Das wel rare berekening hoor Blijelk. .kan nooit kloppen zo..dan kan je nooit zo positief getest hebben..dus denk dat jij indd nu 5 weken ben en over 2 weken 7 weken..blijft spannend allemaal Maaar wie gaan er naar de 9maanden beurs? Hier stond dat al gepland. .nu met mn zoontje. .die zat vorig jaar nog in mn buik hihi
Zooo, ik was een weekendje weg dus was even afwezig. Nu weer terug! Hoe gaat het hier? Hier nu duidelijk steeds erg moe. Pff... Heel irritant. Vanavond lekker om 22.00uur naar bed. Verder gaat het goed. Vandaag over precies 2 weken de echo en ben wel erg onzeker de laatste dagen hierover. Ik ga niet naar de 9 maanden beurs. Ik vind het echt te vroeg. Voelt niet goed om heen te gaan.
Hoi dames, Na een dagje werken, eten, knuffelen met dl en haar in bed leggen mag ik weer 7 pagina's terug lezen hihi. Welkom Hippo! En natuurlijk gefeliciteerd! Pfff 4e kindje, druk en gezellig maar ik moet er persoonlijk niet aan denken haha. BlijeIk: Ik heb je advies opgevolgd! Ik heb de lijst nu ook gekopieerd naar word. Is inderdaad wel makkelijk. Raar dat de VK 5 weken zegt. Mijn laatste menstruatie begon ook op 5-01 (toevallig ) met een regemaltige cyclus dus ik zou met de echo op 9-3 op 9 weken moeten zitten. Dit kan dan toch nooit 4 weken verschillen? @9maandenbeurs: Nee ik ga dit jaar niet. Ben de afgelopen 2 jaar wel geweest maar de 1e keer was ik 20 weken zwanger en wist ik het geslacht. De 2e x met DL. Dit jaar wilde ik al niet gaan en het lijkt me leuker om te gaan als ik het geslacht zou weten en daar is het nu wel errug vroeg voor dus ik sla over. MGX & Mommylife: Succes morgen! Duimen voor mooie beelden en kloppende hartjes! @Ledenstop: van mij hoeft het ook niet heel veel drukker meer te worden hoor. Ik kan het nu met 7 pagina's terug lezen al bijna niet onthouden. @vakantie: Wij gaan in mei een midweek naar Centerparcs en zijn in januari 3 daagjes naar Euro Disney geweest. Verder nog niks in de planning. Waren er al uit dat we dit jaar geen verre reis gingen maken maar misschien in het najaar nog een weekje Centerparcs of iets dergelijks
Haha, gelijk heb je hoor! Het was lekker om er even tussenuit te zijn. Met vrienden van ons waren we. Die hebben we het nu verteld. Waren super blij voor ons. We hebben zelfs al een leuk boekje gekregen van woezel en pip, haha. Vet leuk! Morgen weer werken, blehhh!
Wij eigenlijk ook niet Deze was niet de bedoeling en met 3 waren we eigenlijk echt wel klaar Nr 4 dacht er blijkbaar anders over ik heb nog geen idee hoe we het gaan doen met vier kinderen, ik nog genoeg beren op de weg, ik ben er van overtuigd dat we het wel gaan redden maar de eerste jaren zal echt aanpoten worden, uiteraard is het kindje enorm welkom ! En nu ik zwanger ben kijken we er al helemaal naar uit, we denken beide een jongetje, heel gek maar ik heb zo'n gevoel haha, nee dit kindje is niet gepland maar wel enorm welkom en ik hoop zo dat dit goed gaat en win volgende week een mooi kloppend hartje zullen zien Maar hierna laat manlief zich echt sterriliseren ! Een midweekje centerparcs is ook heel leuk !
Ik denk dat ze de gratis 2 weken niet meetelde blijeik Ik heb volgende week dinsdag mijn echo en ben dan 6,5 week. Als jij een week later pas rond de 5 weken bent zou ze toch helemaal geen echo plannen, dan zou t hartje nog niet kloppen. Dus volgens mij ben je dan inderdaad ook rond de 7weken
heerlijk joh er zo even tussenuit leukkk woezel en pip. .ben k helemaal weg van hihi.. mn zoontje zn kamertje is woezel en pip
Huishoudbeurs en 9maanden beurs kan je allebei overheen als je wil..niet verplicht natuurlijk Morgenochtend komt mvm!! Wordt net gebeld..spannend!!
Oh is dat zo ? Dat wist ik niet, misschien leuk om voor de gein eens overheen te lopen, Ik ben nog nooit geweest dus alles is helemaal nieuw
jep dat kan..je gaat door 1 ingang naarbinnen en op de plattegrond kan je zien waar alles is k ga samen met mn moeder..die wil graag de huishoudbeurs en ik de 9maanden beurs
Ik doe niet mee moet eerlijk zeggen dat ik er nu geen zin in heb. Ben hele dagen druk en bezig, voetbal logopedie majorettes naar school brengen en weer halen, kno beide dochters astma bij de jongste, speeltuin visite ik help veel op voetbal en op school Ik ben veel bezig en ik zie het niet zitten die kannen overal maar mee naar toe nemen.
Ik doe ook niet mee aan mvm. Vorige zwangerschap wel gedaan maar ik werd echt beroerd van die flessen. En onze overbuurman had de eerste keer dat ik ze buiten zette al gezien dat ik zwanger was. Ik heb een verharde voortuin zonder struiken oid dus ik kan ze echt nergens verstoppen. Hippo: een verassing dus! Ach het zal ook met 4 kinderen wel goed komen. In het begin zal het wel wennen zijn maar dat is het ook met 1 of 2 kinderen volgens mij, maar als je straks eenmaal je draai hebt gevonden zal het vast lekker lopen! En ja je kan inderdaad van de huishoudbeurs zo de 9 maandenbeurs oplopen. Ze hebben daar vaak wel echt leuke aanbiedingen en spulletjes. Wij houden als deze zwangerschap gewoon goed verloopt na deze ook op. VL laat zich hierna al steriliseren. Hij vind 2 kinderen leuk maar had het ook prima gevonden als het er bij 1 was gebleven. ik wilde er per se 2
K kan t hier ook niet verstoppen..maar dat maakt me nix uit..is maar 1x per week dat ze t komen ophalen k neem die kannen nergens mee heen..doe t alleen thuis..zie mezelf al gaan hihi..
Ik heb mijn eisprong ook 2-2 gehad en volgens mijn berekening ben ik vandaag 5 weken. De vk zei vanmorgrn ruim 5 weken tegen mij. Wij lopen gelijk op dus dan kan dat nooit kloppen wat ze tegen je gezegd hebben.
Hippo, welkom @ klachten, ik zit ook behoorlijk verstopt en heb vandaag ook meer last van krampen en steken. Ik maak me hier verder geen zorgen over hoor. Het hoort er allemaal bij Ik doe niet mee aan MvM, ik werk fulltime dus ik zou niet weten hoe ik die flessen vol moet krijgen. Succes meiden die morgen een echo hebben!