@Mavi derya - hier hetzelfde: ook zo'n slechte slaper! De laatste weken elk uur wakker Breekt je op een gegeven moment op.. maar goed, ik ben waarschijnlijk niet meteen zwanger en 9 maanden is ook nog vrij lang, dus wie weet slaapt mijn zoontje dan wel geweldig @ Kzh - geeeen idee hoe je een ledenstop aanvraagt, misschien een berichtje naar een admin. Nooit eerder gedaan. En ik denk dat je gelijk hebt hoor, die twijfel houd je. Mijn beste vriendin is onlangs mama geworden van de tweede en haar eerste kindje is 4.5 en zij vindt dit "grote" verschil niet ideaal omdat haar kindje er echt heel erg bewust van is dat mama minder tijd heeft voor haar. Zij denkt dat als je kindje nog zo jong is, het wat meer 'normaal' is.. Maar goed, voor elke leeftijd is wat te zeggen natuurlijk. Ik ben op mijn werk, maar kan het - als mijn leerlingen aan het werk zijn - toch niet laten om hier even te spieken Mijn zoontje heb ik vanmorgen heel verdrietig achtergelaten op het KDV, dus zit hier best met een rotgevoel. Hopelijk is het gauw 15u, dan haal ik hem op Vanavond helaas weer werken: voorlichtingsavond op mijn werk, maar daar merkt de kleine weinig van, want (als het goed is) slaapt hij dan
Onze kleine slaapt gelukkig al door, eigenlijk al vanaf het begin. Wordt s ochtends ook pas rond 8 uur wakker... Denk dat wij daarom sneller voor een 2e gaan. Dacht vrijdag ook ongi te zijn geworden, maar bleef bij wat bruine afscheiding en nu nog steeds niets. Ga er nog steeds vanuit dat het elk moment kan komen. Na de bevalling eigenlijk maar 4 strippen pil gebruikt toen gestopt zodat het uit me lijf was mochten we ervoor willen gaan. Hele regelmatige cyclus en sinds we besloten hebben om er voor te gaan is het drama. Vorige maand ook eerst alleen wat afscheiding en na 4 dagen werd ik dan toch ongi. Meer meiden die dit kennen??
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Flipske - Zoon (maart '13) 30 jaar, NOD 12 november (2e ronde) - xxAngellxx - Zoon (januari '13), 29 jaar, 2 november start 2e cyclus - kzh - Dochter (maart '13), 27 jaar, 1e ronde, Clomid, 7 november 1e meting. - Nandanovember - Zoon (januari '12), 31 jaar, eind oktober laatste pil, in afwachting van cyclus - Panda87, Zoon (September '13), 26 jaar, 2 nov gestopt met pil
@ flipske ; dat denk ik ook, dat een broertje of zusje een meerwaarde heeft! Heb dat zelf ook als super leuk ervaren, en zeker omdat mijn broertje en ik ook niet heel veel schelen (2 jaar) @ ctje ; juist, er zijn altijd wel nadelen, ongeacht het leeftijdsvershil. Niet leuk dat je je kleintje verdrietig achter hebt moeten laten! Straks even extra knuffelen dus! @ angel ; lekker he, hier slaapt L ook al vrij lang door. Meestal komt ze om 7 uur. Ik heb dat nog nooit gehad, ben altijd minimaal 4 dagen vet ongesteld. Vervelend dat je nu een onregelmatige cyclus hebt, had je dat voor je 1e ook? Ik heb een luchtweginfectie te pakken, zoals elk jaar rond deze tijd. Zal wel niet veel goeds voor mijn vruchtbaarheid doen.. baal er van! Mijn cyclussen kunnen erg lang duren, en durf alleen af te breken als ik zeker weet dat en wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. we zullen zien! nu eerst even beter worden!
@flipske bedankt voor de melding maken. Ik ben ook aan het werk maar tussen mijn cliënten door kijk ik toch snel even hier.. haha hoe bedoel je lichtelijk verslaafd wat voor werk doen jullie? Ik werk 24 uur per week als verzorgende in de thuiszorg..
Hier ook veel twijfel of we er goed aan doen. We wouden in eerste instantie wachten tot zoon 3 is zodat de baby zou komen als hij ongeveer naar de basisschool gaat maar het is toch gaan kriebelen en de overweging dat ze niet veel aan elkaar hebben als ze er zoveel tussen zit hebben we ook mee genomen. Twee kinderen is toch drukker dan één en wordt het dan niet heel chaotisch. Gelukkig slaapt zoonlief eindelijk door en doet hij nog een middagslaap van een uur of 2/3.
@khz tijdens de eisprong van mijn laatste zwangerschap had ik ook een flinke griep te pakken maar toch zwanger geworden..!
@ mavi ; haha ja beetje verslavend is het wel @ panda ; maar dat hou je altijd, dat 2 chaotischer is dan 1.. zelfs al zit er 10 jaar tussen @ werk ; ik ben thuisblijf mama, en ML werkt 50 - 60 uur in de week, en dat gaat over 2 jaar nog meer worden dus op de planning staat dat ik thuisblijfmama blijf
@ kzh Vorige keer had ik ook wel ja, wel iets minder rommelig, maar kon er pijl optrekken wanneer ik ong me eisprong zou moeten hebben. Heb het toen ook losgelaten en gezegd we doen het gewoon om de da dan zitten we vast wel ergens in de buurt😉 Werkte toen wel, was toen meteen zwanger. Dus nu ook maar weer proberen mocht het nog nodig zijn😄 @ mavo derya Ik werk in de kinderopvang als leidinggevende. Heb hiervoor ook in de zorg gewerkt als verzorgende IG.
@kzh - wat vervelend zeg! Hopelijk heeft het geen invloed op het zwanger worden! Heerlijk zeg, al die doorslapers! Mijn zoontje sliep vanaf 8 weken ook door, maar maakt er nu al een tijdje een zooitje van 's nachts.. eigenlijk sinds hij 7.5 maand is. Ik vermoed een heftige 8 maanden sprong ofzo.. Hij kan wel doorslapen hoor.. afgelopen week 1x klokje rond geslapen zonder dat ik hem gehoord heb. Dus wat er de overige nachten aan de hand is.. zou het niet weten @ Werk - ik werk als docent op het voortgezet onderwijs (op het vwo onder- en bovenbouw) Ik deed dit fulltime, maar sinds de kleine er is, werk ik nog 3 dagen.
Ik heb bericht terug, Dus het kan niet. Heel vaag want ik zie wel topic titels met ledenstop. Dus of een club, of verhuizen naar fb ofzo of we jagen nieuwe leden weg... Iemand een mening?
Ik was tot voor kort werkloos en werk nu 24 uur als administratief medewerker. Zoonlief gaat 2 dagen per week naar het KDV. Ik scheel 16 maanden met mijn broer. Wij hebben veel samen gespeeld maar ook apart. Ik heb echt wat eraan gehad om samen te spelen en dicht bij elkaar op de basisschool kwa klassen. Betekend niet dat andere verschillen niet goed zijn. Maar alles heeft zo zijn charmes en ik denk dat iedereen wel weet dat het leven niet planbaar is en zeker niet het krijgen van een kindje.
@ ledenstop ; wat vreemd :s of we maken een nieuw topic aan, met in de titel ledenstop. Maar ik vind een gesloten facebookgroep fijner, dan kan je tenminste in alle openheid praten. heeft iedereen facebook?
@ ledenstop - wat super vreemd dat dat niet kan zeg! Ik zie wel meer topics voorbij komen met in de titel: ledenstop! Maar we zouden toch ook verplaatst worden naar clubs? Ouderwets als ik ben, heb ik geen fb helaas
Heb ik gedaan, maar ze doen dit niet omdat ZP een open forum is. Of we moeten verhuizen naar clubs, dan gaat het wel. Maar we zouden denk ik ook een topic deel 2 aan kunnen maken, met daarin zelf ledenstop aangeven? Zal ik dat ff doen?
Wij gaan voor een tweede/derde wonder: - Kara - Dochter (oktober '12), 29 jaar, in afwachting van cyclus. In december naar de gyn - Mavi - Zoon ('07) en zoon (augustus '12), 24 jaar, maandag kuur provera, daarna wachten op ongi - Onzewonders - Zoon (maart '13), 31 jaar, herhaalde mk's door progesterontekort, gebruikt utrogestan - Ctje1987 - Zoon (januari '13), 26 jaar, eind november laatste pil - Flipske - Zoon (maart '13) 30 jaar, NOD 12 november (2e ronde) - xxAngellxx - Zoon (januari '13), 29 jaar, 2 november start 2e cyclus - kzh - Dochter (maart '13), 27 jaar, 1e ronde, Clomid, 7 november 1e meting. - Nandanovember - Zoon (januari '12), 31 jaar, eind oktober laatste pil, in afwachting van cyclus - Panda87, Zoon (September '13), 26 jaar, 2 nov gestopt met pil