In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Van meysje indd al lang niets meer gehoord,in april nog wel dat ze op blauw mocht, maar daarvoor ook al lang niet geweest.

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Misschien lullig van mij maar zou je haar willen vragen of ze hier nog af en toe mee komt kletsen of niet ? P
    Iemand hoeft echt niet elke dag mee te schrijven, sommigen komen maar 1 keer per week of 2 weken en dat is helemaal prima,maar als ze helemaal niet meer komt dan kunnen we haar net als andreake bijvoorbeeld van de lijst halen.

3. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Heb gezellig met je mee gedanst! 😁
    Bijna op de helft!! 😄

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hier vanochtend de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed (voor zover ze dat kunnen zien dan). Jippieee! Ons mannetje (want ja het is nog steeds een jongetje) was super schattig aan het bewegen. Op zijn buik, op zijn rug, op zijn zij... haha. En handjes strekken en knuisjes maken en armpjes bewegen en voetjes en beentjes. En zucht.... we zijn verliefd. Wat een schatje. Mondje open-mondje dicht... Hihi! Alles zag er goed uit. Mooi op schema qua groei. Helemaal blij!!!

Nu pas weer een echo met 36 weken om de ligging van de beep te bepalen...

5. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super meid!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mooi Pitahaya. :)

7. mgx

mgx Niet meer actief

Super Pitahaya!!!

En wat betreft de lijst maakt het toch niet zo veel uit hoe vaak iemand mee praat?

8. mgx

mgx Niet meer actief

Hier gaat het ondertussen weer wat beter. Fysiek en mentaal ging het de laatste tijd helaas wat minder. Leek alsof ik in een vicieuze cirkel terecht kwam. Meerdere malen per dag onwel, keiharde buiken die tot regelmaat aan toe kwamen (schrikken!) en daaroverheen een blaasontsteking die ik niet voelde dus geen idee hoe lang ik daar al mee liep. Ik had het gevoel dat me lichaam me in de steek liet. De verloskundige raadde me aan om wat minder uurtjes te gaan werken maar dat is nog best lastig. Dus ik kijk het nu aan per week. Morgen mijn urine na laten kijken of alles weg is. Ik hoop het maar. Nierbekkenontstekingen voel ik namelijk ook niet.

hoe gaat het met jullie?

oja! De reden dat ik ben overgestapt naar een andere praktijk: vorig jaar zat ik bij een andere en dit keer had ik voor mezelf besloten om naar een andere praktijk te gaan omdat ik dacht dat ik het emotioneel niet aan zou kunnen. (herinneringen missed abortion etc) maar achteraf heb ik daar spijt van gehad. Dus toch maar weer bij hun. Door hun kwam ik er ook achter dat ik een blaasontsteking had en niet door de verloskundige waar ik nu bij zat...

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Nee dat zeg ik ook het maakt niet uit ookal kom je maar 1 keer per 3 of 4 weken, ,maar heb vaak zat mee gemaakt dat mensen in een "groepje" de hele tijd niets laten horen,

Andreake ook,die is vanaf half maart al niet meer geweest, en ze was zo misselijk, je leeft met iemand mee je bent blij voor iemand, of je toont begrip, en als ze je er dan in laten hangen......

Er zat een stop op dit groepje, als Hier iemand is die van plan is niet meer mee te doen is het wel zo netjes even wat te zeggen zodat er toch nog mensen zijn die zich hier bij kunnen voegen.

Maarja zo denk ik

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Fijn dat je je wat beter voelt. En goed dat je toch weer voor je vertrouwde praktijk gekozen heb ( wat ik er zo uit begrijp) je moet je wel fijn voelen bij je verloskundige en er geen spijt van hebben.

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Gefeliciteerd :D die 20 weken echo is toch weer een mijlpaal in de zwangerschap ;)

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ben ik het helemaal mee eens!
    Op de lijst is toch heel snel te zien wie er niet meer reageert... Want die voegen ook geen nieuwe afspraken toe en staan dus niet meer in het lijstje. Ik vind het toch wel netjes dat als je in een groepje zit dat je eens in de zoveel tijd (iig 1x in de maand ofzo) een keer wat laat horen.. Desnoods even kort.

13. mgx

mgx Niet meer actief

uhu dat begrijp ik, alleen vind ik niet dat je je verplicht moet voelen om dat dus te doen, je weet natuurlijk niet wat in iemands leven afspeelt.. Het is zelfs leuk al zouden ze na maanden weer mee komen praten, toch?

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Tuurlijk is het leuk als ze af en toe mee praten, maar 3 keer in 9 maanden .... En op de app en oktober club schijnt ze wel actief te wezen

Lieke staat ook niet op de lijst, wil niet zeggen dat ze niet welkom is ! Vind het geweldig om van lieke wat te lezen en hoop met heel
    Mijn hart dat ze over twee weken goed nieuws komt
    vertellen hier !

Edith en essy komen ook niet vaak, geen enkel
    Probleem ! Maar als je het te druk hebt met andere dingen en dan gewoon helemaal niet meer komt kun je ook van de lijst af om plek te maken voor iemand anders, wat niet wil zeggen dat diegene dan over een paar maanden bijvoorbeeld niet mag laten hoe het gaat

Maar goed ik denk vaak nogal anders ;)

15. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hier ben ik weer een keer ;)

Vanochtend een mooie 20-weken-echo gehad! Alles was goed. En we weten nu eindelijk ook het geslacht (was stiekem een beetje jaloers dat hier al zoveel meiden het wisten, hihi). We houden het nog even als een geheimpje. Misschien vertellen we het op termijn aan familie, maar eerst maar eens aan het idee wennen en fantaseren :)

Nieuwe afspraken bij de vk geef ik overigens niet door voor de lijst, omdat ik die afspraken niet echt bijzonder vindt. Meestal sta ik met een kwartiertje weer buiten. Maar deze echo vond ik wel speciaal. Hetzelfde geldt voor de groei-echo rond de 30 weken, maar die moet nog gepland worden.

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Je hoeft niet te verdedigen hoor meid, meiden hoeven hier niet vaak te
    Komen,en alles doorgeven hoeft ook niet , er zijn er meerdere die weinig komen en dat is helemaal prima !

Maar ook die eigenlijk niet komen en dan is mijn persoonlijke mening dat de lijst opgeschoond mag worden maargoed ik snap het als anderen dat onzin vinden ;)

Gefeliciteerd met je goede echo ! Bij onze eerste hebben wij ook tot de 20 weken echo gewacht was zo enorm moeilijk haha daarom de andere drie keer met 15/16 weken :p

17. Seppie

Seppie Actief lid

11 okt 2006
    143
    0
    0
    enschede
    Whaa morgen de 20 weken echo. Spannend zeg foei!
    En over mijn bloed, ze hebben iets afwijkend gevonden ( geen idee wat) en willen met nogmaals bloedprikken kijken of de waarden gestegen zijn na de laatste x bloedprikken. .dus even afwachten nog. Tot morgen allemaal! Hoop dat alles goed is met de echoooo

18. Seppie

Seppie Actief lid

11 okt 2006
    143
    0
    0
    enschede
    Wauw bloem! Echt zo mooi!

19. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Bleh wat naar zeg, zit je je nu niet op te vreten over wat het nu kan zijn ?

Ik zou echt bijna dat geduld niet hebben, als het echt heel erg was dan zouden ze al wel iets gezegd hebben toch ?
    Wanneer krijg je de uitslag ?

Veel succes morgen :)

20. Essybess28

Essybess28 Actief lid

20 feb 2015
    102
    1
    18
    Hey meiden,

Pfff....dacht dat ik de 20 weken echo niet zo spannend zou vinden....maar heb vannacht toch een beetje wakker gelegen en ben nu ook aardig gespannen....Nog een paar uurtjes wachten!! Ik mag om 15.00 uur. Wij hebben de echo in het ziekenhuis. Ik ben zelf met een afwijking aan mijn handen geboren. Gynaecoloog is voor 99% zeker dat het niet erfelijk is....maar toch spannend.

Daarna gaan we onze kinderwagen kopen! Krijgen we van mijn schoonouders...de schatten! We gaan voor de Joolz Geo. Ik kwam er bij toeval achter dat degene die wij willen 200 euro is afgeprijsd! Het heeft een zwart leren handvat en die gaan uit de collectie. Wij mazzel!!

Wat fijn dat bij jullie de 20 weken echo helemaal goed is Pitahaya en Edith!! Daar mag een lekker vruchtendrankje op gedronken worden ;)

Enne Seppie! Ik denk aan je!! Zitten we vandaag samen te stressen!!

Ohja...ik schrijf inderdaad niet zo veel...ben niet zo'n schrijver... maar ik lees het hier dagelijks en leef met iedereen mee!! :D

@Bloem: Wat een mooie kamer! Leuk behang ook! ik merk dat ik een beetje heb gewacht tot de 20 weken echo. Ik denk dat ik na vandaag helemaal los ga ;). Ik heb trouwens een super leuk retro ledikantje bij mijn oma op de zolder gevonden. Dus ik denk dat ik daar iets mee ga doen!

Ik laat snel weten hoe het vanmiddag is gegaan!! Toitoitoi meiden!

Deel Deze Pagina