Hier nog niet ingedaald, wel gezakt. Hij Was bezig met indalen, ook twee keer last van indaling weeën gehad. En t ene moment ligt hij in mijn bekken (merk ik aan de loze ruimte bovenin mijn buik en de pijn in mijn bekken) en t volgende moment kruipt ie weer omhoog en trapt ie bijna tegen mijn borsten aan hihi
Heerlijk zeg, kun je echt nog even je handen vrij hebben! Wij hebben de box rond de eerste verjaardag van dl opgeruimd. Ze krijste alleen maar en eerlijk gezegd wilde ik dat grote ding niet meer in mijn kamer hebben Nu staat hij dus weer en valt me alles mee met de ruimte die we overhebben!
Ik denk ook niet dat het zwangerschapsvergiftiging is hoor meid! Zoals ik al eerder typte, had ik precies dezelfde pijn + ook altijd lage bloeddruk en geen vocht. Maar voor je eigen gemoedsrust kun je het natuurlijk even vragen. Hier is het beebje ingedaald (buik hangt heel laag, veel druk op m'n blaas en steken aan de onderkant) en daarna eigenlijk geen pijn meer daar gehad. Dus zal er misschien mee te maken hebben. Laat maar even hier, ben benieuwd wat de vk zegt!
Hmm.. dan denk ik dus niet dat beep is ingedaald. Alhoewel hij wel iets lager lijkt te hangen. Heb ook meer moeite met lopen. Hoe kunnen ze zwangerschapsvergiftiging testen? Morgen om kwart over 10 moet ik naar de verloskundige. Ben benieuwd. Zojuist alle baby kleertjes weer terug in de kast gehangen en gevouwen. Nu alleen de rompers nog. Maar jemig, wat een werk is dat zeg!! Dat hele wassen, vouwen e.d. Ben weer blij als ik dat gedaan heb. Nu even ook een 'normale ' was ophangen. Die komt ook nog tussendoor.
Bloeddruk meten, klachten op een rijtje zetten, bij twijfel bloed prikken en urine testen. Kutklus he dat wassen en strijken. Ben er ook druk mee, nesteldrang, terwijl ik rust moet houden. Maar moet toch gebeuren. Scheelt dat het eenmalig een hoop werk is, straks gaat de kleding mee met de dagelijkse was.
Jeetje wat heb ik een pijn gehad gister! Ik weet nog steeds niet wat het was de verloskundige kon er ook niet veel van maken. Ze zegt dat het iig aan het rommelen bij me is. Wel een blaasontsteking blijkt maar dat verklaard die hevige buik en rugpijnen niet. Gelukkig nu alleen nog buikpijn bij elke beweging die ik of de kleine maak. Snel alles hier afgerond m'n vluchtkoffer was ook nog niet klaar omdat ik dacht het zou zomaar ineens kunnen gebeuren haha spannend!!
Mgx, nog 1 dagje en dan zit je veilig qua termijn. Ook wel fijn idee toch?? Hier nog 3 dagen... doe ik wel even een flink dansje hoor!!
jeeeej de kamer van onze zoon is klaar, een paar dagen eerder dan verwacht :d Morgen komt het bed erin en kan ik het speelgoed en de kleding opbergen, Speelgoed heb ik vanochtend uitgezocht jeetje wat een klus, nu kan in helaas helemaal niet meer lopen, ik zak zo door de benen heen ik kan geen gewicht meer verdragen op mijn bekken, baal er enorm van maarja het uitzoeken was echt even nodig en nu kunnen we weer verder Morgen zal hij op zijn nieuwe kamer slapen, dan moeten de traphekjes boven erin gemaakt worden en zal onze jongste de kamer delen met de oudste En dan word als het goed is komend weekend de nieuwe kamer van onze oudste behangen, dan moet de kamer nog geverfd worden maargoed de rest heeft verder geen haast want de dames kunnen wel een aantal weken samen slapen dus die kamer word daarna rustig afgemaakt Door dat de dames de kamer even samen kunnen delen kan ik de baby kamer Na het weekend in orde maken. Ik kijk zo enorm uit naar volgende week maandag, ben zo enorm benieuwd of er al iets gaande is daar onder, en welke datum de gynaecoloog mij wil inleiden ! @ pita een strakke band gevoel kan inderdaad horen bij een hoge bloeddruk, meestal heb je dan ook sterretjes voor de ogen, Strakke band gevoel als indalen herken ik niet ik heb bij indalen altijd enorme steken in de vagina en de lies en de buik is dan vaak een stuk lager waardoor ik zelf wat meer opluchting voelde Toch kan het geen kwaad om je bloeddruk voor de zekerheid te laten checken, het is wel gevaarlijk dus dat kun je maar beter zeker weten @ woman, dat klinkt ook niet als de meest geweldige Zwangerschap Gelukkig zijn we op het eind, sterkte de laatste weken
pfff ik heb vandaag te veel gedaan en merk het dan ook hoor. Pijn in bekken, onderrug en weer dat strakke band gevoel. Morgenochtend om kwart over 10 moet ik naar de verloskundige. Ik ben benieuwd wat ze zegt... En ben benieuwd hoe hoog bloeddruk is. Kun je ook zwangerschapsvergiftiging hebben zonder hoge bloeddruk?
pita ik moet ook om 10u15 mijn beste vriendin gaat mee. wat fijn dat jullie over enkele dage safe zitten kwa termijn
Dus iedereen schiet mooi op met de kleertjes en het kamertje. Ik heb gister de kinderwagen in elkaar gezet. D8 daar heb ik zin in hahaha. Kamertje is ook bijna klaar maar ben nog steeds op zoek naar veilings/fruitkistjes pff..best lastig de juiste kleur en formaat te vinden..maar heb nog even. Verder druk geweest met het vrijgezellenfeestje van mijn vriendin en nu op naar de bruiloft 2 okt. Heb een jurkje met heeeeel veel stretch haha. Dus hoe ik ook groei hij zal passen ) ..fijne dag dames 30-9 gynacoloog 15.15
ik ben ook nog niet klaar hoor, maar wel bijna met het kamertje. Nog een paar dagen werken en dan ga ik met verlof dus alle tijd haha.