In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Hoe dat voelt en of dat te vergelijken is weet ik niet .... Ik heb op elk been misschien een totaal van 7 haartjes, en nog blond ook nog, ik heb dus nog nooit mijn benen geschoren want ik ben bang dat ik er meer voor terug krijg en dan donkerder 😁😁

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik lees nu mijn berichtje over en besef dat het misschien niet zo leuk was om te lezen dat ik zo super blij ben dat ik geen klachten heb. Want ik vind het allemaal erg rottig hoor voor de mensen die het wel hebben. Maar besef daardoor ook gewoon hoeveel geluk ik ermee heb. hoop niet dat mijn bericht rottig is overgekomen.

Wij zijn al uit de namen! Zo leuk!

Wie van jullie heeft de Eames Schommelstoel? Die hadden best veel mensen gekocht toch? Wat voor kussentje hebben jullie erbij gekocht en bevalt die ook? Deze hoort er namelijk bij: Eames kussens : Wolvilt Eames stoel kussen DAW, DAR & RAR oranje - Vintagelab15.com (Hier even in oranje maar is ook in andere kleuren). Wie heeft dit kussentje gekocht?

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    We hebben wel een naam, maar ik ben er niet echt kapot meer van.

4. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Gezellig zoń clubje :D!
    wij verwachten ons wonder op 30-10-2015 :D

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Nee joh ! Juist fijn om te lezen dat je je goed voelt ! juist lekker van genieten en vooral blijven zeggen :d

Geen ervaring met schommelstoelen sorry

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oh dat is wel jammer ... Opzoek naar een andere naam of hou je het toch maar bij de naam die je nu hebt ik de hoop dat dat toch weer helemaal de naam is ?

Hoe gaat het verder met jou meid ?

7. Pitahaya

Gezellig! Welkom!

8. mgx

mgx Niet meer actief

Wij hebben dat schommelstoeltje en tot nu toe nog niks op. Zie hem heel vaak met zo'n schapenvel. Je hebt ook hele leuke kussentjes bij kleinere internet shops. Even zoeken alleen haha

9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    @namen: wij hebben er wel 1, maar ook nog twijfelachtig of dit em nou echt is! Dus we spitten weer namenlijsten door! Lastig hoor!

@griep: ben helaas op het moment ziek, flinke buikgriep :( Het heerst hier echt. Zo vervelend dat ik mezelf moest ziek melden!! Begrijp wel uit allerlei berichtjes op internet dat het kwaad kan voor je baby.

@schommelstoel: geen ervaring mee! Ga je daar in voeden of gewoon voor de sier?

10. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames!

@MissSter, fijn dat je hebt genoten meid!!

@Pita, fijn toch dat je jezelf zo goed voelt! Ik heb buiten mijn rug en vocht ook geen klagen hoor! Zijn ergere dingen!

@Hippo, jeuk? Jeuk is het ergste wat er is! Ik weet er slles van.. Veel succes ermee hoor!!! Niet fijn!

@Namen, wij zijn er al een tijdje uit! Kort, simpel, maar toch heel erg leuk! Vind ik dan ;) hihi..

@Hier, vandaag comtrole gehad bij de verloskundige, alles was goed!
    Daarna groeiecho gehad in het ziekenhuis, ook daar was alles goed.
    Alles zo rond het gemiddelde, of er een beetje boven, geen schokkende dingen en alles was perfect zei de verloskundige..
    Lange benen heeft hij/zij hahahaha.. Wel grappig en benieuwd of dat ook echt zo is..
    Verder laat hij/zij zich niet tussen de beentjes kijken.. Dus daar konden ze helaas niet nog een keer iets over bevestigen..
    Hij/zij ligt telkens met voetjes in gezicht, helemaal in elkaar gevouwen.. Placenta was volgens haar al wat naar boven gegroeid, dus ervoor ligt hij sowieso niet meer.. (Yes!)
    Morgen suikertest, ben erg benieuwd! Verloskundige verwachtte niet dat ik dit heb, maar wil het toch graag laten testen. We zullen zien, erg benieuwd!
    Dromen.. Hier is ons mupke al geboren in mijn droom! Hahaha..
    Een klein, roodharig mupke! Whahaha.. Zo raar om dit in je droom voor je te zien..
    Het wordt allemaal steeds spannender, en zeker als je nog geen kindje hebt, je weet totaal niet wat je mag verwachten!
    Ervaringen? Is het echt zo dat als je de kleine bij je hebt even alles vergeet? Dat je de pijn zo vergeten bent?!:) ben heeeel nieuwschierig!

Zo, weer genoeg verteld.. Lekker even bankhangen! Zal morgen weer de lijst erop zetten..! (Nu op iPad)
    Fijne avond allemaal!

Liefs

11. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beterschap meid!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    We laten het hierbij, of laat ik het zo zeggen, we gaan niet actief op zoek naar iets anders, mocht ik heel toevallig iets tegenkomen, is het natuurlijk mooi meegenomen. Maar ik denk het niet in zo'n korte tijd.
    En klote. :)

En met jou? :p

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

The Same helaas :(

Ben nu al aan het aftellen haha :p

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Snap ik.

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Bijna de hele nacht onder de steenkoude douche gestaan .... Brrr wat vind ik dat toch verschrikkelijk.

Zaterdag is mijn dochter jarig, dan word ze 5, wat een mijlpaal weer elke keer ❤️ Ik maak elk jaar zelf taarten met fondant en dan mogen ze zelf kiezen welk thema ze willen.

Ik ben alleen bang dat mij dat dit jaar niet gaat lukken :( is toch een aardig werkje waar wel een paar uur in gaat zitten, mijn vader is een dag later jarig, ze hebben aangeboden samen de verjaardag te doen bij hun thuis, op zaterdag, dan zorgen hun voor de visite samen met mijn man die ze dan een beetje helpt, en ik niet te veel hoef te doen, en dan taart van bijv de hema en daarna een bbq

Denk dat we dit maar gewoon doen en dochter de taart van mij te goed houd.

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik weet natuurlijk wel het 1 en ander qua dat het bijv onwijs pijn doet dat het hoofdje staat, dat brand als ik weet niet wat, en dat het in mijn geval inderdaad zo is dat je na bevalling alles vergeet,
    Je krijgt een nat naakt warm baby lichaampje op je buik gelegd, en dat is van jou ! Al die weken heeft het in de buik gesparteld en nu ligt het op je buik, het is gaaf het is magisch en het is onwerkelijk, ja ik vergat meteen de pijn,

Maar de rest is voor mij ook tasten in het duister, elke keer weer ;) je weet van te voren niet hoe je ontsluiting vordert en of de kleine te groot is of niet om door je bekken te gaan of om welke reden dan ook het opeens een keizersnee word, of je er zonder scheuren of knip vanaf komt, dat is natuurlijk elke zwangerschap of eigenlijk bevalling anders,

Hoewel ik er zelf niet bang voor ben, ik heb drie fijne bevallingen gehad voor zover je het fijn kunt noemen ;)

Jammer dat de kleine zijn of haar papa en mama geen bevestiging wou geven ;)

17. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,

Nah, dat begint al lekker.. Je moet nuchter zijn.. Ben je er op de afgesproken tijd 08.30.. Gaan ze voor je neus eens eventjes rustig koffie drinken.. Jammie jammie, hetgeen waar ik naar verlang!
    Tijd genoegggg! Hahaha.. 8.50u gelukkig aan de beurt.. Bloedprikken, al niet mijn hobby! Drankje drinken.. 2 plastic bekers bomvol, wel vies.. Maar niet dat je ervan over moet geven!
    Nu 2 uur hier in de wachtkamer zitten, wachten tot er weer bloedgeprikt mag worden.. Dan lekker naar huis.. En als het goed is heeft mijn vriend de tafel dan heerlijk gedekt met een lekker kopje koffie erbij! Haha..
    Hopelijk gaat de tijd gauw om.. Om 10.53u (om precies te zijn) mag er weer bloedgeprikt worden!

@Hippo, dankjewel voor je reactie! Ik ben gewoon zo nieuwsgierig.. En pijn zal het zeker doen! Maar wel leuk dat iedereen zegt dat als je kindje op je wordt gelegd.. Het gevoel magisch is.. Hahaha..
    We zullen zien.. Zal zeker wel goed komen!

Ik kom straks nog eventjes terug om te laten weten of de uitslag wel of niet positief is!

Fijne dag allemaal!

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb medelijden met je, met die jeuk! Verschrikklijk vervelend is dat!
    Leuk vooruitzicht dat je dochter jarig is! Wordt mooi weer!

19. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Vind het zo raar dat het overal anders is, ik hoefde " maar" 1 glaasje van 150 ml te drinken, terwijl het wel overal 75 ml glucose is.... Heb ik dan 75 ml glucose en 75 ml water ? En jij de glucose verdeeld over 2 bekers ?

Lees soms ook een halve liter 😵 daar was ik echt dankbaar voor dat dat niet hoefde

Ik kreeg trouwens op de afdeling na de tweede keer prikken een ontbijtje, mocht zelf kiezen waar ik Zin in had

20. Pitahaya

Dat vind ik ook een beetje vreemd..
    Maar vind het ook gek dat ik bijv. dat suikertestje helemaal niet hoef te doen. Terwijl ik wel pcos heb. Mja... ik denk toch dat ik geen suiker heb.

Vraag: Als je thuis wil bevallen, dan moet je toch van te voren al van alles op je bed neerleggen ofzo?
    Is dan een waterdichte molton hoes voldoende? Zoiets: Matrasbeschermer Waterdicht Romanette | Bedsupply.eu En dan vanaf week 37 ofzo...?? Waar kun je lezen wat je allemaal wanneer moet doen voor een thuisbevalling?

Deel Deze Pagina