In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seppie

Seppie Actief lid

11 okt 2006
    143
    0
    0
    enschede
    Ik laat het ook weten! Vind het super spannend..maar mag gelukkig 10.15 al pff. Succes!! En hopelijk ook genieten:)

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Succes vanmiddag ! krijg je een guo of een seo ? Hier was het normaal zo dat een seo in een echo centrum was en de guo moet je voor naar Nijmegen maar Nu is de seo gewoon in het ziekenhuis, guo is wel nog steeds helemaal naar Nijmegen,

Veel plezier met de wandelwagen kopen :D super lief van je schoonouders :D

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Veel succes en plezier straks :) kwart over 10 is al mooi vlot :D

4. Essybess28

Essybess28 Actief lid

20 feb 2015
    102
    1
    18
    Volgens mij een GUO. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Zal het laten weten! Ik moet gewoon naar het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg. Dus hoed gelukkig niet helemaal naar Nijmegen.

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wat fijn dat de echo's goed waren bij jullie!
    En succes voor degene die vandaag moeten, wij zijn morgen aan de beurt en knijp hem nu ook wel een beetje hoor!

Heb vannacht op de eerste hulp gezeten, kreeg vannacht ineens pijn aanvallen in me zij en rug, en nadat ik de verloskundige gebeld had zakte het weer weg en viel ik in slaap.
    Maar werd een uur later weer wakker met opnieuw dezelfde pijn die echt ondraaglijk werd.
    M'n ontlasting zit zo vast in me dikke darm dat een stuk darm helemaal naar de zij/achterkant ligt gekronkeld.
    Als ik er niet mee naar de dokter was gegaan had het eerder je weeën kunnen opwekken.
    Heb nu zakjes gekregen die ik moet gaan gebruiken tot waarschijnlijk de 40 weken vol zijn..
    En hoop dat de pijn weg gaat.
    Wel even schrikken.. Bah

6. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,

@Iedereen die echo heeft gehad gisteren; fijn dat alles goed was! Mooi zo! Geniet er maar lekker van...

@Bloem, dat is wel even schrikken zeg! Zal wel iets van laxeermiddel zijn? Het is me toch allemaal wat.. Maar goed dat je bent gegaan!
    Succes ermee..

@Lijst, ik zou me persoonlijk ook afmelden als ik niet meer actief mee kan praten.. Maar dat is inderdaad voor iedereen anders. Niet iedereen hecht evenveel waarde aan dit forum, aan deze groep. Ikzelf meen dat ik IEDERE dag moet kijken & reageren.. Voor mij is het een uitlaatklep, en vind het wel fijn om een hecht clubje te zijn/worden!
    Bepaalde zijn iedere dag actief, die hechten er waarschijnlijk meer waarde aan.. Maar ik denk inderdaad als meiden een tijd niks laten weten, ze van de lijst mogen. Maar dan ben ik de boosdoener :p want ik beheer de lijst.. En DAT vind ik wel minder ;) haha..
    We laten het maar even zo? Volgende week treffen we dan maar maatregelen!? ;)
    Iedereen denkt hier anders over.. Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen..:) Is altijd zo!
    Ik ben echt alleen maar hier en in een privé clubje actief. Zo kun je ook echt volgen wat mensen vertellen.. Vind dat persoonlijk wel fijn.. Anders is het zo *laaalaaa..* Je voelt je niet "gehoord".. En dat is niet mijn bedoeling! En natuurlijk kun je niet altijd op iedereen reageren.. Lijkt me logisch :)

@Seppie & Sunshine, have fun vandaag!!

Fijne dag allemaal!

7. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    ❤❤❤

【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】
    【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】
    【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】
    【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】
    【★】MommyLife | 23 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】
    【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】
    【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】
    【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】
    【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】
    【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】
    【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】
    【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】

❤❤❤

Afspraken in juni:

~ 02-06-'15 | Seppie | 20 weken echo! ♡
    ~ 02-06-'15 | Sunshine813 | 20 weken echo! ♡
    ~ 03-06-'15 | Bloem93 | 20 weken echo! ♡
    ~ 03-06-'15 | Essybess28 | 20 weken echo! ♡
    ~ 04-06-'15 | Tamara1803 | 20 weken echo! ♡
    ~ 04-06-'15 | BlijeIk | 20 weken echo! ♡
    ~ 05-06-'15 | MGX | Intake & Controle Verloskundige! ♡
    ~ 05-06-'15 | Woman21 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 08-06-'15 | Meysje | 20 weken echo! ♡
    ~ 08-06-'15 | BlijeIk | 4de echo! ♡
    ~ 08-06-'15 | Woman21 | Pretecho! ♡
    ~ 08-06-'15 | Micchan | 20 weken echo! ♡
    ~ 09-06-'15 | Hippo89 | 20 weken echo! ♡
    ~ 10-06-'15 | Marjo88 | 20 weken echo! ♡
    ~ 12-06-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 15-06-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 16-06-'15 | Micchan | 9de echo! ♡
    ~ 23-06-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 24-06-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡

❤❤❤

Afspraken in juli:

~ 01-07-'15 | Micchan | 10de echo! ♡
    ~ 22-07-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 28-07-'15 | Micchan | 13de echo! ♡

❤❤❤

8. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als we het nou eens samen geheim houden? = gezellig! :p Blijven we samen op dezelfde kleur!
    Wij mogen donderdag, ben HEEL benieuwd of alles goed is.. Dat is onze 1e prioriteit! Daarbij ben ik zelf SUPER nieuwschierig wat we mogen verwachten.. Een kleine meid, of een kleine man!
    Ik weet één ding wél! Ik ga er ALLES aan doen om me niet te verspreken! Alleen moet ik nog een "naam" verzinnen, zodat ik niet steeds hoef te zeggen "hem/haar".. Iemand ideeën? :p

Geniet ervan!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat de echo's goed waren. Vandaag ook weer succes, meiden. :)

Dikke knuffel Bloem.

Hier blijft het geslacht ook geheim, ben het gezeur spuugzat. Er wordt niet meer gevraagd hoe het ging maar alles 'of we iets konden zien' en daarna wordt er zelfs beweerd dat ik het heus wel weet en gewoon zit te liegen. Daaaag. ;)
    Niet hier trouwens hoor, maar het is vrij bekend met welke naam ik op ZP schrijf en ik ben ook heel makkelijk op te zoeken, dus ja. ;) Misschien dat ik er met een 'omweg' voor zorg dat het op de lijst komt (zodat het niet tussen mijn berichten te vinden is), maar voor nu is het even basta. :p

10. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, je kunt het toch nooit goed doen voor iedereen!
    Achteraf bedacht ik me.. Je kunt beter zeggen dat je het niet wil weten!
    Mensen gaan vissen, zo is dat eenmaal :p
    En de ene weet het nog beter dan de ander! :D

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

En..... Konden ze al zien wat het geslacht is ..???

Nee flauw sorry 😇😇

Maar ik hoop stiekem wel dat je een omweg kunt vinden, maar je hebt gelijk hoor, elke keer dat gezeur zou ik ook niet willen, het belangrijkste is dat het kindje gezond is en lekker lang bij mama blijft, geslacht doet er niet toe

@ bloem, weet hoe het is :( balen zeg ! Heb je movicolon ? Ik moet nu elke keer een klysma 😓 door het vele spugen houd ik het drankje niet binnen
    Maaaar gaat steeds beter met de zofran dus dat is fijn haha,
    Ik hoop dat de zakjes bij jou snel aanslaan en dat je dan gauw geen pijn meer hebt

@ blijeik, ik denk er het zelfde over, ik ben alleen hier actief want mijn geheugen is tijdens zwangerschap al slechter als dat van een kiwi en ik voel me vaak kaa uu tee en als ik dan ik weet niet op hoeveel mensen moet reageren ... Want indd je wil je wel gehoord voelen en niet dat iedereen alleen maar zijn eigen verhaal doet en over dat van een ander heen leest. je bent de boeman trouwens niet hoor :)

12. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hé pff.. Dat lucht op! :p
    Ben helemaal geen boeman nee! :) Maar ik ben dan wel degene die hen eraf haalt :)

Ochjaaaaa ;)

13. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Fijn he dat gezeur over welk geslacht het kindje heeft. Wij weten het echt niet. Hebben donderdag de 20-weken echo en vertellen aan het begin meteen dat we het ook niet willen weten.
    Maar nu hebben we verf gekocht voor de babykamer. De kleur is wat mintblauw. Zelf vinden we het een kleur die voor zowel een jongen als meisje kan, maar nu roept iedereen die de kleur gezien heeft dat het dus toch een jongen is. Uhhhhhmmm.... NEE!! Wij weten het echt niet!! Fijn joh die gestandaardiseerde opvattingen over dat blauw voor een jongen is en roze voor een meisje. ;) de kleur paste nu eenmaal goed bij de meubels en is goed te combineren met echte "meisjeskleuren" en "jongenskleuren".

Als donderdag alles goed is, ga ik zaterdag met mijn zus en moeder de kinderwagen ophalen en de box. Wij hebben ook gekozen voor de joolz geo, alleen dan met een cognackleurig handvat. De box een witte met lade, wel zo handig. En voor de rest ga ik wat later nog met vriendjelief terug om de rest bij elkaar te shoppen. Dus fingers crossed dat donderdag alles goed is. Ben wel heel benieuwd, aangezien gister de hond met zijn volle gewicht op mijn buik sprong... :$

Iedereen die al mooie 20- weken echo's gehad heeft, gefeliciteerd!!! Lekker genieten op jullie wolkje. En iedereen die nog "moet" (moet zeggen dat ik het wel echt spannend vind namelijk), heel veel succes!!

14. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hihi gezellig! Doen we! Wij hadden voor dl de 'projectnaam' Frits. Vonden we wel een lekker eigenwijze naam. De hele familie noemde de baby eigenlijk zo voor de geboorte :D Nu hebben we Willy (van die grappige filmpjes van DWDD weet je wel). Das ook nog eens onzijdig.
    Alvast veel plezier en succes donderdag!

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hahaha, leuk zo'n koosnaampje.

Net zei iemand tegen mij: Bijna 21 weken. Jeetje, dan heb je een bescheiden buikje??

Grr... vind ik ook niet leuk om te horen. Het is ook nooit goed. :(

16. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Frits! Wij zeggen al vaker Sjeng :p Nog erger! :p
    Ochjaaaa, het kind hoeft maar een naam te hebben! ;)

Dankjewel hoor!

17. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Blauw, er zijn HEEEEEEEEEL veel verschillende soorten blauw! Ik geef je groot gelijk! :)
    Is nooit goed :p
    Wij willen het kamertje aankleden met mintgroen.. Frisse kleur, kan voor een jongen als voor een meisje!

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat zei je "wacht maar...."
    Niks van aantrekken!
    Tegen mij zei ook iemand "bijna 20 weken alweer? Dan kun je het ook nog goed verbergen!" Hahaha..
    Nja, bij mij zie je het gewoon later! Klaar . UIT :)
    Maar nu begint het wel te groeien tot een zwangerschapsbuik moet ik zeggen, wordt meer één geheel ;)

19. mgx

mgx Niet meer actief

Jeetje wat vervelend @bloem. Vooral de schrik. Hopelijk voel je gauw verbetering voelt met deze hulpmiddelen.

My god, m'n hoofd is echt een zeef, weet nu al niet meer wie de 20 weken echo hadden vandaag na het lezen van alle berichten, waren dit keer bet veel hihi. Kga zo nog maar een keer terug lezen.

Ik doe vandaag m'n 21 weken dansje. Trots op m'n buikje die ik ondertussen heb gekregen. Eh ja, de 1 zegt wat een bescheiden buikje en de ander vraagt of er geen 2 in zitten??? Gek. But i don't care. Gaat allemaal m'n ene oor in en m'n andere oor uit. Onze werknaam is trouwens: Rikkie. Mijn oom heet namelijk Rik en is kaal. Lol!

20. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Ohhh... mintgroen is ook erg mooi BlijeIk! Maar idd..het is nooit goed. Hihi!

Hier begint mijn buik ook aardig te groeien. Laatst zei een collega al varkentje tegen mij.... stond er van te kijken dat ik nog zo vriendelijk kon reageren. Hahaha!

Deel Deze Pagina