In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Er zitten geen gaten in voor de maxicosi maar hij kan wel gewoon gebruikt worden in de maxicosi door de ( hoe heten die dingen :p) ik zeg maar even teugels ... Gewoon dicht te maken zoals altijd... Dat je een beetje berenpak idee hebt zeg maar, gewoon tussen de benen en over de schouders terwijl die deken " aan" is

Ik ga hem gebruiken in de wandelwagen reiswieg denk ik, voor de eerste
    Weken heb in de maxi cosi de koeka omslag doek daar zitten wel gaten in voor de maxi cosi

Hij is echt heerlijk zacht dus die op de foto zal echt heerlijk warm wezen voor in de maxi cosi maar hij is wel prijzig hij is namelijk van koeka

Ik gok.... Dat als je kleintje niet groeit als kool je er wel de winter mee door kunt tot februari maart hij lijkt mij namelijk erg groot,

Mijn neefje heeft ook deze maar dan donker bruin ook van koeka
    En die heeft hem nu af en toen nog in de wandelwagen inzit in maar het bedekt nu wel alleen nog tot zijn middel en hij wil zijn armen eruit dus een jasje bij kouder weer en wind is nodig ( hij is 9 maanden)

2. Essybess28

Essybess28 Actief lid

20 feb 2015
    102
    1
    18
    Oh snap ik!! Heerlijk zeg! Ik moet nog 3 weekjes :(

3. Essybess28

Essybess28 Actief lid

20 feb 2015
    102
    1
    18
    Leuk he al die jastjes/vestjes!!
    Ik heb deze gekocht:
    Product Detail | H&M NL

Of is dit niet goed omdat er geen fleece in zit?

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Niet goed is er natuurlijk niet, je zult dan gewoon een wat warmer dekentje over je kindje moeten doen bij vrieskou

Zelf zou ik hier niet voor kiezen maar er zijn er genoeg die een enorm dik dekentje kopen of wrapper die lekker gevoerd is en de baby helemaal geen jas of vestje aan doen dus dit vestje kan zeker wel hoor

Maar ik heb alle drie de kindjes nogal al Kou kleuntjes gehad en ben zelf een enorm fan van teddy vesten als jas haha

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik heb er nu ook één gekocht met een fleece erin. Bij de zeeman. Leuk allemaal he.

Vanmorgen naar de verloskundige geweest en alles was weer goed met beep. Het gaat allemaal volgens het boekje. Nu over 2 weken weer terug komen.

Voor op de lijst:

9 september controle verloskundige
    11 september liggingsecho

Ze twijfelt niet over de ligging maar dat is hier standaard. Vind ik helemaal niet erg!

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Lekker zacht he die jasjes :p

Fijn dat je een liggings echo krijgt! Toch altijd leuk een extra echo haha ;)

Ik heb zojuist enorm mijn best moeten doen om niet te huilen bij de balie van de gynaecoloog

Om half 4 afspraak.... 5 over half 4 kwam de assistent dat er twee zijn weggeroepen naar de OK, ja kan gebeuren natuurlijk en als er twee weg geroepen worden dan is er natuurlijk wel wat aan de hand dus uiteraard dat dat voor gaat, nu kon dit wel een uur of 1,5 uur duren.... Hmm oke daar zit ik niet op te wachten .... Daar KAN ik niet wachten we hebben extra vandaag gedaan want de kinderen hadden een feestje en dan hoefde ik maar voor 1 oppas te regelen
    Erop wachten kon dus echt niet want ik heb half 5 twee kinderen die ik van een feestje moet ophalen, nu nog iemand regelen die ze van het feestje haalt en gaat oppassen word hem ook niet, mijn man heeft gewoon zijn avond dienst dus als het zoveel loopt moet ik ook iemand hebben die tot misschien wel half 6/6 uur op kan en wil passen op drie kinderen ! Enige optie was dus verzetten ...

Mevrouw uw gyn staat zo bom vol over 2 weken hebben we weer plek,
    Oke maar dan heb ik 3 weken geen afspraak gehad en mijn bloed moet om de zoveel dagen gecontroleerd worden en daar heb ik formulieren voor nodig en de baby moest elke week gecontroleerd worden ivm cholestase .... Tja ik kan niet zomaar haar agenda omgooien voor u, ik kan u er over 2 weken in zetten iets anders kan ik niet voor u betekenen

Daar baal ik enorm van want ik heb dit keer de meest heftige cholestase en zovaak controle is niet voor niets .... Dus nog eens twee weken wachten vind ik zelf geen fijn idee

Mevrouw achter de balie vond dat ik maar moeilijk deed, nouja dan vraag ik de gynaecoloog wel of ze morgen in haar agenda wil kijken en of zij het nodig vind dat u eerder dan die twee weken komt dan kan ze zelf dingen omgooien en bel ik u morgen met een afspraak,

Heb dus echt even mijn tranen moeten bedwingen hoewel ik best snap dat vol vol is maar toch

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik ben terug gebeld, de gynaecoloog wil me maandag ochtend zien dus niet die twee weken afwachten gelukkig.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik lig in het ziekenhuis. ;)

9. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Vertel micchan?? Hoezo dat??

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

vanwege dreigende vroeg geboorte ? Gaat alles nog goed met de kleine ?

11. mgx

mgx Niet meer actief

:cool:
    Dat meen je, sterkte....

12. mgx

mgx Niet meer actief

Hier vanavond even in de stress gezeten, was even een paar uurtjes gaan liggen en toen ik wakker werd harde buiken en krampen. Sloeg op m'n darmen dus naja toiletje bezoeken zweet over m'n hele lichaam en ik werd zo misselijk dat ik dacht ik moet overgeven (wat ik overigens bijna nooit kan) wist nou niet of het wat was maar het kwam en ging weer kwam en ging weer. Nu nog steeds maar wel een heel stuk lichter, kga maar slapen en hopen dat het over is als ik weer wakker word

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Dat is niet fijn, hopelijk heb je kunnen slapen en heb je er nu geen last meer van !

14. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hippo, fijn dat je eerder terecht kan! Erg vervelend evengoed.. Voor JOU is het op DAT moment niet fijn! Succes..

@Micchan, wat dat dan? Laat je iets van je horen?

15. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    ❤❤❤

【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】
    【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】
    【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】
    【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】
    【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】
    【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】
    【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】
    【★】EddieEddie | 36 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 20-10-'15 【★】
    【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】
    【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】
    【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】
    【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】

❤❤❤

Afspraken in augustus:

~ 27-08-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 31-08-'15 | BlijeIk | Groeiecho + Controle placenta! ♡

❤❤❤

Afspraken in september:

~ 02-09-'15 | MGX | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 09-09-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 11-09-'15 | Pitahaya | Liggingsecho! ♡
    ~ 14-09-'15 | MGX | Liggingsecho! ♡
    ~ 14-09-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige + Liggingsecho! ♡

❤❤❤

16. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat je je vandaag beter voelt!

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dat maakt mij opzich nog niet zo uit, maar dat die assistenten zo zeggen over 2 weken weer terwijl ze helemaal niet weten hoe of wat, als ik aangeef dat ik denk dat de gyn mij wel eerder wil zien dan kunnen ze even overleggen zoals ze op het laatst maar deden, de baby word niet voor niets goed in de gaten gehouden en dan hun het gaat zoals wij het hier willen mentaliteit staat mij dan niet aan :p ja over twee weken anders niet.... Nou de gyn dacht er dus net als mij even anders over ....

Als ze meteen zeiden weet je wat we over leggen even en bellen terug zodra we meer weten qua wat de gyn wil
    Had ik het ook goed gevonden

18. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Alles was weer goed met de kleine draak, ze ligt met dr hoofdje nog altijd naar beneden en zit qua lengte net iets boven het gemiddelde.

Voor de lijst:
    10 sept controle vk
    24 sept liggingsecho

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Michan, hoe is het met je???

Pff, hier echt de laatste loodjes op het werk aan het uitzitten. Slaap ook zo slecht de laatste tijd en moet nog zoveel doen. Vandaag om 6 uur opgestaan voor werk en denk dat ik tot 12 uur vanavond doorga. Ben moeeeeeeee!! Maar moet nog zoveel!

20. mgx

mgx Niet meer actief

Hier gaat het gelukkig weer beter. Zullen wel oefenweeën (geweest) zijn

Deel Deze Pagina