Zit allemaal in je kraampakket toch? Of heb je die niet? Bij ons zit alles er gewoon in ondanks dat ik wil bevallen in het ziekenhuis. Heb hem even open gemaakt om te checken en hij staat nu op de kast, te wachten of die gebruikt gaat worden of niet
Hier weinig nieuws.. Alles gaat z'n gangetje, 22 september gaan we trouwen en 25 september ga ik met verlof, kijk er naar uit!
Hier ook zo! Heb alles netjes in een mandje gestopt, m'n man het mandje laten zien, maar grote kans dat ik het niet ga gebruiken! Bij de eerste zwangerschap had ik netjes vanaf 37 weken een matrasbeschermer onder m'n molton, maar ligt echt niet lekker! Iedere keer zo'n gekraak als je je omdraait En bij lang niet iedereen breken de vliezen spontaan he!
Leuk !! Dit hebben mijn man 8 jaar geleden gedaan, ook met de intentie om later toch nog een keer echt te trouwen ! Wij hebben wel lekker ontbeten die ochtend met familie ( ouders en schoonouders en zusjes) en overdag wat leuks met ons twee en de avond lekker uit eten weer met ouders en schoonouders en zusjes Helaas gaat echt " echte" feest niet meer door haha, wij hebben gezegd dat als ons gezin compleet was wij echt wouden trouwen samen met onze kinderen die dan de ringen brengen en bruidsmeisjes etc etc maar ons gezin blijft zich maar voortplanten hahaha zo werd dat trouwen niet wat En nu vind ik zonde om 10.000/15.000 kwijt te zijn aan een bruiloft terwijl ik daarvoor 3 keer op vakantie kan in het hoogseizoen met mijn kinderen. Dus helaas geen witte jurk meer voor mij Mijn advies is dus om niet te wachten tot de jaaaaaaaren later je gezin compleet hebt haha want dan eindig je misschien net als ik gewoon op het gemeente kantoor om het om te zetten naar een huwelijk ipv gps in je normale kleding haha Maaar vind het super leuk voor je ! Het is toch een hele ervaring je word toch " man en vrouw" en je kunt er maandag samen een hele bijzondere dag van maken !
Wat leuk MGX! Wij hebben dat afgelopen 6 juli ook gedaan. Met alsnog de intentie om ooit te gaan trouwen. Maar vraag me af of dat ooit nog gaat gebeuren. Zal wel zo eindigen als Hippo hihi Tsjah namen.. wij zijn er uit! Kort maar leuk, vinden we zelf En er gaat iemand trouwen de 22ste, sorry weet even niet meer wie.. maar ook een erg leuk vooruitzicht! Ik lig nog in het ziekenhuis en we kijken het per dag aan. Vanmiddag hoor ik vast wel weer meer. Maar me buik is nog steeds rustig. Vermaak me nog wel. Krijg meer bezoek dan ik had durven denken. Ik mag ook gewoon aan de wandel en dingen doen.
Hippo; Je hebt toch wel gewoon schijt aan de mensen die jullie naam niet mooi vinden? Is jullie kindje! Ik hoor af en toe ook namen om me heen dat ik denk, bah! Maarja ieder zo zijn eigen smaak. Ons zoontje heet Calvin, daar zijn de meningen ook over verdeeld. Maar dat maakt mij niet uit. Vind het alleen hinderlijk als het verkeerd word uitgesproken. Vaak spreken mensen het uit zoals het er staat. En niet als kelvin.
marjo gek dat je mag rond wandelen enz.. het is toch een serieuze zaak vind ik dat de baby nog enkele weekjes binnen blijft. wel fijn dat het rustig is .
Haai dames, Even heel wat terug gelezen @Marjo hopelijk blijft alles rustig Verder voor iedereen,we zijn idd een kwakkelclubje, maar dan wel een gezellige ) vind het fijn dat ik vanalles kan lezen, nu wel hopende op veel gezondheid voor ons en de babytjes natuurlijk. Ik voel me verder weer aardig. Mijn ahum fijne spataders heb ik minder last van dan voorheen. Beeb was al ingedaald met 30 weken dus laag zat ie al..nu zondag heel veel kramp en harde buiken gehad en dinsdag bij de vk was het duidelijk dat hij heel erg gegroeid was. Dus dat verklaard de vervelende dag. dinsdag 18 sept 1e afspraak gynacoloog, controle en Datum plannen keizersnede Heb "afscheid"genomen van de verloskundigen praktijk. Daar ben ik met de 1e en 2e ook geweest. Geweldig team. Vanaf volgende week dus gynacoloog. We hebben gelukkig DE naam gevonden, ben er heel blij mee. Van de week zei ik hem hard op en kreeg helemaal een kriebel in mijn buik, dus het zit helemaal goed. Deze week mijn 1e verlof week, zo fijn! Kan gaan en dingen doen wanneer ik dat wil) Hoor veel van meesten dat ik een bescheiden buikje heb de een derde kindje vind het ook niet heel erg dat ik niet kogelrond ben geworden..maaar we moeten nog even hihi Fijne dag nog dames x
Oww ja en de baby kamer is op wat muur dingentjes en fotolijst jes na helemaal af )helemaal happy, Ben benieuwd naar jullie baby kamers! Misschien zien we van elkaar nog leuke ideeën ik ben driftig op zoek naar fruitkistjes/veiling kistjes. Deze wil ik nog aan de muur hangen)
Mooie buik en mooie babykamer!! hier vandaag 35 weken dansje!!! Morgen liggingsecho maar weet al dat hij goed ligt. Maar toch leuk. vanochtend wezen zwemmen. Was ook gezellig en ga ik lekker mee door... Vanochtend ook nog even geshopt. Straks ga ik beginnen aan de babywas!! Leuk leuk!!
Wat een nieuwtjes! En wat een geluksvogels die gaan trouwen! Wij hebben een samenlevingscontract. Ik heb altijd heel graag eens willen trouwen, maar vriend trekt hier totaal niet aan! En nu.... Wel iets anders aan ons hoofd.. als ik het dan zou doen, wil ik het ook helemaal op en top doen.. Dus ik denk zoals Hippo.. Komt het er niet gauw meer van! Kamertje is hier bijna af.. De laatste "eye catchers" moeten we nog krijgen.. Kan jullie helaas nog geen kiekje laten zien aangezien het geslacht niet bekend mag worden! ofja mag.. Dat willen we niet! De naam.. Daar zijn wij allang samen uit. Kort maar krachtig, vind ik persoonlijk dan! Ieder heeft z'n eigen smaak, maar goed ook! @Seppie, mooie foto! Leuk kamertje ook! Mijn buik hangt ook lager, net zoals die van jou.. Echt een buidelzakje vind ik het bij mezelf.. @Marjo, fijn dat je veel bezoek krijgt! Altijd fijn.. Heb je toch het gevoel dat mensen om je geven.... Nog even doorzetten, hopelijk komt uiteindelijk alles goed! Nu nog de laatste dingetjes regelen.. Matras voor op ons bed.. Moet van kraamzorg. Rugsteun huren.. Wel fijn voor als je in bed komt te liggen.. Kraampakket allang binnen, staat op zolder.. Weet niet zo goed wat ik hiermee moet aangezien ik ook in ziekenhuis ga bevallen.. Deze week eens langzaam aan de rieten mandjes vullen die ik heb gekocht.. Heel erg leuk, met naam/tekst erop. Verder hebben we veel natuurtinten.. Grijs.. Steigerhout, rieten lampenkapjes.. Maar enkele dingen heb ik besteld die ik toch wel erg leuk vind als uitgesproken kleur op de kamer.. Maar die hebben we nog niet binnen! Ik pas vanavond of morgen even de lijst aan met alle afspraken erin. Fijne middag! Liefs!
Gelukkig maar dat alles nog steeds rustig is. Fijn dat je je kunt vermaken, ik zat helemaal toe te leven naar de bezoektijd elke dag. Mocht (en mag) ook gewoon rondwandelen en dat greep ik met beide handen aan, want ik werd stapelgek van die andere drie miepen op de kamer. Nou vond ik het in het ziekenhuis minder eng dan hier thuis hoor, daar is er meteen iemand als het toch weer onrustig wordt, hier ben ik er mooi klaar mee.. Dus ik heb er met die gedachte toen het beste van gemaakt. Ik hoop dat alles de komende dagen ook zo rustig blijft en dat je dan lekker naar huis mag.