Spannend! dat riep mn buurvrouw ook hahaha totdat ze haar jongens spullen ging verkopen op fb..Gotchaaaaaa!! Dankjulliewel meiden! K blijf zo nu en dan eens meelezen hoor
ik loop al onwijs achter haha bij de eerste 3 was alles klaar met 16 weken naam geboortekaartje gedichtjes kamertje spulletjes compleet Nu alleen nog maar aantal kleertjes en het geboortekaartje Moet nu nog steeds van alles kopen, inrichten, klaarmaken naam bedenken .... Over twee weken gaan mijn schoonvader het dakkapel plaatsen en ik hoop dat we vanaf daar verder kunnen om een kamertje te maken voor onze zoon,en een speelkamer dan gaan de meiden samen slapen dat willen ze graag. En de kamer die over is is dan voor de baby, maar die zal de eerste 3 maanden bij ons op de kamer in een wiegje slapen dus dat heeft opzich nog wel even de tijd,maar toch zou het fijn zijn als het eerder af is haha
ja, wij doen ook beep de eerste weken op onze eigen slaapkamer. Ik denk als ik weer met werken begin, dat ik dan wel langzaam naar eigen kamer ga verhuizen (en dan nog steeds in de wieg eerst). k heb voor maandag lekker een zwangerschapsmassage geboekt. Heb er zo'n zin in!!
Ah lekker pitahaya. Even jezelf verwennen! Soms moet dat! @blijeik Ik denk inderdaad dat die ondersteuning erg fijn is voor je buik etc. Vannacht blijkbaar in mn slaap op de andere zij gedraaid en had me toch een pijn toen ik wakker werd. Niet fijn! Kussentje er weer bij en meteen weer fijner gevoel! En vind de tekst leuk! Kort en krachtig 😄 Hier echt nog niks gedaan 🙈 Slechte eigenschap van mezelf. Alles op laatste moment 😊
Wij hebben er ook 1, een jacuzzi, vonden we 8,5 jaar geleden zo geweldig. nu staat hij hooguit 1 keer in de week a twee weken aan voor de kinderen,
Ik vind de tekst goed kunnen hoor ! Wij houden ook niet van teksten die veel voor komen, nu hebben wij een gedichtje waarin echt duidelijk is dat het om een vierde gaat dus dat zal sowieso niet zo heeel erg veel voorkomen rechts een zinnetje die wel wat vaker voor komt volgens mij maar dat vind ik voor die zin niet zo heel erg ( geboren om van te houden )
uch nee joh tijdens zwangerschap last hebben van je hormonen is zoooooo 2014 nee serieus word ramsgek van al die hormonen en helaas niet alleen ik
Ik was tijdens m'n vorige zwangerschap een draaaaak en bij deze zwangerschap heb ik tot nu toe nergens last van gelukkig! En jaa.. dat vind mijn man ook hahaha
Hi dames, @Pita, ik heb dit allang klaar haha.. Je kunt maar beter te vroeg zijn dan te laat.. Wil niet alles op het laatste moment te moeten doen! Zit ook wel in de aard van het beestje hoor.. @Tekst.. Ik vind een gedichtje ook verschillend.. Je hebt er die hoor je ALTIJD.. Vind ik dan weer niks aan Bovenaan het kaartje hebben we wél een openingszin die je vaker ziet.. Maar die vind ik gewoon leuk.. Dus die houden we gewoon! @Voedingskussen.. Ik heb er zelf veel baat bij.. Heerlijk! Maar inderdaad.. Je wordt vaak wakker op de andere zij.. Dat is gewoon balen Haha.. @Kamertje, over een week of 2/3 gaan we het kamertje af maken.. Texen is al gebeurd, alleen nog laminaat af leggen op gehele bovenverdieping.. Plinten ertegenaan.. En dan... AANKLEDEN maar.. Zo'n zin in! Weet al helemaal hoe we het gaan doen! Hoe zijn de afspraken gisteren gegaan? Ben gisteren niet hier geweest.. Ben wel benieuwd! Ik wens jullie allemaal een mooie dag!
❤❤❤ 【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in juli: ~ 01-07-'15 | Micchan | 13de echo! ♡ ~ 10-07-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 06-07-'15 | BlijeIk | Controle Verloskundige! ♡ ~ 06-07-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡ ~ 13-07-'15 | MGX | Controle Verloskundige! ♡ ~ 22-07-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 28-07-'15 | Micchan | 14de echo! ♡ ❤❤❤
* Wat ik trouwens ook leuk vind als je meerdere kinderen hebt..... Collega van mij had: Onze kers op de taart! Zo van... Wij zijn compleet! Ook erg leuk en orgineel..
Alles was goed bij de verloskundige! Ze kwam alleen met de mededeling dat ik met 30 weken nog een echo krijg. Omdat ze tijdens de 20 weken echo gemeten hebben dat het hoofdje aan de voorkant, van oor naar oor, te klein is. Maar de rest van het hoofd is goed. Moet ik me zorgen maken??!?!?! Volgens de verloskundige niet.. maar straks heeft ze down of iets. De verloskundige zei dat het ook een meet fout kan zijn omdat ze er niet goed voor lag of dat het hoofdje op dat moment wat verkeerd lag. Pfff ik weet het niet maar nog 8 weken wachten is lang. Snap eigenlijk niet dat als het een meetfout was, dat ze het niet nu overnieuw doen. Volgende afspraak op; 22 juli (sorry kreeg het niet dik gedrukt)
Waar word je onzeker van ? Je eigen als in je lichaam of meer over je zwangerschap qua of je er wel klaar voor bent of meer of minder kleding of heb ik overal wel genoeg van of kan ik dit wel ?