Ik ben weer thuis!!! Heerlijke vakantie gehad in Italië. We hebben helemaal niks gedaan. Het was erg warm. Soms wel 38.5 graden dus ik heb mij vermaakt in het meer, in de schaduw en onder de koude douche. Heerlijk uitgerust. Net op de weegschaal gestaan en 7.5 kg aangekomen. Dat is wel even schrikken. Ik hou nu helaas wel vaker wat vocht vast. Vooral in 1 voet. Zo raar. Jullie nog tips? En.... 28 weken dansje vandaag!!!!!
@pitahaya, fijn dat je het leuk hebt gehad pff wel warm soms of niet. Ik heb ook in 1 voet vocht. Als het mogelijk is iets hoger leggen en genoeg vocht drinken. @ blijelk, Ik krijg standaard met 32 weken een groei echo. Dat is hier veranderd blijkbaar ( niet vervelend) Ik krijg hem tussen de 30 en 32 weken ivm mijn placenta die te dicht bij de uitgang ligt. Dus dubbel check.
Hyperventileren heb ik ervaring mee maar niet tijdens de zwangerschap, nu ook al 7 jaar geen last meer van gehad
Fijn dat je een heerlijke vakantie had ! Door warmte kun je vocht vast houden en indd dan gaan de kilo's wat harder, maar weet wel dat dit meestal na de bevalling weer over is, dit is niet Iets wat je eraan gegeten hebt en moeite voor moet doen om eraf te krijgen
Hmm.. Dankjewel voor je antwoord! Ik denk inderdaad ook dat het wel een reden moet hebben.. Zal het 03-08 eens vragen, ga er nu niet voor bellen. Dankjewel meid..
@MGX, ik heb er ook last van, vooral in de avonduren! Maar ik weet wél waar het vandaan komt, namelijk vocht! Ik kan nog amper een zin zeggen in de avond.. Ofja, als ik me inspan. Lopen en praten tegenlijk kan ik in de avonduren niet meer. Heel gek, maar weet gelukkig wel waar het vandaan komt. Heb last van veel vocht in voeten, enkels en onderbenen.. Kan geen gewone schoenen meer aan, loop al weken op slippers! Scheelt dat het nu mooi weer is, maar wat moet dat over een paar maandjes worden? Succes!! @Pita, fijn dat je lekker hebt genoten! Wat betreft vocht, ik heb het aan beide kanten.. Soms de ene wat dikker dan de ander (meestal links) Hoog houden is het enige wat ik probeer te doen. Maar ook dit kan niet overal... @Seppie, standaard ja? Bij mij lag de placenta ook voor uitgang (gedeeltelijk meen ik).. Maar tóch vind ik het raar allemaal... Maar komt allemaal goed! Dankjewel voor je reactie!
❤❤❤ 【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】EddieEddie | 36 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 20-10-'15 【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in juli: ~ 24-07-`15 | Googelplex | Controle Gynaecoloog! ♡ ~ 22-07-'15 | Marjo88 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 28-07-'15 | Micchan | 16de echo! ♡ ❤❤❤ Afspraken in augustus: ~ 03-08-'15 | BlijeIk | Groeiecho! ♡ ~ 05-08-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 05-08-'15 | Marjo88 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 05-08-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 05-08-'15 | MGX | Groei & Liggingsecho! ♡ ~ 11-08-'15 | Micchan | 17de echo! ♡ ~ 13-08-'15 | EddieEddie | Groeiecho + Controle placenta! ♡ ~ 14-08-'15 | Marjo88 | 30 weken echo! ♡ ~ 29-08-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 31-08-'15 | BlijeIk | Groeiecho + Controle placenta! ♡ ❤❤❤
@Vraagje.. Hoe zit het trouwens met de leden hier? Is iedereen nog actief hier? En dan bedoel ik niet dat je 1 dag niet reageert.. Maar er zijn er die hebben al een tijd niet gereageerd..
Ik kan me indenken dat het een onzekere periode is/blijft Maar ik ben elke dag dat dit wondertje langer zit als zijn/haar zusje heel blij voor je dat het toch weer een extra dag veilig bij mama in de buik is !
Klopt (beiden ), vooral omdat het er van binnen al een behoorlijke tijd niet meer optimaal uitziet (maar elke keer net binnen het bereik valt. Zkh zegt umoethetermaarmeedoendoeiiii, vrouwenarts is gelukkig een stuk oplettender en heeft medicijnen gegeven). Elke dag is er eentje en daar ben ik dan ook enorm dankbaar voor, maar het zal nog wel een aantal weken duren voor ik weer een beetje lucht krijg.. als we zover mogen komen. Ik hoop zo dat dit bij jou nu het laatste is en dat er niks anders meer bijkomt. Wat moet jij veel doorstaan zeg, ik zou doordraaien, denk ik.
Eigenlijk niet te filmen he.... Ze weten wat er gebeurd is ... En dan krijg je te horen wanneer het nog net binnen hun marge valt " Je moet het er maar mee doen " Ik duim dat deze kleine nog op zijn minst tot 35 weken bij mama blijft zwemmen Maar dat je er onzeker en angstig van word kan ik me indenken ! Ja af en toe ga ik gewoon even alleen onder de douche om even flink te kunnen janken zonder dat iemand het ziet, zo heel af en toe voel ik best zelf medelijden haha erg he baal er zo enorm van, Krijgen we een prachtig mooi cadeautje ( deze kleine baby boy) moet ik tig obstakels nemen om hem dan hopelijk straks gezond in onze armen te mogen krijgen. Heb het gevoel dat ik de hele zwangerschap nog niet anders gedaan heb dan klagen, ik geniet van de bewegingen en het kleertjes kopen maar daar is ook alles mee gezegd lopen doet pijn de trap op doet pijn opstaan van de bank omdat er 1 gevallen is doet pijn opstaan omdat er brood klaar moet staan doet pijn .... Besef nu pas hoevaak ik eigen op moet staan of op de grond zit qua spelen en dan weer op moet staan die wil drinken die moet poepen de 1 is gevallen de ander is boos naar boven pfff normaal helemaal niet erg maar nu baal ik wel eens dat ik altijd overal achteraan moet En voor de kinderen vind ik het wel heel sneu, Die willen mama en mama wil rust, Ik doe mijn best ... Maar zo af en toe zeg ik ze wel dat mama echt even 5 minuten alleen moet hebben en dan zet ik ze voor de tv met een zakje chips en lig ik even op de bank Schijnt wel dat je door de Zwangerschapssuiker erg moe en futloos kunt worden dus dat zou misschien wel weer kunnen verklaren waarom Ik continu zo moe ben. Nog maar 3 maanden uitZingen ik kom er wel :d