Ik snap wat je bedoelt hippo maar ik denk dat ze daar zelf ook wel over hebben nagedacht? Zo zwart wit is het natuurlijk niet Hier gaat het goed, baby is zo goed als helemaal ingedaald. Zit erg strak in pak, heeft weinig ruimte en het doet bij mij idd soms ook erg zeer, vooral als de verloskundige aan het voelen is. Denk niet dat hij het fijn vind om de tijd uit te zitten maar we zullen het merken
Jaaaaaaaaa! Met verlof. Tot zojuist doorgewerkt. Kapot en mega harde buik. Dus ga lekker slapen!! Trusten!
@Hippo, ik begrijp hoe je je voelt.. Maar misschien spreken ze wel iets met je af.. Dat je moet bellen als je wakker bent, of het op moet schrijven? Anders is zoiets toch niet meetbaar? Proberen kan altijd toch? Je hebt thuis nog zoveel andere dingen waar je voor wil zorgen, begrijp je frustratie! Succes met je keuze maken! @Pita, geniet van je verlof!!
❤❤❤ 【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】EddieEddie | 36 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 20-10-'15 【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in september: ~ 09-09-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡ ~ 10-09-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 11-09-'15 | Pitahaya | Liggingsecho! ♡ ~ 14-09-'15 | MGX | Liggingsecho! ♡ ~ 14-09-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige + Liggingsecho! ♡ ~ 24-09-'15 | Bloem93 | Liggingsecho! ♡ ~ 28-09-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ❤❤❤
Ik ben ook benieuwd hoe het met michan gaat!! Laat je wat van je horen? Hier eerste dagje verlof. Beviel prima. Lekker helemaal niet meer aan het werk denken. joepie. Vanavond naar yoga. Hopelijk is het dan droog want ik moet op de fiets!
De keus is gemaakt, mijn man ziet graag dat ik het doe, de gyn denkt dat het patroon van slecht slapen erdoor gebroken kan worden en ik .... Tja ben er nog niet super blij mee ... Lig liever in mijn eigen bed, maargoed heb een man en drie kindjes en al is het maar een kleine kans dat ik beter van ga slapen dan moet ik het gewoon proberen, het kan normaal gesproken geen kwaad voor de baby dus ik ga het doen. Vanavond om 21.00 moet ik me melden in het ziekenhuis, dan word ik een half uurtje drie kwartier aan de ctg gelegd, daarna pyjama aan en tanden poetsen en dan krijg ik om 22.00 uur een prik ( volgens mij in het been maar weet het niet zeker) met 1 of ander slaapmiddel ( wat precies ga ik vanavond nog even vragen) als het goed is kan ik daar de hele nacht van slapen dus fingers crossed ! Morgen vroeg als ik dan weer wakker word dan word er weer een ctg gedaan gewoon voor de zekerheid om te kijken hoe de kleine gereageerd heeft op het slaapmiddel en dan mag ik weer naar huis Je hebt nog lang door gewerkt ! Lekker van je verlof genieten pita ! Eindelijk he Veel plezier met yoga vanavond ! Ben benieuwd wat je er van vind ! Of het je bevalt
nou hippo, goede keuze hoor. Je zal nu wel al lekker aan het slapen zijn. Het zal je vast goed doen. Ja, yoga is fijn. Donderdag ga ik ook zwangerschapszwemmen. Nog beetje wat actiefs doen. Haha.
Welterusten Hippo Lekker actief Pita! Zulke dingen zijn allemaal wat lastiger inplannen als dit niet je eerste zwangerschap is! Ik was vandaag een stukje lopen met m'n dochter (tussen de buien door) en moest mijn man bellen om me op te halen omdat ik zó duizelig werd en enorm harde buiken. Was echt bang dat de bevalling was begonnen Thuis hele middag op de bank gelegen, terwijl ml onze dochter bezighield. Toevallig had hij een dagje vrij. Echt vervelend, blijkbaar doe ik tóch nog te veel terwijl ik naar m'n idee al weinig doe! Vanavond gaat het een stuk beter en ben ik begonnen aan het project 'geboortekrans'. Wordt echt leuk! Nu nog bijpassende slingers en ballonnen scoren!
pitahaya had ik ook graag gedaan maar mocht helaas niet van de gyn edith voorzichtig he . luisteren naar je lichaam
@ pita Fijn dat de yoga goed bevallen is ! Zwemmen is heerlijk he met de dikke buik ! @ edith fijn dat je man thuis was zodat hij je kon ophalen ! Ja dan doe je voor de lichaam toch nog teveel, inderdaad lastig als het niet je eerste is want met meerdere moet je toch bezig blijven, je kunt niet zeggen nu even niet en toch moeten we wel naar ons lichaam luisteren @ hier, half 11 uiteindelijk de prik gekregen, was geen fijne prik maar deed ook niet onwijs pijn, Volgens verhalen zou je er binnen 10 minuten een " high" gevoel van krijgen maar dat had ik niet, heb wel lekker kunnen indoezelen half 2 was ik weer wakker tot half 5 en kwart over 5 ben ik weer gaan slapen tot half 7 en daar heb ik nog even gedommeld tot kwart over 7 Nu aan de ctg voor een half uurtje en dan weer naar huis
Jakkes Edith, wat schrikken. Gelukkig kon je man je ophalen en voelde je je 's avonds beter. Zo'n geboortekrans klinkt leuk. Hippo, hmmm, dat klinkt niet heel erg geweldig, vooral die drie uur wakker ertussen.. Hoe voelt het voor jou? Hier rustig hoor, als er wat is horen jullie het heus wel weer.
Is het ondertussen afgezakt? Het zouden ook indalingsweeën geweest kunnen zijn, ik denk dat bij mij toen ook het geval was dat ik zo naar werd.
Zal wel apart zijn geweest allemaal.. Maar in ieder geval fijn dat je iets geslapen hebt! Ik denk dat je gewoon een bikkel bent .. Hoop voor je dat je je nachtrust gauw weer terug krijgt! Dat je tenminste een beeeeeeeetje kan slapen en "fris" aan een nieuwe dag mag beginnen!