In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Jij bent ook al even aan het kwakkelen, fijn dat de kleine bij jou is blijven zitten !

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Klagen lucht soms op :D:D dus klaag lekker een end weg ;)

Hier moet er juist de laatste weken enorm veel gebeuren en uiteraard ben ik zometeen de klos want ik weet hoe ik het allemaal wil hebben haha

De zolder is onze zoon zijn slaapkamer bijna klaar, morgen word er geverfd,donderdag legt schoonvader er laminaat in als het goed is, vrijdag komt het nieuwe bed en matras dus die kunnen we er vrijdag in zetten en met een beetje geluk heeft mijn schoonvader dan ook de inbouwkast klaar wat zou betekenen dat ik aankomend weekend onze oudste kan over huizen naar het zolder, dan kan ik ook zijn speelgoed uitzoeken en naar het zolder doen en zijn kledingkast uitpakken en boven in zijn inbouwkast weer inpakken,

Dan kan de jongste die nu op de "babykamer" slaapt bij onze andere dochter op de kamer, onze oudste gaat dan boven in het stapelbed en onze jongste onderin met bedhek, hun speelgoed boven moet dan ook uitgezocht worden en dan is de baby kamer "leeg" en kan ik de babykamer inpakken, commode en kledingkast,

Ondertussen hoop ik dat na 1 a 2 weken schoonvader ook al een end is met de kamer op zolder voor onze oudste dochter zodat daar ook het laminaat in kan zodat onze kamer weer vrij is van het laminaat en we daar het wiegje neer kunnen zetten.

En dan is het aan onze dochter of ze er al wil slapen of dat we er eerst een speelkamertje van maken ofzo.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Wat een leuke verrassing !!

En wat fijn dat je nog zo lekker kunt rommelen :d heerlijk dat je dan lekker van je verlof kunt genieten, als je optijd je rust pakt en weet wanneer je moet stoppen is het allemaal helemaal prima ;)

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Goed dat je toch gebeld hebt ! Dan voel je je zelf ook weer wat rustiger, het is toch fijn om te weten dat alles goed is met je kleintje en je als mama zijnde de enige bent die er hinder van heeft ;) fijn dat de suikers ook in orde waren !

Je lichaam dwingt je echt te leren luisteren naar je lichaam he ;)

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    @ hier, mijn man was weer pas half 2 thuis, en om 05.00 hadden we onze jongste wakker, yippieyayee ;)

Ik zit dus alweer dik een uur beneden met de jongste zodat mijn man nog even een paar uurtjes kan slapen.

Hopelijk gaat ze vanmiddag een beetje op tijd slapen zodat ik ook weer terug naar bed kan haha, ookal slaap ik niet/weinig even rustig liggen en even niets moeten is wel fijn als je zo enorm moe bent ;)

6. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    @Hippo: weekendje weg was heerlijk. Wel ontzettend vermoeiend, maar ook wel fijn om thuis even weg te zijn. Zit nu al zo'n 7 weken thuis, dus dan ken je alle muren maar al te goed. Hahaha!

Ik heb idd het vermoeden weer van blaasontsteking. Elke keer weer harde buiken als ik naar de wc geweest ben, vaak moeten plassen en zeurende onderbuik. Dus idd... liever even checken dan.

Heeft iemand trouwens nog tips voor verkoudheid? Heb een enorm geïrriteerde keel en daardoor vannacht amper geslapen. Ook heb ik last van aften in mijn mond. Erg vervelend. Vooral als je er niet veel aan kan doen. Dus weet iemand huis, tuin en keukenmiddeltjes tegen keelpijn en aften?? Graag!! :D

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Oeii aften doen ongelofelijk pijn ! Ik heb ze nog nooit gehad tot 2 maanden terug ! Eind juni ofzo was het , jeetje wat verschrikkelijk !

Ik had er 1 van een cm groot, en groter als een cm scheen volgens het internet zo 4 weken te kunnen zitten, was ik mooi klaar mee dacht ik,

Ik heb alle internet tips geprobeerd, ook allemaal in combinatie met elkaar dus geen idee welke er geholpen heeft,
    De aft spoelen met zilverwater ( kost wel wat )
    Vlierbessen op de aft ( in een drankje of bijv jam of pure vlierbes)

En wat bij mij hielp tegen de pijn ( helaas wel maar eventjes) was een druppel pure tea three olie erop doen, dan was de pijn even 2 uurtjes weg, maar het is wel echt ontzettend goor ! En niet doorslikken want je word er dan echt enorm misselijk van.

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    marjo ik ben zelf een enorme controle freek dus het was wennen en leren loslaten. mijn man heeft wel heel hard zn best gedaan. winkelen dien we nu samen met de rilstoel :) voor alles is een oplossing ;)
    hoe gaat het nu met je?

blije ik: goed dat je gerust bent nu. ik luisterde ook nooit naar mn lichaam. nu wel geleerd! het is moeilijk maar je moet. ik dach5 waarom rustig doen? voel me goed niks aan de hand. Iedereen zei ye bent wel zwanger en ik dacht ja weet ik wel maar niet ziek he. het vraagt allemaal meer van je lijf dan we denken.

9. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    tamara: warme melk met honing? voor de keelpijn..

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Goed dat je gebeld hebt, BlijeIk. :)

11. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Thijs voor de tips dames!! Heb gelijk thee met honing gemaakt. De rest heb ik niet in huis... Zilverwater ken ik niet. Schijnt dat dat ook niet mag tijdens zwangerschap?? Geen idee!! Vlierbessensap/jam is ook een idee. Straks maar even halen!!

12. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jou?!

13. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wens jullie allemaal een fijne dag! Meer eventjes niet te vertellen..:)

Liefs!

14. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    ❤❤❤

【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】
    【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】
    【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】
    【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】
    【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】
    【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】
    【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】
    【★】EddieEddie | 36 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 20-10-'15 【★】
    【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】
    【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】
    【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】
    【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】Marjo88 | 26 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】

❤❤❤

Afspraken in september:

~ 09-09-'15 | Pitahaya | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 10-09-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 11-09-'15 | Pitahaya | Liggingsecho! ♡
    ~ 14-09-'15 | MGX | Liggingsecho! ♡
    ~ 14-09-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige + Liggingsecho! ♡
    ~ 24-09-'15 | Bloem93 | Liggingsecho! ♡
    ~ 28-09-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡

❤❤❤

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zolang de kleine nog binnen zit, hoor je mij niet klagen. :)

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Sommige mensen slikken een bepaalde hoeveelheid dagelijks door
    Dat mag indd niet tijdens zwangerschap

Puur op de aft spoelen is niet erg

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Hier juist andersom haha pas zodra de kleine eruit zul je mij niet meer horen klagen :p

Maar ben blij dat de kleine nog zit meid !

18. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Wat goed van je dat je toch even gebeld hebt! Hoef je je ook geen zorgen meer te maken. En wat fijn dat alles goed gaat met de babt, jou en je bloedsuiker! :D

Hier redelijk geslapen, is altijd even wennen een ander bed :)
    Maar wat een stumpers hier.. ze hadden tijdens de overdracht doorgeven aan de nachtploeg dat ik mijn weeën remmers en longrijpersprik al had gehad. (Wat dus niet waar was) ik werd om 3.15 wakker en ik dacht huh. Ik had om 24.00 me pil moeten krijgen en om 3.00 me prik. Dus ik bellen, zegt ze tegen me mevrouw volgens mijn collega's en de papieren heb je dat gewoon gehad. Dus ik nee niet waar of ze moeten het beide toegediend hebben terwijl ik sliep?!?!? Oh mevrouw nee hoor dat doen we niet. Daar maken ze u gewoon voor wakker. Dus ik oké. Dan heb ik het niet gehad.. Ze is het gaan uitzoeken en idd ik heb het niet gehad. Duh... maar ze bood wel haar excuses aan.

Ik snap niet dat je die fout kan maken!!! Voor mij en mijn kindje is dit heel erg belangrijk! Hoe kunnen ze?? Het is geen wereldramp maar vind het erg slordig. Verder word ik prima verzorgt :D krijg alleen wel pijn aan me billen van dat zitten en liggen. :p

19. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Balen Hippo, blijft lastig met kleine kinderen om dan je slaap/rust te pakken. Jij hebt dus ook een kind dat heerlijk vroeg wakker word?! Wij zijn een tijdje geleden begonnen met een schaapwekker als slaaptrainer maar werkt voor geen meter bij hem. Hij word altijd wakker tussen 5.00 en 6.00 zo vroeg en vermoeiend :( Slaapt ze in de middag wel lang?

20. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Een klein detail wat best genant was.. m'n vriend en ik hadden sex gehad en meteen daarna begonnen de weeën. Ze weten alleen niet of dat de reden is geweest. Het kan ook zo zijn dat ik al ontsluiting had en dat dit misschien net het laatste zetje was. Maar vond het erg gênant allemaal omdat aan de verloskundige, de arts en de gynaecoloog te vertellen :p maar 1 ding weten m'n vriend en ik zeker! Als we ooit in verwachting raken van een 3de kindje. Doen we 9 maanden niks :p

Deel Deze Pagina