Geniet van alle voorbereidingen.. Shoppen = leuk! & geniet van jullie nieuwe paleisje! Ben benieuwd die hittegolf.. Denk dat ik maar veel in het zwembad ga hangen......
Hey meiden ik ben er ook weer eens, ik heb de afgelopen tijd heel veel te doen gehad en daarom niet gelezen hier. Inmiddels ook alweer 23 weken zwanger, jeetje wat gaat dat snel. We zijn zachtjes aan ook begonnen met de voorbereidingen, kleertjes kopen en de dingen die we nog missen voor de babykamer. Ik moet zeggen dat we toch best nog wel wat nodig hebben ondanks dat dit de tweede is. 31 juli hebben we de 4d echo en daarna gaan we lekker met vakantie.
Joeehoee hier gister ook 23 weken dansje gedaan!! @Hippo wat vervelend van je schoonfamilie. Herken sommige dingen wel hoor. Nu kan ik van mn eigen familie ook meer hebben als die van mn schoonfamilie soms haha. @woman Mooie 3d echo en buikfoto zeg!! Wauwie!
Wij hebben ook besloten om op vakantie te gaan. We zijn vanaf volgende week maandag 3 weken vrij maar willen 2 weken weg. We wilden eerst kamperen maar nu zie ik dat niet meer zo zitten.... op zo'n dun zelfopblaas baar matje en dan 3x in de nacht met een wc rol over de camping... Dus nu gaan we wel rijden naar italie maar dan in huisjes, bed en breakfast etc. Wel wat duurder maar we mogen onszelf wel verwennen. Heb er zo'n zin in en ben er zo aan toe! Vanochtend een zwangerschapsmassage gedaan. Was heerlijk. Ik ga over een week of 4 nog een keertje! Haha. En verder moet ik vanmiddag naar die coach, ben benieuwd.
Dank jullie wel! Zo, knopen door gehakt. Geen slaapdiensten meer en 8u p week in de ziektewet. Voel mij zelf nu een stuk rustiger. Morgen uitslag betreft zwangerschaps diabetes ja of nee. Voor de rest. Ja ook ik heb regelmatig last van harde buiken. Vind ze behoorlijk vervelend worden (nu al). Mannetje zit ook regelmatig al rechts boven onder mijn ribben te duwen... Is dat niet wat vroeg nog? Nou ja.. Misschien komt het omdat hij flink aan de maat is haha. Verder ook al flink aan het shoppen. Ik koop vanaf maatje 56, achteraf gezien dus misschien maar goed ook. Maatje 56 bijna klaar en ook alvast wat maatje 62 in slaan. Vind het weer super schattig al die kleine kleertjes!
Ik koop helemaal geen maatje 62. Je krijgt ook vaak veel van kraamvisite e.d. en hoop dat ik dan gewoon veel maat 62 krijg... Haha. Hier nog nooit harde buiken gehad. Ben benieuwd hoe dat voelt. Wel soms een gespannen buik... maar dat duurt dan de hele dag, niet echt 30 tellen of zo en dan weer klaar. Mja.. ook wel goed teken misschien dat ik dat nog niet heb toch? Hebben vrouwen daar ook wel eens helemaal geen last van?
Nou ja, we gaan het wel merken of niet hopelijk... Wel goed dat je in gedeeltelijke ziektewet gaat dan. Misschien dat het dan wel wat minder gaat worden. Hoor je toch ook vaak.
@ tamara, fijn dat je nu in jullie huis "ingetrokken"bent, ik snap dat het nog voelt als vakantie haha, hopelijk voelt het snel echt al thuis ! nu lekker genieten van de voorbereidingen op de kleine @ women21, goed dat je gebeld hebt, kun je niets aan doen dat het nu even te veel is, goed voor jezelf en je kleintje zorgen @pita, je zou ook aan kunnen geven dat je graag iets wil in maatje 62, en als je in de kraamtijd niets in 62 krijgt kun je het altijd nog zelf halen, zelf nooit wat in maat 62 gekregen, hier dacht iedereen... "je krijgt altijd al grotere maatjes, laten wij maar een klein maatje doen "of kleertjes is zo standaard, laten wij een muziekdoosje met sterrenbeeld doen ofzo @ hier, gewoon gaan gewoon weer door met met klagen herinneren jullie je die meid nog van school waar ik het over had ? onze zoon is dol op haar dochter, die zit bij onze zoon in de klas, helemaal leuk natuurlijk, nu wou ze graag weer bij ons spelen, ik voelde me redelijk dus oke... komt haar tweeling zus ... maaaaaaaammmmm mag ook ook bij hippozoon spelen ? ja hoor zegt die moeder, van mij wel... als het ook mag van de mama van hippozoon.... en dan heb ik de mond gewoon niet groot genoeg om te zeggen dat zij niet bij onze zoon in de klas zit en ze nooit samen spelen in of buiten schooltijd, en dat twee mij eigenlijk net te zwaar is.... en dan komt dochter drie eraan... maar mama dat is niet eerlijk nu mogen hun daar spelen en ik niet.... oke zegt mijn man... dan kom jij ook maar ..... hmmmm toch maar iets verzinnen om op een nette manier duidelijk te maken dat ik op 6 kinderen momenteel niet zit te wachten, normaal kan ik het best hebben maar ik merk dat ik nu sneller geirriteerd ben en overal pijntjes en klachten heb en daardoor minder zin heb om achter ze aan te vangen, heb soms al moeite om mijn eigen kinderen in het gereel te houden... en dan bedoel ik niet dat ik er echt moeite mee heb, maar soms blijven ze zo zeuren om bijv een ijsje of een snoepje, en dan zeg ik soms oke, en soms is gewoon nee... maar dan blijven ze zeuren, en dan heb ik wanneer ik mij kaa uu tee voel er weleens moeite mee om bij mijn standpunt te blijven, het lukt hoor... maar met moeite, en als ik er dan 6 heb.... en dan ook nog eens 3 van een ander.... nee daar zit ik heel even niet op te wachten. vandaag ouder gesprek gehad op school over onze dochter, ze mag door naar groep 2, is afgelopen maanden gelukkig goed gegroeid in ontwikkeling ( wat wij thuis allang zagen ) op school heeft ze nog niet echt een fijn en veilig gevoel en dat hebben we juf wel duidelijk gemaakt dat ze onze dochter daar echt bij mij moet helpen, onze dochter heeft spraak problemen door dat ze een lange tijd niets heeft kunnen horen door vocht achter de trommelvliezen, en een tijd niet kunnen praten (tot 3 jaar) door ontstoken keel amandelen en maar 3 mm om door te ademen hier door is ze erg onzeker en ze heeft nog wel eens het idee dat de juffen haar links laten en de tijd en moeite niet nemen, dit heb ik ook netjes aan gegeven, ze praat beter en duidelijker als ze het idee heeft dat je er met de volle aandacht bij bent,en niet ook nog bij 29 andere leerlingen. dat werd gelukkig goed opgepakt en de juf was het er mee eens dat ze onze dochter moeten helpen aan meer zelfvertrouwen en meer het vertrouwen in de juffen moet krijgen. de juf van onze zoon kwam naar ons toe dat een gesprek over hem helemaal niet nodig was, hij ging naar groep 3, was nog steeds 1 van de besten uit zijn klas, en doet het gewoon super in de klas qua werkjes en qua sociaal gebied, ze had er niets over op te merken dus een ouder gesprek vond ze niet nodig tenzij wij iets hadden, hmm nee niet echt scheelt ons ook weer nog 4 nachten en dan heerlijk op vakantie, ben zo enorm benieuwd hoe dat is op de camping met onze jongste, met de oudste twee weten we dat we niets te doen hebben, die liggen in de ochtend in het water en in de avond vissen we ze er weer een keer uit om te eten en te douchen dan de miniclub en daarna lekker voor de tent spelen... maar onze jongste... die heeft nog nooit echt kunnen zwemmen, ook vanwege keel neus en oor problemen en oordoppen konden nog niet , dat lukte nu pas, en of ze het leuk gaat vinden, en ze is erg ondernemend... luistert voor geen meter, snapt het dondersgoed, maar lacht dan even sneaky en rent hard weg, het is een echte wegloper, ben dus erg benieuwd hoe erg we het zweet op de rug hebben straks met achter haar aan hobbelen in de hitte van 37 graden !
Ik zou ook geen trek hebben in drie extra kinderen, Hippo.. Ook niet als ik me tiptop zou voelen. Verder wel fijne berichten.
❤❤❤ 【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in juli: ~ 01-07-'15 | Micchan | 13de echo! ♡ ~ 10-07-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 06-07-'15 | BlijeIk | Controle Verloskundige! ♡ ~ 06-07-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡ ~ 09-07-'15 | Micchan | Pretecho! ♡ ~ 13-07-'15 | MGX | Controle Verloskundige! ♡ ~ 13-07-'15 | Micchan | 15de echo! ♡ ~ 21-07-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 22-07-'15 | Pooh85 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 22-07-'15 | Marjo88 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 28-07-'15 | Micchan | 16de echo! ♡ ❤❤❤ Afspraken in augustus: ~ 11-08-'15 | Micchan | 17de echo! ♡ ❤❤❤
Hier alles z'n gangetje.. Ondanks de pijn probeer ik toch te genieten. Langzamerhand alle spulletjes aan het verzamelen.. Had nu een verstelbare wipper besteld en een aankleedred voor op bad.. (aankleedkussenhoes op standaard voor op bad te bevestigen).. Mensen zeggen dat dit super handig is.. Dus heb het geld er wel voor over! Over een week of 2 verder aan de babykamer.. Begint nu allemaal al wat sneller te gaan heb ik het idee! Voor je het weet ben je 30 weken! Pff.. Denk dat we de meeste dingetjes wel geregeld hebben.. Opvang is ook "geregeld".. Toch heel iets om keuzes te maken waar je nooit eerder voor hebt gestaan! Maar wél allemaal erg leuk! Ik zie erna uit.. Gisteren nog gesprek gehad met mijn teamleider.. Kan waarschijnlijk 4 weken vakantie NA mijn verlof plakken.. Echt superdeluxe! Maarja, daar heb ik recht op.. Dus wilde wel graag weten wat ik met die uren zou kunnen doen! Nu denk ik ook eens aan mezelf, niet aan het werk! Wat zijn jullie plannen voor deze week? Ik ben van plan weinig in huis te doen en me rustig te houden in het zwembad! Niet teveel doen, eventjes genieten.. Word veel te warm om ons druk te maken! Allemaal een fijne dag! Liefs!
Oh jakkes BlijeIk, heb je nog steeds zoveel pijn? Top dat jullie al zoveel geregeld hebben en dat van je verlof klinkt ook erg fijn. Hier niet echt plannen, vandaag moeten we van twaalf tot vijf bij de universiteit van m'n man zitten vanwege een presentatie, morgen echo natuurlijk.. En dat was het eigenlijk wel. Is me ook wel meer dan zat.
Tsja... plannen deze week: Werken. Helaas, maar moet af. En lekker in een ruimte zonder airco en plat dak. Bleghh.. Dan vanavond cursus, woensdagavond vergadering en donderdagavond therapie. Blegh, heb het even gehad. Zaterdag nog werken en dan......... 3 weken vakantie!!!!!