Haha ja da's waar, het is het een of het ander. Ik denk dat jullie een meisje krijgen. Geen idee waarom eigenlijk, had ik vanaf het begin al haha.
Kon wel over mij gaan.. Bij mij was het kindje ook erg eigenwijs.. Hebben erg moeten "plaren" om wat te kunnen doen.. Hij/zij lag helemaal gekronkeld in elkaar.. Én.. Allebei placenta aan voorkant! Nu nog samen volhouden dat we niet vertellen wat het is! Toch?
Hahaha.. En je kent me niet? De meeste denken toch écht een manneke! Je zult er snel achter zijn.. Nog uhm.... 20 weekjes wachten? *Flauw hé..
Het zou me ontzettend verbazen als ik je blijk te kennen, haha. Nouja, de eerste twintig weken gingen snel, hopelijk de tweede helft net zo. Tot die tijd vind ik het heerlijk, die spanning. Ben ook wel benieuwd hoe lang ik zelf m'n mond kan houden, haha.
Wie weet Je weet het nooit! Ik ga ervoor! Dus jij ook! Is wel moeilijk, heb ik nu al door... Maar ons best doen kunnen we zeker toch? Ik hoop dat deze helft niet zo snel gaat, want heb het idee dat ik nu pas echt rust heb...
Dames, Willen jullie aub de lijst nog ff checken? Of ik geen dingen vergeten ben in te vullen? (Staat een paar pagina's terug) Ook de kleuren roze en blauw even controleren, zou het vervelend vinden als ik iemand vergeet! Bij voorbaat dank..
Hahaha... Doen we het goed samen. Die van mij lag namelijk ook in stuit! Het lijkt wel een tweeling! alleen weten wij het geslacht dan niet, dus stil houden gaat bij mij wel lukken...
❤❤❤ 【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】MommyLife | 23 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in juni: ~ 05-06-'15 | MGX | Intake & Controle Verloskundige! ♡ ~ 05-06-'15 | Woman21 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 08-06-'15 | Meysje | 20 weken echo! ♡ ~ 08-06-'15 | BlijeIk | 4de echo! ♡ ~ 08-06-'15 | Woman21 | Pretecho! ♡ ~ 08-06-'15 | Micchan | 20 weken echo! ♡ ~ 09-06-'15 | Hippo89 | 20 weken echo! ♡ ~ 10-06-'15 | Marjo88 | 20 weken echo! ♡ ~ 12-06-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 15-06-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡ ~ 16-06-'15 | Micchan | 9de echo! ♡ ~ 23-06-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 24-06-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡ ❤❤❤ Afspraken in juli: ~ 01-07-'15 | Micchan | 10de echo! ♡ ~ 22-07-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 28-07-'15 | Micchan | 13de echo! ♡ ❤❤❤
Dames, Willen jullie aub de lijst nog ff checken? Of ik geen dingen vergeten ben in te vullen? (Staat een paar pagina's terug) Ook de kleuren roze en blauw even controleren, zou het vervelend vinden als ik iemand vergeet! Bij voorbaat dank..
Bij mij klopt de lijst ook. Maar dames.... ik vind het een beetje gek dat ze dan zeggen dat hij/zij in stuit ligt toch? Want je kindje is toch nog enorm aan het rollebollen enzo?? Bij mij lag hij ook nog niet met hoofdje naar beneden, gewoon op zijn zij, en dan op zijn buik, dan op zijn rug...
Je kindje kan inderdaad alle kanten nog op en rolt en draait nog flink, maar vaak heeft de kleine wel een voorkeurs houding waarin het ligt Tot nu toe is het bij deze kleine elke controle nog zo geweest ( elke 3/4 weken) dat de kleine met het hoofd rechts en de benen links ligt En ik voel Zelf ook bijna altijd de trapjes links, af en toe onder mijn navel waardoor ik weet dat de kleine dus met het hoofdje naar beneden ligt Maar een stuit is nu inderdaad nog helemaal niet erg
Ons meisje ligt al met d'r hoofdje naar beneden, als dat nou zo blijft .. Haha. Perfect! Fijn dat je je wat voelt opknappen Hippo! Ik voel me gelukkig weer Helemaal fit!
Gefeliciteerd iedereen met de mooie goeie echo's!!! Blijelk; mijn volgende vk afspraak is op 24 juni, had dat nog niet doorgegeven
Hey meiden, sorry voor de late reactie.... Wat fijn dat alle 20 weken echo's zo goed zijn!! Bij mij was het ook goed. Ze was flink aan het bewegen, maar helaas liet ze haar gezichtje niet zien en ze lag met haar rugje naar boven zodat ze het hartje niet konden zien. Haar ruggenwervels zorgden ervoor dat de geluidsgolven het hartje niet konden laten zien. Daarom heb ik woensdag 10 juni weer een echo. Helemaal niet erg om haar nog een keer te bewonderen!! @MGX: Hoe gaat het met je? nog steeds last van je buik? Hoop dat het goed met je gaat!! @Hippo: wat fijn dat je je zoveel beter voelt!! geniet er lekker van!! @namen: we hebben een hele lijst....nu nog kiezen @werk: op het moment heb ik veel stress op mijn werk...baal hier echt van. Nog een weekje werken en dan lekker met vakantie!! maar om alles voor mijn vakantie geregeld te krijgen pffff. wordt overwerken!! Iemand tips voor ontspanning? ben ban dat mijn kindje er last van heeft.
Bij mij klopt de lijst ook! Essybess: mijn vk zei dat de baby gelukkig niet door heeft dat ik me druk maak ivm werk. De baby krijgt hier gelukkig niks van mee alleen mijn bloeddruk was wat hoger maar aangezien ik normaal een best lage bloeddruk heb was dit ook niet erg. Dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat jouw beeb er ook last van heeft. Vandaag een dagje vrij en morgen weer werken.... Dan voorbereidingen treffen voor de 2e verjaardag van dl zondag. Hoop op mooi weer, kunnen we lekker buiten zitten