Zou ook even navragen op school of hij überhaupt naar school mag als hij nog niet zindelijk helemaal zindelijk is, bij ons op school mag dat alleen met een doktersverklaring. Al gebeuren ongelukjes natuurlijk ook nog wel regelmatig, vooral bij groep 1 of als ze moeten wennen op school, allemaal spannend of ze vergeten op tijd naar de w.c te gaan. Ik trok mijn zoontje in het begin nog wel eens van die oefenonderbroekjes aan, omdat hij zich nog wel eens te laat bedacht dat hij naar de w.c. moest met spelen op school, als ze dan een beetje plassen, is niet gelijk hun broek zeiknat en moet alles verschoond worden, maar het is ook geen gevoel van een luier. Kunnen ze daarna snel door naar de w.c. om verder te plassen. Zulke onderbroekjes: Artikel details voor: Artikel Bright Bots oefenbroekjes per 3 -
Jahoor.. dat doe ik ook zeker. Hij moet gewoon..maar hij vind het echt niet leuk. Vandaag is het tot nu toe goed gegaan. Nog steeds droog en 3 plasjes op de wc. Straks breng ik hrm naar de psz. En hij zei al dat hij daar niet wil plassen..maar ff met de juf overleggen