Ik zou zwangerschapskleding mee nemen! Die draag je waarschijnlijk tijdens je verlof gewoon nog hoor. Ik ga er niet vanuit dat ik weer snel in mijn eigen broeken pas. Of gewoon een lekkere wijde chill-broek. Ik hoop thuis te bevallen maar ook dan moet ik een koffertje klaar hebben he. Trouwens Hippo, je vergeet iets heel belangrijks: Fototoestel en /of filmcamera! Bevalshirt zou ik een maatje groter nemen dan je normaal hebt. Volgens mij is knellende kleding heel irritant. @ Hippo: Het is niet zo dat hij niet wil de kaartjes maken. Maar er moet gewoon nog zoveel gebeuren in het huis en hij werkt nu heel erg veel. Maar ik ga hem wel even pushen inderdaad. Want ik vind het zo leuk! En dan kan ik ook alvast beginnen met enveloppen schrijven in mijn verlof enzo. Ik ga trouwens tijdens mijn verlof zwangerschapszwemmen doen. Dit is elke donderdagochtend en ik zal dan waarschijnlijk maar een keer of 5 gaan... maar lijkt mij wel lekker!!
Deze baby is juist zo enorm rustig, zeker vergeleken met de andere drie... Soms vraag ik me af of dat komt door al die medicijnen die ik heb moeten nemen, Ik neem mijn eigen kleding mee naar ziekenhuis, een broek die ik tot 20 weken aan gehad heb met elastiek dus ik verwacht dat ik daar wel in pas na de bevalling, en een shirt dat los valt over de buik, bij de eerste twee duurde het een week of 2 voor ik in mijn eigen kleding paste bij de derde had ik meteen mijn eigen kleding weer aan, Ik ben nu nog steeds niets aangekomen, benen en kont zijn dunner geworden buik is wel flink ben nog 2 kilo lichter als het begin van de zwangerschap dus stiekem ga ik ervan uit dat als dit zo een beetje blijft dat ik mijn elastieken broek wel aan kan.
Dankje wij hebben geen camera wij gebruiken overal onze telefoon voor, maar ook die zullen wij nu niet of nauwelijks gaan gebruiken behalve om de tijd te doden denk ik, alleen als onze geboorte fotograaf niet optijd aanwezig kan zijn omdat de bevalling opeens heel snel gaat dan zullen wij zelf foto's moeten maken Maar bedankt voor het mee denken ! Zou je maar gebeuren dat je indd geen foto's kunt maken van zo'n belangrijk moment. Enveloppen schrijven tijdens het verlof is een slim idee ! Scheelt na de bevalling, heb ik bij de eerste niet gedaan, daar zat ik dan met een baby op de arm kaartjes te schrijven niet ideaal ! Ik heb geen zwangerschaps zwemme gedaan maar wel elke week naar het zwembad geweest bij de eerste, was inderdaad lekker ! Zo lekker gewichtloos en lekker drijven en je gedachten gewoon even op 0 Het is erg ontspannend geweest voor mij, ik hoop voor jou ook dat je het fijn gaat vinden.
Okay, ik wist niet dat de kans dan groter is dat je ingeleid word. Omdat de beep dan over het algemeen groter is? Is dat bij jou ook zo?
Ik begin ook volgende week met zwangerschapszwemmen! Ben erg benieuwd! Verder pas ik hier nog een paar eigen broeken en ben benieuwd of ik die tot het eind kan blijven dragen! Maar denk sowieso dat ik makkelijke kleding in de tas doe, gewoon een lekkere joggingsbroek. Een hele fijne dag iedereen! Vandaag 33 weken ❤️ En morgen m'n laatste werkdag voor dit jaar
Oooh wat heerlijk!! Jij gaat al lekker vroeg met verlof. Echt fijn! Ik wil oooook!! Volgende week donderdag laatste dagje. Ben er zo aan toe!
Tip.... Geen idee of het je iets kan schelen of niet maar ik voelde me erg ongemakkelijk bij thuis komst.... De hele buurt stond voor de deur toen ik uit de auto stapte met de kleine..... Ik had een jogging broek aan,,, lekker makkelijk dacht ik .... Waar ik niet aan dacht..... Is dat je een kraamverband in hebt van size enorm huge en dit was dus ook echt enorm goed te zien in die joggingbroek Nu dus een zachte comfy Spijkerbroek met lang shirt erover Inprincipe als ik het bij een ander zou zien zou ik denken boeiend je bent net bevallen .... Maar merk dat ik zo over mijzelf niet kan denken..,
Bij de kont niet tenminste mijn jogging broeken niet, juist in spijkerbroek zag je het bij mij niet, Je kunt natuurlijk altijd 1 zo'n kraamverband los maken en even voor de gein in doen en in de spiegel kijken hoe het eruit ziet. Je kunt natuurkijk ook je jogging aan en dan een lang los shirt eroverheen Maar ik ga weer voor een spijkerbroek
Hahahaha misschien van te voren even passen met alles erop en eraan 😂😂😂 - oja hippo, jij had het laatst over borg vestjes, weet je een leuke website waar ik dat op kan vinden?
FEETJE Teddy jasje - online bestellen!- babywalz Bovenstaande vind ik zelf heel mooi en handig met rits, anderzijds is rits weer niet altijd fijn voor de baby ligt eraan of er zo'n tussen stukje in zit dat de rits niet tegen de kin aan komt, MAYORAL - online bestellen!- babywalz Noppies borgvestje UNISEX (va.50) (W16/54411-baby/greigemelange) | Kixx Online Bovenstaande heb ik in maat 56 voor de kleine als eerste jasje maar dan helemaal donkerbruin Borgvest Jaguar (62/68 tm 86/92) navy - Billy & Lilly babykleding en kinderkleding Gezien de winter langer duurt als de zomer ( meestal ) heb ik bovenstaande in de aanbieding alvast in maat 62 gekocht, ik gok rond eind december dat het al wel kan. Prenatal - De leukste newbornkleding online kopen!| PRENATAL.NL - Newborn jasjes - Newborn! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal jas kleine vriendjes Just Small gewatteerd vest - Vesten - Baby Jongens - voor de baby - Tuunte Beebielove borgvest (va.62) (W16/30-1510/grey) | Kixx Online deze vind ik ook erg gaaf. Z8 'newborn' wintervestje (va.50) (W16/date/navy) | Kixx Online En deze bovenstaande lijkt mij op de borgvest na die ik zelf voor de kleine heb het meest fijn, hoewel de jas wel veel knoopjes heeft en dat weer irritant voor jezelf kan wezen, maar deze lijkt heel zacht en soepel en lekker warm.
Je zou natuurlijk ook bij de zeeman of wibra kunnen kijken daar hebben ze soms ook teddy jasjes hangen voor baby's, h&m zal ze denk ik ook wel hebben
Oooh die bij prenetal is ook leuk! Maar ze moeten dus wel een beetje een fleece binnenkant hebben he. Bij de zeeman zag ik ze ook.
Ik wilde in de eerste instantie 4 weken van te voren maar dat mag niet meer aangezien ik gedeeltelijk in de ziektewet zit. Nu viel het qua rooster toevallig zo uit dat ik morgen al voor het laatst werk. M'n verlof gaat de 2e pas in, en ineens vind ik dat helemaal niet zo erg meer!!
Gaaf! Van welk merk is dat? Heerlijk voor in de maxicosi! Hoe lang denk je dat ze daarin passen? Ik was bij dl altijd in de weer met dekentjes, maar dat is toch niet helemaal tochtvrij!