentje een melding gemaakt. Dus ik hoop dat het aangepast wordt. Ik weet nu soms al niet meer wat bij wie hoort.