In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Marjo, wat schrikken zeg! Kleintje moet toch nog ff blijven zitten! Heeeeeeeeel veel succes, denk aan je!

@MissSter, niet prettig voor je man! Goed herstel gewenst!

@Blok beton..... Bij iedere inspanning is het al zover! Pff, dan moet je even stilstaan en eventjes nadenken hoe je verder moet lopen/bewegen! Is dit eigenlijk wel normaal?? Buik word dan superhard....................

Dames, fijne dag vandaag!

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dat is waarschijnlijk je lichaam die aangeeft dat je echt veel te veel doet, daar krijg je dan harde buiken van,

Harde buiken doen geen pijn maar ze voelen wel erg vervelend, je buik is dan net zo hard als een voetbal,

Ik heb het ook, ik hoef maar van de bank op te staan en naar de keuken te lopen ( 3 meter ;)) en mijn buik is weer helemaal hard.

Mocht je het niet vertrouwen zou ik gewoon je gyn op bellen hoor !

3. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Longrijping heb ik vanacht ook gehad, aankomende nacht krijg ik de laatste. Deed best wel pijn ja! Wel fijn om te horen dat het bij jou daarna stil is gebleven. Ik ga maar duimen dat het voorlopig ook stil blijft hier. Heb nu nog af en toe een harde buik dus het is al atukken minder! Moet wel tot 34 weken blijven, voor de zekerheid.. Vind dat wel erg moeilijk want me zoontje is 'snachts bang en wilt dan alleen zijn mama. En nu ben ik er een hele week niet! Maar komt ook wel weer goed.

Bedankt voor jullie lieve woorden! En idd Micchan er zitten een hoop pechvogels in deze groep. Niet leuk :(

4. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik geloof je geijk.. Het is zooo raar dat je lichaam zo snel iets aan kan geven! Had gehoopt nog vrolijk rond te rennen tot het einde! ;) Helaas is dat het geval niet..

Tsja, ik denk dat het "normaal" is als ik jullie zo hoor. Wat ik er nu uit haal is dat ik rustig aan zal MOETEN doen..
    Zijn meerdere dames hier die er "last" van hebben?!

Dankjewel voor je reactie in ieder geval!

5. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik duim met je mee meid...
    Erg balen dat je een week moet blijven.. Onmacht, dat gevoel lijkt me verschrikkelijk.. Zeker in jou geval als je nog een hummeltje hebt wat thuis is!

Kop op..

6. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Nou Marjo88... Dat is wel schrikken!! Hopelijk wordt het allemaal rustig en blijft de kleine nog minimaal een week of 3 zitten!

Hier doe ik ook mee met de harde buiken... Afgelopen weekend een weekendje weg geweest en stiekem toch echt teveel gedaan. Gevolg is daarvan dat ik twee nachten en gister overdag heb lopen spoken met harde buiken en krampen onderin. Ben zelfs nog gaan timen... Om de 12 minuten en op een gegeven moment om de 9 minuten. Toch ben ik uiteindelijk in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het over. Nu rustig aan doen.
    Moet woensdag naar het ziekenhuis voor een afspraak met de anesthesist voor het geval ik een ruggespraak moet/wil. Ze gaan kijken of het wel kan aangezien ik een paar jaar geleden mijn rug gebroken heb gehad. Als ik daar dan toch ben, laat ik gelijk mijn urine daar op kweek zetten om uit te sluiten of ik niet weer een blaasontsteking heb. Ben er namelijk bang voor.

Maar we zijn zo'n beetje allemaal dus aan het kwakkelen... Aftellen dus!! Ben benieuwd wie als eerste een wondertje mag verwelkomen in haar armen!! Spannend!!

7. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    super dat je de longrijping hebt gehad. dat is al veel als ze die hebben kunnen geven.
    pijnlijkste spuiten ooit in mn leven.. maar even doorbijten.
    het is al goed dat de remmers aanslaan. ik weet goed hoe jij je voelt nu. probeer veel te slapen. ik mocht enkel uit bed om naar het toilet te gaan. als je naar huis mag zal je warscheinlijk platte rust moeten houden. ik moet nu nog 1 week. maar denk dat ik het rustig blijf doen tot 37weken hoor. gewoon voor de zekerheid.
    toen mijn remmers stopte begon het een beetje opnieuw maar kreeg toen gewoon een pilletje en daarbij bleef het stil. ook ben ik al vanaf 25w utrogestan aant opsteken om alles te ontspannen daarbinnen.
    krijg jij ook meer harde buiken als je aan de monitor ligt?
    ons kleintje vond dat echt niet leuk.
    je zoontje red zich wel. snap dat het moeilijk is maar stress is nu het laatste wat je kodig hebt. ik ben 5dagen moeten blijven toen.

succes! ik denk aan je!

8. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ik vind het ook lastig! Ik heb een opschrijfboekje met to-do-lijstjes (1 voor mama, 1 voor de beeb en 1 voor zus), maar ik kan het allemaal zelf niet doen :( Ik vind het ook lastig, omdat ik bij mijn eerste zwangerschap wél tot het einde lekker kon rommelen. Alleen de laatste week vond ik toen wat zwaarder. Maar ja, klagen helpt niks! Iig: gedeelde smart is halve smart!

9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ach, heel zielig voor je zoontje!! Ik was dan vorige week onverwachts een nachtje in het ziekenhuis en sindsdien wordt dl steeds huilend wakker 's avonds. En als we ergens naartoe gaan, vraagt ze: 'mama mee?' Wat een impact op zo'n kleintje dan he! Ze zijn zo afhankelijk van je!
    Komt hij wel lekker vaak langs met oma/vriend/etc?

10. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Had ook last van harde buiken soms alleen al als ik op de bank zat en op stond. Met de honden uit laten afgelopen zaterdag had ik ook net zoals iemand anders hier dat ik zo'n pijn had ineens dat ik niet wist hoe ik verder moest. Maar blijkbaar toch een teken geweest dat ik het rustiger aan moest doen. Vervelend hè Blijelk! Je voelt je verder gewoon goed en dan ben je toch op die manier beperkt.

11. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Jeetje jij ligt ook al lang plat! Ben je het niet aardig zat? Gelukkig ben je er bijna. Gaat alles verder goed? Gelukkig niet meerdere harde buiken als ik aan de ctg moet. Vervelend dat je kindje daar zo sterk op reageert.
    Ik hoop dat ik toch nog eerder naar huis mag. Voel helemaal geen harde buiken meer of iets. Maar dat zal ik later in de week wel bespreken. Ze wouden ook stoppen met de remmers zodra de laatste longrijping ingewerkt is want het doet niks meer voor me. Dus heel misschien eerder weg. Ik wacht maar af!

12. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ahh idd wat een impact! Dat verwacht je ook niet. Wat zielig voor je dochter :( Kan je nagaan hoe hard ze hun moeder nodig hebben. Al is het alleen om er te zijn. Hij is vandaag langs geweest en dan zie ik hem denk ik 3 dagen niet :( hij gaat altijd 3 dagen naar de opvang en mijn vriend is pas half 7 thuis. Dus voordat hij opgehaald is en hier is. Is hij ook weer kapot. Maar als hij heel erg om mama gaat vragen dan komen ze maar na de opvang even langs. Al is het maar voor 10 min! En dan pas vrijdag weer...

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje marjo! Dat is niet niks!!! Rustig aan hoor!! De kleintjes moeten hier allemaal wel even tot 37 weken blijven zitten!!

Hier gaat het allemaal super. Geniet enorm van mijn verlof. Ik doe nog wel van alles. Moet ook wel mijn rust pakken hoor maar heb nog zoveel te doen. En vind het heerlijk om lekker te rommelen enzo...

Gisteren had ik een baby shower. Wat een verrassing! Zo leuk!! Allemaal lekkere dingetjes en kadotjes. Super lief allemaal!

Zojuist heb ik even de spullen van de thuiszorgwinkel besteld. Klossen enzo. Ook weer gedaan!! Nu komen ze het binnenkort brengen, super relaxt dus!

14. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik ben het helemaal zat hoor :) maar het is voor het goede doel he.
    hopelijk laat hij vanaf 37w niet meer lang op zich wachte.
    ik hoop met je mee! het is nu afwachten hoe het gaat zonder weeenremmers. veel succes en goed rusten he!

15. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Dat kan ik heel goed begrijpen dat je het zat bent. Mijn complimenten, maar idd het is voor het goede doel. Het is nou ook niet echt dat je een keus hebt.

Jij ook veel succes en goed rusten! Dan hopen we samen verder :)

16. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Wat leuk dat je een babyshower hebt gehad! Is toch wel leuk om zoiets mee te maken bij jezelf :)

Zolang je je goed voelt pita dan lekker door gaan toch! Je hebt straks nog de tijd om je rust te pakken.

17. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Marjo, hoe is het daar in het ziekenhuis? Word je wel een beetje goed verzorgd? Ook heel belangrijk natuurlijk! Ben erg benieuwd..
    Slaap lekker vanavond, rustig aan!

@Hier.. Straks toch maar naar het ziekenhuis gebeld. Mocht/moest langskomen vanavond. Drie kwartier aan CTG gelegen, geen harde buiken bij geen inspanning.. Dit wist ik zelf ook al.. Als ik rust gaat het goed! Daarna nog inwendig/uitwendig onderzoek gehad, alles zag er goed uit, geen reden tot ongerustheid.
    Plasje in moeten leveren, krijg ik vrijdag de uitslag van!
    Verder het advies; rustig blijven bewegen en op tijd rust nemen..
    Wat we eigenlijk al dachten en wat meerdere dames hier al noemde..
    Achterf gezien ben ik blij dat ik gebeld heb. Super fijn ontvangen, fijn geholpen, en met een gerust hart weer naar huis kunnen gaan..
    Harde buiken zijn bevestigd.. Daarbij ook weer de bevestiging dat ons kleintje al flink is ingedaald. Nja, als dat alles is.. Kunnen nu niet meer doen als naar mijn lichaam luisteren.. Nog een stapje terug..
    Volgens de Gynaecoloog was er ook geen vooruitzicht dat het kindje voor de 37 weken gaat komen.. Wel fijn.. Bloedsuikers zijn nu goed op orde, dat gaan we dus ook zo houden! Tenminste, daar ga ik voor!
    Al met al..... Gerustgesteld!! Dankjewel voor jullie medeleven.. Soms is het beter om naar andere mensen te luisteren.. Maarja, als je eigenwijs bent is dat soms moeilijk! :);)

Slaap lekker allemaal..

Liefs!

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat goed dat je gebeld hebt blije ik. Dan voel je je nu ook weer een stuk beter he? Dus gewoon doen hor. Nu lekker slapen en rustig aan doen.

Ik ga morgen ff de stad in denk ik. Moet nog wat laatste dingetjes kopen...

19. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ja verschrikkelijk is dat ! Ik heb 4 keer 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met uitdroging en 1 keer 2 dagen met galsteenaanval, zoooo moeilijk om niet bij je kinderen te zijn ! En zeker als je als ouder weet dat je kindje juist jou in de nacht nodig heeft voelt het niet fijn,

Maar... Je kunt nu eventueel wel de rust Proberen te pakken die je thuis niet kunt pakken omdat je er in de nacht nu niet uit hoeft. ( lukt ook niet iedereen hoor ;) maar je zou het kunnen proberen ;) )

20. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hoe was je weekendje weg ? Nog wel even kunnen genieten ?

Wist helemaal niet dat je dan misschien geen ruggenprik kunt als je zou willen, goed dat ze dat nu al uitzoeken, straks zit je er mee tijdens de bevalling

Heb je weer klachten dat je bang bent voor een blaasontsteking ?
    groot gelijk dat je het weer op kweek laat zetten, is voor hun maar een kleine moeite en voor jou een eventuele geruststelling.

Ik ben ook benieuwd wie er als eerste gaat bevallen haha
    Ik hoef in iedergeval nog maar 27 dagen ( ongeveer) over 26 dagen ben ik 37 weken 28 september hoor ik er meer over,

Deel Deze Pagina