Blijeik: fijn dat ook jouw 20 weken echo goed was, en fijn ook dat je het geslacht nu weet. Succes met het geheim houden maar dat gaat je vast wel lukken
Nououou, niet leuk dat sommigen het niet willen vertellen hier, haha. Ik ben veel te nieuwsgierig! Ik vind het wel heel erg knap. Ik vertel het iedereen die het wil weten... Even een vraagje: Ik heb een hele tas met kleding voor de beep van mijn schoonzus gehad. Maar er zitten ook 2 vierkanten doeken in en dan zitten daar 2 gaten in. Waar is dat voor?? Weet iemand dat??
Met de eerste zin ben ik het helemaal eens hahah ik ben ook super nieuwsgierig naar de geslachten van anderen, kan er niets aan doen En op je vraag heb ik zo geen antwoord,geen idee wat ik me moet voorstellen bi vierkante doeken met twee gaten, kan me niet herinneren zoiets Te hebben gehad,
Om even te reageren op "stuitligging".. Ik vermeld ook in mijn berichtje erbij dat dit niet erg is en nog helemaal niks wil zeggen.. Ik zeg alleen wat de verloskundige ons vertelde.. Ik reageer morgen nog ff uitgebreider en zal dan ook weer de lijst aanpassen! Fijne avond!
Fijn om te lezen al die goede echo's!! En ik ben ook altijd zo nieuwsgierig haha. Vriendin van me zegt ook al dat ze het straks niet gaat vertellen.. noouuhooou!😂 En over stuitligging. Die van mij lag vorige keer ook in stuit zei vk. Maar inderdaad dat zegt nog niks zei ze. Gelukkig maar 😉 Oh en die vierkante doek met gaatjes is niet voor in maxi cosi om baby in te kunnen wikkelen ofzo? Geen idee hoor! 😊
Ja, snap ik ... maar dan denk ik: Zeg het als verloskundige dan niet. Haha. Hier gisteren beetje ingericht en alle babykleertjes uitgezocht en gekeken wat we nu nodig hebben. Wij hebben van vrienden al 13 spuugdoekjes gehad. Ik denk niet dat er meer nodig zijn daarvan toch?? En hoeveel slabbetjes kopen jullie?
Hai dames! Ik doe vandaag mijn 20 weken dansje! Alweer op de helft.. Boh, wat gaat die tijd toch snel! @Pita, ik denk dat je slabbetjes niet genoeg kunt hebben! Ik sla er in ieder geval genoeg in.. En spuugdoekjes, die koop ik ook een hoop, dat ik er altijd voor het aanpakken heb! Doek met 2 gaten... Misschien voor in Maxi Cosi? Kun je gorder doorheen steken? @Winkelen voor baby, ik ben er wél achter gekomen dat ik het beste niet kan winkelen voor de baby met andere erbij (buiten mijn vriend om ) Tot nu toe kan ik goed m'n mond houden.. Maaaaaaaar, we moeten het nog lang verzwijgen! Maar dat komt helemaal goed! Daar gaan we voor.. Morgen echo bij de verloskundige. Ben benieuwd.. Moet eerlijk bekennen dat ik echt rust in m'n hoofd heb na de 20 weken echo.. Benieuwd of zij morgen misschien het geslacht nogmaals kan bevestigen! Ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Ga nu eventjes de lijst aanpassen.. @Woman, Micchan en Meysje, have fun voor morgen!! Liefs!
❤❤❤ 【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】MommyLife | 23 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in juni: ~ 08-06-'15 | Meysje | 20 weken echo! ♡ ~ 08-06-'15 | BlijeIk | 4de echo! ♡ ~ 08-06-'15 | Woman21 | Pretecho! ♡ ~ 08-06-'15 | Micchan | 20 weken echo! ♡ ~ 09-06-'15 | Hippo89 | 20 weken echo! ♡ ~ 10-06-'15 | Marjo88 | 20 weken echo! ♡ ~ 10-06-'15 | Essybess28 | Echo! ♡ ~ 12-06-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 15-06-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡ ~ 16-06-'15 | Micchan | 9de echo! ♡ ~ 23-06-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 24-06-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 24-06-'15 | Marjo88 | Controle Verloskundige! ♡ ❤❤❤ Afspraken in juli: ~ 01-07-'15 | Micchan | 10de echo! ♡ ~ 22-07-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 28-07-'15 | Micchan | 13de echo! ♡ ❤❤❤
Dankjewel BlijeIk, zit nu toch wel een beetje af te tellen. Misschien vandaag maar even gaan zwemmen ofzo, gaat de tijd wat sneller voorbij haha. Pooh, hele fijne dag gewenst vandaag, hiep hiep hoera.
Slabbetjes hadden wij eigenlijk pas wanneer ze mee gingen eten Tijdens de fles vonden wij Spuugdoekjes fijner en hadden dan indd zo rond de 15 stuks Slabbetjes tegen de tijd van mee eten ook zo rond de 10-15 Elke dag een stuk of 3/4 nodig ( ontbijt Lunch en avond ) Maar elke dag een wasje hier zeker straks met 4 kinderen dus aan een stuk of 10 zal ik straks denk ik wel genoeg hebben Ik heb alleen nog kleertjes nodig en Spuugdoekjes en badcapes Badcapes vinden wij fijn na het douchen en hebben vaak aan 3/4 wel genoeg
20 weken echo is toch weer een mijlpaal hè, echt super om te weten dat die goed was :d Ik mag dinsdag nog twee nachtjes haha Ik dans met je mee vandaag :d
Wij hebben vandaag trouwens een heerlijke dag gehad ❤️ Over twee weken mag onze zoon waarschijnlijk afZwemmen voor zijn A diploma, dus ik heb de badjuf gevraagd of ik in hun bad Mocht oefenen zonder bandjes, dit vonden ze geen probleem Dus vanochtend lekker gezwommen 8 uur lagen we met het hele gezin in het water haha Half 12 er weer uit, lekker ijsjes chipjes en tosti gegeten met de kinderen in het zonnetje bij de speeltuin en om 13.00 uur weer thuis voor het slaapje van onze jongere en ik zelf haha 15.00 uur lekker buiten gaan zitten en de kinderen heerlijk in de tuin gespeeld Echt zo fijn als het zonnetje schijnt ❤️❤️ Jullie ook een fijne zondag gehad ?
Even snel een vraagje. Heb net mijn voeten ingesmeerd met een voetcreme die ik van de pedicure had gekregen. Er zat echter lavendel in. Heb het na 10 min wel voor de zekerheid weer van mijn voeten gewassen, maar nu heb ik toch twijfels na wat gegoogle. Het kan weeën opwekken?? Maak me nu dus zorgen hierover!! Wat weten jullie hiervan??
Ik heb gedroomd dat m'n afspraak niet in de computer stond (er werd alleen een echo gemaakt van m'n baarmoederhals en toen werd ik weer richting deur gestuurd, dus daar zette ik m'n vraagtekens bij) en dat ik nu tot volgende week maandag moest wachten, want 'er waren geen bedden vrij'. Ik flipte helemaal en ging op zoek naar de trappen richting het dak, zodat ik kon springen. Toen wakker geworden van het alarm bij de Kindergarten, volgens mij snapte ze niet hoe die uit moest, want het ging ruim 20 minuten door. Dus ik ben lekker brak en pis nu nog meer in m'n broek. Goedemorgen.