In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje... maak mij beetje zorgen.
    Meestal is beep in de avond erg druk en aan het bewegen.
    Maar gisteravond niet gevoeld. In de avond in bed heel even klein beetje rustig en vanochtend weer niet... Heb hartje geluisterd met doptone en weet ook dat ik beep niet elke dag hoef te voelen, maar toch... maak mij wel weer beetje druk. Vind het zo gek.

2. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Bloem & Essy, veel plezier vandaag!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Succes vandaag dames. :)

4. mgx

mgx Niet meer actief

Zo ben ik ook @pitahaya. Maar er wordt constant tegen me gezegd dat dat echt normaal is. We zijn gewoon een stelletje druktemakertjes

5. mgx

mgx Niet meer actief

Hebben jullie al over namen nagedacht?

6. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Ja...voor een meisje zijn we er al uit, maar voor een jongen.... geen idee!! Mijn werk met alle kinderen maakt het kiezen ervan ook niet makkelijker!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    al lang. :)

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    @pita, het is normaal dat je hem nog niet elke dag voelt, echter snap ik je onzekerheid wel,
    Heb de kleine hier ook al eens 3 dagen niet gevoeld en dan was ik ook super ongerust

Maar als je zelf druk bent of last van de darmen of maag kan het ook zijn dat je denkt het niet te voelen omdat te druk bent om er bij stil te staan dat het de kleine was.

@namen, nee zijn er nog niet over uit.... Nog niet eens over nagedacht eigenlijk haha,

9. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sorry meiden dat ik zo weinig reageer de laatste week maar ben erg druk geweest met mijn ontslag en het aanvechten. Wil er liever niet meer uitwerken maar probeer toch het maximale eruit te halen voor mezelf.

Bloem lijkt me schrikken. Nu hopen dat de middelen helpen.
    Geslacht: ieder mag voor zichzelf bepalen of ze het wel of niet willen weten en bekend willen maken. Buitenstaanders moeten eens ophouden met vissen en zeuren. NEE IS NEE! Zo en nu hopen dat het gezeur ophoud :D

Namen: ik heb wel al een tijdje een naam maar vl twijfelt nog over deze naam. Hoop stiekem dat ie overstag gaat haha.

Verder netjes alles gelezen maar mijn hoofd zit bom vol. Sorry als ik iemand vergeet, het is echt niet persoonlijk!

10. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Onze 20-weken echo was helemaal goed gelukkig, nog steeds een klein meisje die we verwachten in oktober!
    En een flinke 'plons' vruchtwater zoals ze zei haha.

11. mgx

mgx Niet meer actief

Leuk!

Ik dacht al over namen zolang we aan het proberen enz waren. We zijn er zo goed als uit!

@tamara pff kan ik me goed voorstellen. Ik heb het zelfs in een tandartspraktijk. En een vriendin van me werkt in de kinderopvang ook en elke x als we het over namen hadden zei ze oh die heb ik ook gehad oh die heb ik ook gehad de ik zei nog: wordt straks wat als jij aan kids begint!!

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jemig... voel mij best wel klote.

vorige week een collega zei tegen me dat ik wat voller word in mijn gezicht. Maar ze zei dat ik er goed uit zie... dus nja, heb het naast mij neergelegd.

Vandaag gewoon weer: Maar even wat onaardiger. Jeetje, je krijgt wel een bolle toet. Ik: Ok, dank je wel he.
    Ja.. volgens mij ga jij echt enorm worden, als ik zie wat je nu al bent gegroeid.
    Ik voelde mij zo %#$@. Moest serieus bijna huilen. Ik zei: Ach, voor een gezond beep heb ik dat over.

Maar daarna... blegh... wat is dat toch. Ik ben nu 2.5 kg aangekomen en vind mezelf helemaal niet dik worden in mijn gezicht. Maar dit raakt mij toch wel.

13. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    2,5 kg en dat zien in je gezicht?? :( Moeten ze mij maar niet zien, ben al +10 kg :D Maar ik word ook wel moedeloos van alle verbaasde uitroepen over mijn dikke buik. 'Woooow, ben je echt nog maar op de helft???' Volgens ml moet ik blij zijn dat er iets te zien is, maar hij krijgt niet steeds die opmerkingen naar zijn hoofd ;) Ligt er bij mij ook wel heel erg aan wat ik aanheb. Shirtje met colbertje valt veel minder op dan een jurkje!

14. mgx

mgx Niet meer actief

Omg waar bemoeit iedereen zich mee. Voor jou ligt het ook misschien wat gevoeliger en mensen moeten is van te voren nadenken voordat ze wat zeggen. En daarbij komt: iedereen weet dat zwangerschappen iets veranderen aan ons lichaam so stfu en ga iemand anders pesten

15. Seppie

Seppie Actief lid

11 okt 2006
    143
    0
    0
    enschede
    Haai dames,

20 wk echo was helemaal goed. Alles gecheckt en 30 minuten naar het kleine mannetje gekeken:) heerlijk gevoel. Met 30 wk nog een echo ivm de placenta. Die ligt voor de baarmoedermond dus hopelijk dan niet meer :)
    Hij lag met z'n kin op zijn borst de hele tijd haha. En aangezicht konden we niet goed zien want hij lag de hele tijd met zijn hoofdje verstopt haha.

Bijgevoegde bestanden:

16. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Gefeliciteerd voor iedereen met een mooie 20 weken echo!!

Namen; tsjah ik weet er wel een paar maar blijkbaar liggen me vriend en ik weer niet op 1 lijn wat dit betreft. Ach we hebben nog even de tijd!

Pita; 2,5 kilo is echt nog steeds netjes. Kan zijn dat je het wat meer in je gezicht ziet. Maar waar halen mensen toch het lef vandaan om dat zo op die manier te zeggen?!

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    mijn man en ik liggen qua namen gelukkig tot nu toe altijd op 1 lijn,

bij de eerste hadden we een jongens en meisjes naam, eerste werd een jongen, bij de tweede tot 16 weken gewacht tot we het geslacht werden, als het een meisje was hoefden we nl niet te denken over een jongensnaam want dan zou ze de naam krijgen die we bij de eerste al hadden, en het was een meisje dus ze kreeg de naam die we al in gedachten hadden,

bij de tweede pas met 27 weken op de naam gekomen, we hadden een naam die we mooi vonden maar 2 jaar daarvoor werd er opeens een meisje bekend onder die naam en toen waren er opeens 200 meisjes met die naam en zo hebben we verder moeten puzzelen

de oudste heeft een naam die tot zijn geboorte 3 keer in heel nederland voor kwam, daarna elk jaar 1 a 2 keer.
    hier in de zelfde woonplaats zijn er 2 bekenden van mij die zeiden dat ze het zo'n mooie naam vonden dat ze dezelfde uitspraak deden maar andere schrijfwijze :p

de tweede heeft een naam dat mijn naam omgedraaid is ... komt maar 2 keer voor in nederland.

onze derde ook maar 2 keer.

nu hebben we opzich wel een leuke naam.... maar die naam is weer wat bekender, die komt op jaarbasis 100 keer voor dat vind ik veel in vergelijking met de andere namen voor de kinderen.

@ pita, ik denk dat ze niet begrijpt dat gewicht voor jou een groot issue is, mensen mogen daar wel wat voorzichtiger in zijn, je weet maar nooit hoe iemand het opvat.
    maar als je nog maar 2,5 kilo aangekomen bent dan zit dat echt niet allemaal in je gezicht hoor meid.

@ seppie, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo :D

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijne berichten over de 20-weken echo's. :)

19. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Jaaaaaaaaaaaaaaa. .. BlijeIk! !! Vandaag is het onze dag. Heel veel succes vandaag! Hopelijk hebben wij ook van die prachtige echo's!! :D

20. mgx

mgx Niet meer actief

Mooie echo @Seppie (y)

Hier weer thuis van werk. Zere harde buiken met buikkrampen die helaas regelmatig terug komen. Mag van de verloskundige niet werken en als het erger wordt moet ik haar bellen dan gaat ze bij me voelen. Toch weer schrikken...

Deel Deze Pagina