In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn placenta ligt ook aan de voorkant........
    Ik weet het niet! Ben benieuwd wat je verloskundige vanavond zegt!
    Laat je het weten hier? :)

Succes!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik denk ook aan de hik hoor, blijeik. Of heb je dat anders ervaren al?

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hier even alles op z'n kop.

Vanmiddag bloedverlies gehad en regelmatige weeën.
    Ben naar het ziekenhuis gestuurd en lig met 1,5 cm ontsluiting en regelmatige weeën op de verlos afdeling.

Ze verwachten dat als het door blijft gaan op deze manier ik vannacht of morgen ga bevallen maar niets is zeker.

De kleine doet het goed, ze wordt geschat op 5 pond.
    Mocht ze geboren worden blijft ze wel even hier en moet ze de couveuse in, maar we zijn in goede handen!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat doen ze hier niet dus geen idee. :p

Ik doe gewoon zo'n lang pyjamashirt aan..

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Doe ik. :D

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    He getver, wat schrikken.. :( Ik duim voor jou en de kleine, sterkte.

7. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Klopt hoor, tis de hik :D Hartslag van de baby kun je in principe niet voelen volgens de vk!

@Bloem: sterkte! Je bent indd in goede handen, laat het allemaal maar over je heen komen!

8. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ohh wauw spannend!! Kan me voorstellen dat je zowel leuke als nare kriebels hebt!.

9. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113

Jeetje Bloem, dat lijkt me wel even schrikken. Ze remmen natuurlijk niet meer vanaf 34 weken. Gelukkig is het verder niet gevaarlijk en zijn jullie idd in goede handen. Sterkte!

10. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Oh spannend bloem!! Jeetje! Dat zal schrikken zijn geweest. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Heel veel succes!!

11. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    michhan zooo spannend!!

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dat is schrikken ! ik hoop voor je dat de weeën toch nog afzakken en je het een weekje uit kunt zingen tot de 36 weken, en anders is bijna 35 weken ook niet de allergrootste ramp,als het doorzet hoop ik dat je een goede bevalling krijgt,met een meisje die het meteen goed gaat doen qua ademhaling en drinken ! Succes meid

13. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    bloem.. alles komt goed! jullie gaat dat goed doen met zen 3tjes! knuffel

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik denk kom even lezen..lees ik dit bericht..schrikken zeg! Maar is een mooi termijn hoor..m'n broertje is geboren met 34 weken psies en heeft maar 2 weken int zh gelegen..ligt ook geheel aan hoe ze het doet of ze dan de couveuse in moet. .zal niet langer dan voor week of 2 zijn ;) Suc6 k hoop dat ze nog even blijft zitten!

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@ bloem hoe is het ?

@ lieke, wat leuk dat je nog steeds af en mee spiekt ! Hoe is het met jou ? Je was even gestopt toch ? Eind september weer ? Sorry als ik dingen door elkaar haal ik ben niet altijd even helder meer ;)

@ pita, nee hoor niets speciaals voor de bevalling, ik heb een spaghetti topje waarin ik ben bevallen van de eerste toen mij de vliezen opeens braken , bij de tweede had ik deze toevallig ook aan toen de vliezen braken en bij de derde heb ik hem met inleiden bewust aan gedaan haha dat ga ik nu weer doen, dan ben ik 4 keer in het zelfde topje bevallen, na de bevalling gewoon een lekker shirt of trui en joggingbroek, en naar huis doe ik denk ik een legging aan met jurk erover zodat niemand het kraamverband ziet zitten als ik loop haha

@ hier, twee dames met oor en neusonteteking, de jongste heeft er naast oor en neus ontsteking ook een keel ontsteking bij, arme schat, 39,5 koorts erbij en vannacht teveel pijn dus hele nacht beneden geweest,als het over twee dagen niet beter gaat dan krijgt ze een kuur van de kno

Net ook slijm verloren met een paar sliertjes bloed, was maar een klein deel van de slijm prop, bij de eerste twee verloor ik hem in 1 keer bij 34 weken en twee weken later bevallen

Bij de derde met 35 weken in delen en door het inleiden bevallen met 37 weken, ik verwacht dus niet dat dit spontaan zal beginnen haha

16. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Goedemorgen!
    De nacht is redelijk gegaan, niet meer ontsluiting dan de 1,5 cm die er al was. Ik lig nu aan de ctg met opnieuw rug weeën. Als er straks niet meer ontsluiting is wordt ik verplaatst naar de Kraamafdeling en moet ik daar hoogst waarschijnlijk blijven tot de bevalling zich aandient.
    Het is dus vooral wachten en de pijn proberen onder controle te houden.

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Hippo ja klopt we gaan eind september weer beginnen met spuiten voor icsi. .Nu even vakantie :)

Ik heb soms de neiging om te reageren als k dingen lees hihi vooral om dan voor advies te dienen maar doe t niet ;) k duim voor een goeie bevalling voor iedereen hier! :)

@bloem spannend! Ik had ook rugweeen. .en das geen pretje indd..rustig aan en zet 'm op!

18. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Fijn dat de ontsluiting nog niet is opgeschoten ! Wel weer jammer dat je dan op de kraam moet blijven tot de bevalling begint en je met rugweeen zit ! Niet leuk om zolang met pijn te zitten,

19. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Vakantie thuis of vakantie even lekker weg ? Beide is heerlijk natuurlijk :p

Je mag rustig reageren hoor en advies geven ;) vinden we vast niet erg ;)

20. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik ben bij de eerste in de middag mijn slijmprop verloren en 6 uur later bevallen. Ben benieuwd hoe het nu gaat.

Deel Deze Pagina