In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Fotos? Linkjes?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

De setjes die ik gekocht heb zijn al uitverkocht en staan ook niet meer op de site, het kan echt per dag verschillen wat er op staat,

Ik koop er regelmatig wat voor de kinderen,

Het is op picobello-outlet.nl

Goede snelle service :) heb er vorig jaar de winterjas van mijn dochter gekocht van cakewalk, van 119 euro voor 18 euro .... Zo heb je leuke merkkleding voor weinig, en omdat hij eigenlijk best duur is kan ik hem zo weer verkopen voor 10-15 euro en heeft mijn dochter hem voor hooguit 8 euro gedragen :)

Zo doe ik het meestal ook met schoenen,maar dan meestal wel in de schoenenwinkel ik heb in december voor alle drie sandalen gekocht op de gok, en alle drie passen ze ze nu mooi in.... Normaal 80'euro per paar Toen voor 10 euro per paar, ook snowboots voor onze dochter van 55 voor 10 euro,
    Als blijkt dat het niet gepast had dan hadden wij het gewoon voor die 10 euro op marktplaats gezet

3. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Dankjewel!! Ik heb gekeken, maar op dit moment staat er niet veel op. Sla 'm mooi op bij mijn favorieten. Super!

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Brian and Nephew jurk maat 92 - Pico Bello Outlet

Deze heb ik bijv voor mijn jongste, leuk voor de zomer ( vind ik ;) ) maar je kunt er ook een legging onder doen en een bolero op voor als het toch te fris is buiten,

Normaal 70 euro, voor 10 euro kom ik het jurkje wel weer van het jurkje af en dan heeft ze hem voor 7 euro gedragen, dat is net zo veel als een jurkje bij de hema die je voor nog geen 2 euro weer kunt verkopen.

@tamara, je moet er indd geluk mee hebben, meiden kleding die erop staan zien er ook veel leuker uit, voor onze oudste niet zo vaak geslaagd op die site maar voor onze dochters met regelmaat

5. Pitahaya

Dank je wel voor de site. Ik ga hem af en toe in de gaten houden!

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Goeie morgen :)

Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen naar de vakantie ❤️ Zo enorm veel zin in om gewoon in het zonnetje te relaxen met de kinderen, en ze worden alle drie zo snel bruin 😘 vind ik altijd zo mooi met hun mooie blonde koppies 😀 nog maar 2,5 week

Dinsdag ga ik even lekker shoppen in mijn up als ik
    Me goed genoeg voel, hoewel ik nog steeds 7,5 kilo kwijt ben en nog
    Prima in mijn eigen kleding pas vind ik een positiebroek nu denk ik toch fijner dus ik wil even een nieuwe broek kijken.

Van de week metworst van mijn schoonmoeder gekregen , ik ben dol op de worst van die ene slager, nergens maken ze de worsten zo lekker ❤️ Maar helaas kreeg ik weer pijn dus meteen medicatie genomen en geen worst meer voor mij denk ik tot de galblaas eruit is😔

Hoe gaat het verder met jullie ?

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Oh en vandaag natuurlijk mijn 21 weken dansje 👌👌

8. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier alles goed!

Ik dans vandaag lekker met je mee! :D

Leuke site trouwens, die komt bij mij ook in de Favorieten! ;) Thanks!
    Wat betreft het uitvallen van kleren.. Dat idee had ik, heb er verder geen ervaring mee :p

9. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Hier ook 21 weken dansje!! 😄😄😄

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik geef even een teken van leven hoor. :)

11. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Pita, succes vandaag! :)

12. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    ❤❤❤

【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】
    【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】
    【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】
    【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】
    【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】
    【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】
    【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】
    【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】
    【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】
    【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】
    【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】

❤❤❤

Afspraken in juni:

~ 15-06-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 16-06-'15 | Micchan | 11de echo! ♡
    ~ 16-06-'15 | MGX | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 22-06-'15 | Micchan | 12de echo! ♡
    ~ 23-06-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 24-06-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 24-06-'15 | Marjo88 | Controle Verloskundige! ♡

❤❤❤

Afspraken in juli:

~ 01-07-'15 | Micchan | 13de echo! ♡
    ~ 10-07-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 06-07-'15 | BlijeIk | 5de echo! ♡
    ~ 22-07-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 28-07-'15 | Micchan | 14de echo! ♡

❤❤❤

13. Pitahaya

Volgende afspraak verloskundige 6 juli

Alles goed. Mooi kloppend hartje. Baarmoeder al 3 cm. boven navel. Maar... knetterharde buik. Ze vroeg of ik er geen last van had? Ehm nou nee, eigenlijk niet. Dus moet nu echt rustiger aan doen. Heb ook veel stress gehad de afgelopen dagen. Heb erg veel moeite met dat ik aan kom (nu 3.5 kilo) en ga hier over praten met mijn psycholoog. Wil niet terugvallen in mijn eetstoornis.
    Moet meer tijd nemen voor ontspanning. Jeetje... schrok er wel van.

14. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was pitahaya. Lastig hè dat aankomen. Heb er zelf ook enorm veel moeite mee, nadat ik 4 jaar geleden bijna 40 kilo ben afgevallen met veel pijn en moeite. Jouw verhaal is iets anders, maar ik herken het wel!! Zit zelf inmiddels op 7,5 kilo... best veel dus! :$ en nee... Daar word ik echt niet vrolijk van.

15. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Gelukkig verder alles goed Pita. Wel goed van je dat je naar je psycholoog gaat. Aankomen is voor jou wel extra moeilijk.

Hier ook al op de +7 kilo. Wordt er ook totaal niet vrolijk van. Voel me echt een zeekoe :p Had m'n buik voor de grap gemeten, zit al op 104 cm! Blegh, moet het proberen los te laten maar dat is lastig. Ik eet gewoon, helemaal niet meer dan voor de zw. Maar ik kom super snel aan.

16. Pitahaya

Ja, echt lastig, dat aankomen.
    Ik ben nu dus 3.5 kilo aangekomen. De verloskundige zei dat als je rond de 23 weken zit, dat je dan ongeveer 5 kg aangekomen mag zijn. Dat is gemiddeld zeg maar. Iets er boven of er onder is niet erg. Dus met mijn 3.5 zit ik super netjes. Maar toch... Toch ben ik zo onzeker. Heb er veel moeite mee.

Nu vanmiddag bij psych geweest. Zij is haptotherapeut. We waren aan het praten en ze vroeg mij of ze mij mocht aanraken. Dus ze was mijn buik aan het aanraken en onder het praten voelde ik de bal gewoon langzaam aan ontspannen. Zo wonderlijk.
    Daarna weer naar huis en nu is de harde bal helaas wel weer terug, maar het is een begin. Ik moet duidelijk meer ontspannen. Dat dat zo'n invloed kan hebben zeg.

17. Pitahaya

Daar begin ik bewust niet aan, het opmeten van mijn buik. Moet eigenlijk wel voor mijn 9 maanden boek maar zet daar gewoon elke keer een kruis neer. Als ik daar aan ga beginnen.

Maar jij eet dus wel gewoon gezond? Want wanneer ik gezond eet en dan aankom, heb ik er dus minder moeite mee. Heb jij dat niet? Hou jij misschien ook vocht vast of niet?

18. mgx

mgx Niet meer actief

2 weken geleden was ik 4 kg aangekomen (iets minder) ik heb er gelukkig een stuk minder moeite mee want het lijkt me echt heel erg vervelend als het zo moeilijk voor je is. Super goed van je dat je al stappen hebt ondernomen. Ik zou trouwens ook een keer naar een hypno therapeut gaan, bevalt het goed of was het je eerste keer?

Vergeet trouwens niet dat het heel veel factoren kan hebben he. Bij een vriendin van mij was het op het eind 24 kg VOCHT. Is ze allemaal weer verloren na de bevalling begreep ik

19. Pitahaya

Maar een hypno therapeut is wat anders toch?
    Dit is een haptotherapeut.

Ik ben tijdens mijn boulimia-periode heel lang bij ggz in behandeling geweest. Daar leerde ik steeds van die schema's om je gedachten te veranderen. Op een gegeven moment kwam ik niet verder. Toen ben ik naar een haptotherapeut te gaan, ook om te leren voelen en ervaren. Zij heeft mij van het laatste stukje afgeholpen.

Nu kan ik haar zo in eens bellen/mailen en dan heeft ze vaak diezelfde week nog plek. Dus zeer fijn. Dus had nu ook weer een mailtje gestuurd en kon weer terecht. We hebben nu over 2.5 week weer een afspraak staan.

20. mgx

mgx Niet meer actief

Sorry dat bedoel ik

Deel Deze Pagina