In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MissSter, haha! Een visje, klinkt grappig! :) ben benieuwd! Laat me verrassen! :)

@Hippo, balen zeg! Kuur je hier maar lekker uit hoor! Daar zijn we voor! :D

2. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Pfff Hippo lijkt me echt verschrikkelijk! En hopelijk wordt het met 20 weken minder.

Tsjah.. Mijn verstand zei je krijgt een jongen en me hart zei een meisje. Heb altijd zo het idee dat ik een jongens mama ben. Maar gelukkig niet! De wens voor een meisje werd de afgelopen weken steeds sterker. Dus ik ben helemaal happy. Wat ik ook geruststellend vind is dat het medisch gezien ook goed uit ziet. Voor wat die vrouw gekeken heeft.

De baby voel ik al een aantal weken bewegen/schoppen. Maar sinds zondag elke dag en bijna de hele dag door. Zo gezellig! :D

3. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MissSter, was jij niet degene die het geslacht niet wil weten? :)

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Volgens mij was dat Tamara

5. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Nope ben ik niet!! Want ik wil het zeeeeeeker wel weten 😁
    Nog precies een week wachten!!
    Eens kijken wie er gelijk heeft. Mijn vriend of ik 😜

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Spannend allemaal die 20-weken echo's. Toch vind ik het nu ook wel weer heel snel gaan hoor, de zwangerschap. Zitten we gewoon alweer bijna op de helft!! Jeetje!

7. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Jep...dat ben ik!! :D

8. Pitahaya

Hoeveel zijn jullie nu aangekomen?
    Ik 2 kilo maar weeg mij elke donderdag dus misschien aankomende donderdag nog wel meer...

9. mgx

mgx Niet meer actief

Dat is heel netjes @pitahaya!!' De laatste keer dat we het hierover hadden was ik 0,5 maar nu ben ik do tm zo lekker weg geweest naar België en ben ik in 4 dagen tijd (zondag voor het laatst gewogen) 2 kilo aangekomen. Daar schrok ik ineens van. Volgende keer pas maar weer wegen bij de controle denk ik:p

10. mgx

mgx Niet meer actief

Wel jammer, een hele tijd terug had ik een tabel gevonden met hoeveel je ongeveer zal aankomen per week (soort van norm) waar je natuurlijk van kan afwijken en ook weer er vanaf hangt hoeveel je bmi is. Kan hem helaas niet meer vinden

11. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Ikke 5! 🙈
    Ga proberen er nu wel iets meer op te letten.
    Niet dat ik wil afvallen natuurlijk, maar ieeets minder snoepen 😁
    En hoop op snel mooi weer zodat ik lekker met de kleine man kan fietsen enzo 😊

12. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Oeps, ik ben al 8 kg aangekomen!! Ik ga enorm (vr)eten als misselijk ben en dat ben ik nog steeds iedere avond... Ga ook proberen om dan gezondere dingen te pakken! Bij m'n vorige zwangerschap was ik op dit moment 5 kg aangekomen, gaat lekker snel bij mij dus!

13. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Het meiden, hier ben ik ook weer eens, ik ben ziek geweest dus niet heel veel gereageerd.

We komen steeds dichter bij de 20 weken echo, super spannend! En dan zijn we ook alweer op de helft. Ik vind het echt super snel gaan nu.

Verder voel ik de kleine al eventjes en de schopjes worden steeds harder haha.

Tot nu toe ben ik 6,5 kg aangekomen

14. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Dat is zeker netjes Pita helemaal voor dit termijn. Zelf zit ik nu op de 5 kilo. Echt verschrikkelijk, het zit een beetje op me heupen en bovenbenen. Terwijl me buik er (vind ik) netjes uitziet. Bij de eerste zwangerschap had ik er minder moeite mee. Maar nu vind ik het echt lastig komt ook omdat ik weet hoe moeilijk het er weer bij mij vanaf is te krijgen.

15. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Jaaa hier net zo vooral de heupen!!
    Verschrikkelijk want normaal had ik dat nooit!

Iemand tips qua beweging?? Vind allemaal zo duur voor een half uurtje beweging.
    Misschien thuis toch maar weer eens de hometrainer er bij pakken ofzo.

16. Pitahaya

Heb je zelf een hometrainer? Dat lijkt mij echt super relaxt. Zou ik eigenlijk ook moeten hebben...

hier doe ik alleen nu op de dinsdagavond zwangerschapsyoga. Verder weinig beweging. En probeer echt op mijn eten te letten. Ben benieuwd wat ik morgen ben aangekomen want heb mij toch wel netjes gedragen deze week vind ik.
    Bij 20 weken mag je ongeveer 4 kilo zijn aangekomen zei de verloskundige...

Ach, zolang ik gezond eet en aankom vind ik het ook helemaal niet erg. En na de zwangerschap zetten we een dieet-clubje op, haha.

17. mgx

mgx Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat het enige wanneer ik beweeg is als ik smorgens naar m'n werk fiets en weer terug, wat ook minder zal worden want zal waarschijnlijk vanavond een tijdelijk een nieuwe auto hebben!! Wil graag yoga doen maar vind het erg duur, mag ik vragen wat jij ervoor betaald? @pitahaya

18. Pitahaya

Ik vind het ook erg duur. Ik betaal 125 euro voor 10 lessen. Dus 12.5 per les. Maar ik krijg wel 100 euro terug van mijn zorgverzekeraar.
    Maar goed... ik ga waarschijnlijk 2 cyclussen doen. Dus 20 lessen aangezien ik al in week 13 hiermee ben begonnen. Dus dan betaal ik in totaal 150 euro.

19. Essybess28

Essybess28 Actief lid

20 feb 2015
    102
    1
    18
    Hoi dames,

Ik lees alles hoor, maar plaats niet altijd iets. Ik zie dat de meiden met een opmars bezig zijn! Jongens/meiden ligt nu bijna gelijk haha.

@sport: Ze zeggen dat je eigenlijk elke dag een half uurtje moet bewegen voor bloedsomloop en het tegengaan van vocht vasthouden. Ik had zulke goede voornemens.....maar het komt er niet zo van. plof na mijn werk vaak op de bank...geen puf!! Nu ik weer wat meer energie krijg, moet ik het toch echt gaan doen. Als is het een half uurtje wandelen.

@gewicht: Ik ben nu ben in het begin 7,5 kilo afgevallen. Ik zat daardoor wel op mijn streefgewicht :) Van de 7,5 zitten er nu weer 2,5 aan. Ik reken nu gewoon dat ik 2,5 kilo ben aangekomen.
    Moeten jullie je trouwens wegen bij de VK? Ik alleen bij de eerste afspraak, maar daarna ben ik nooit meer gewogen.

En hoe gaat het vandaag met jou Hippo?

20. Pitahaya

Ja, ik moet elke keer op de weegschaal. Vind ik vreselijk. Met schoenen en kleding gewoon aan. Bleghhh!

Maar weeg mij ook elke week gewoon thuis.

Deel Deze Pagina