Ons manneke is goedgekeurd, geen gekke dingen te zien tijdens de screening. Wel een wat kleiner hoofdje en kleinere beentjes maar dat hebben zijn papa en mama ook hihi.
Oh, wat een goed nieuws zeg! Maar hoezo kleiner? Vergelijken ze dat dan met gemiddeld ofzo? Dus dat was niks om je zorgen over te maken? Klein hoofdje is misschien wel fijn voor je toch?
Klein hoofd maakt voor de bevalling niet uit het gaat om de schouders die het breedste zijn En het brand van onder niet meer of minder als het hoofdje "staat" bij een kleiner hoofdje, Ze berekenen indd vanaf het gemiddelde mijn kindjes hebben altijd voor gelegen op groei haha benieuwd hoe dat straks bij deze is,
Hoe laat mag jij, Hippo? Dat lijkt me ook wel ontzettend zwaar, jezelf er naartoe moeten slepen.. Hoewel ik nu misschien wel te veel projecteer, ik heb buiten veel meer last.. Licht, herrie, drukte, beweging, geuren.. blegh.
Hier net weer lek geprikt , morgen de uitslag ophalen. Dat is alleen pas vanaf tien uur en om acht uur moet ik me melden in het ziekenhuis, dus kan het niet meenemen. Zal wel weer gezeik krijgen, maarja, als ze zelf de doorverwijzing niet kan schrijven en degenen waar ik dan heen zou moeten op vakantie zijn en ik het daardoor pas eergister kon gaan halen.. Hoop dat ik niet dezelfde vrouw heb als vorige keer, want die was ehhhhh.. niet zo leuk, om het maar netjes te zeggen. Heb er dan ook meteen geen zin in, zie er eigenlijk alleen maar tegenop. Zo zonde, want kijken is zo mooi en dat gesprek voeren zo belangrijk.
MGX, Fijn dat je echo goed was Micchan, sterkte meis dat klinkt niet echt positief allemaal Hippo, jij ook natuurlijk
Ik blijf ook veel binnen, ik heb moeite met drukte herrie en licht ik krijg er enorme hoofdpijn van Over een uurtje heb ik de afspraak, daar me zelf heen slepen gaat nog enigszins, maar naar Nijmegen op 9 juni.... 2 uur heen, 2 uur terug, 1 uur de echo zelf, lange gang door waggelen terwijl ik al zo misselijk ben .... Nee zolang in de auto zie ik echt niet zitten
Het is zeker 1,5 uur rijden, maar manlief rijd graag een beetje door, ik kan dat nu echt niet hebben dus hij moet kalmer rijden en dan denk ik dat het wel 2 uurtjes word
Oh haha, de breedte van de schouders is dus belangrijker... Hopelijk is ons mannetje niet te breed dan.
Haha nee hoor, aan het bevallen heb ik geen enkele horror verhaal voor jullie ik vind bevallen zo enorm magisch en geen verhalen aan bloed uitscheuren rugweeen ed Heb al mijn bevallingen tot hoeverre mogelijk als prettig ervaren
Met de kleine baby boy gaat alles goed netjes op schema, mijn baarmoeder ligt tot mijn navel Wat voor een vierde heel netjes was zei ze ook de groei van mijn buik was erg netjes voor een vierde kindje En het positieve ... Ik ben 400 gram Aangekomen haha is toch fijn 😃😃 Ik heb weer zofran twee keer daags gekregen voor 1 maand tot de volgend afspraak dus daar ben ik happy mee, ze vertelde me wel Drie keer over " je weet hoe ik erover denk " yep dat weet ik maar in Amerika lopen ze met zofran Aan het infuus het ziekenhuis uit dus als ik met de tabletten af en toe weer mama kan zijn is voor mij de keus vlot gemaakt Maar hij is weer goed gekeurd nu over 2 weken naar Nijmegen en ik hoop dat ze me net als de vorige keer verrassen met een stukje 3D haha
Jeej! Lekker genieten ervan! @hippo! Altijd fijn om te weten dat het goed gaat. Oja, de gyn drukte op een verkeerd knopje en nu heb ik een stuk of 40 foto's van de echo hahaha!
Wat fijn dat alles weer goed was en dat je weer zofran hebt meegekregen, Hippo. Ik hoop dat het nu, weer met twee maal daags, wat meer z'n werk doet..