Ja het was echt een enorme verrassing, Hier zou het eigenlijk bij twee blijven, mijn man zou er een knup in leggen, toen wouden we eigenlijk toch nog wel derde en daarna zou de knup erin gaan, maar toen praatte mijn vader met hem, hoe hij het heeft ervaren en hoeveel pijn hij er nu 20 jaar later nog van heeft, dus toen durfde man niet meer, maarja nu gaat hij het echt doen en anders ga ik maar ! Wel fijn dat je man er mee eens was dat er nog 1 komt
@Bedankt meiden voor alle reacties op mijn opmerking/vraag over hoever ik zou zijn.. Dankjewel! @Huishoudbeurs.. Na mijn miskraam heeft een collega eens gevraagd of ik het leuk vond mee te gaan naar de 9 maandenbeurs, was toen niet meer zwanger. Mij leek dit erg leuk en ga dus ook erheen aanstaande vrijdag! Zij is niet zwanger, en weet van mij niet dat ik wél zwanger ben! Ben ook echt van plan alleen te kijken, snuffelen en te neuzen.. Ga echt nog niks kopen! Wat dat betreft ben ik heel voorzichtig.. We gaan gewoon voor de fun en zullen ook zeker een rondje huishoudbeurs doen! En weet zeker dat ik hier dingen zal zien die ik over een tijdje graag zou willen kopen.. Maar. U nog eventjes niet .. @Toppers, om even te reageren op de reacties "ik vind de Toppers niks aan.." Nou, ik vind de Toppers opzich ook niks aan.. Maar dames, ik zweer jullie.. Die sfeer die daar hangt, die heb je nergens! Helemaal GE-WEL-DIG.. Alleen wat er al allemaal omheen te doen is.. Echt super! Allemaal gekke verkleedde mensen, heerlijk gewoon! @Pooh, dankjewel meid voor je hulp! In Word is fijn hé.. Pas dat gewoon steeds meteen aan en sla het op! Zo probeer ik zo min mogelijk gegevens kwijt te raken! Fijne avond meiden!
Oh jongens wat een reacties, het is soms niet meer bij te houden als je even niet kijkt haha. Succes morgen bij de echo's voor degene die hem hebben, ik ben heel benieuwd naar de resultaten! Wij hebben vandaag het negenmaanden dagboek gekocht, super leuk en ben al fanatiek begonnen met schrijven! Ik doe wel mee met moeders voor moeders, ik heb momenteel geen baan en heb dus tijd zat om die dingen vol te piessen! Vind het overigens ook echt een top initiatief en misschien hadden wij er ook gebruik van moeten gaan maken als de positieve test zich niet had aangeboden deze maand, we zouden namelijk 24/2 de MMM in gaan.
Leuk boek is dat hé? Hem 'm ook aangeschaft.. Ik ben zo dol op herinneringen hé! En die heb je een hele mooie als je het boek netjes bij houdt!
Ik ga ook meedoen aan mvm. Als het goed is komen ze deze week. Voor de dames die morgen echo hebben: spannend en suc6. Kan zelf niet wachten tot de 11de. Ik denk dat we het dan ook aan onze ouders gaan vertellen hihi dus nog ff mondje dicht
Ja ik vind het ook super leuk, ik ga m'n foto's ook echt in een foto album plakken in plaats van zo modern laten ontwerpen haha. Vind dat ouderwetse juist wel wat hebben. Kwam er bij het invullen van de datum achter dat je moest beginnen op de eerste dag van je laatste menstruatie (dat is 15/1 een donderdag) en ik heb van maandag tot zondag opgeschreven, zucht! Ik zou hem er bijna voor weg gooien en een nieuwe kopen maar goed.. Het zij zo! De paar dagen verschil is ook niet vreselijk.
Wij hebben ons manneke en nu ons 2e wondertje te danken aan de mmm..dus mooi gebaar om iets terug te doen K ga sowieso voor de woezel en pip stand daar hihi..mmaar natuurlijk ook voor alle andere leuke dingen om te snuffelen
Wat fijn dat dit uiteindelijk niet hoefde!! Ook ik vind het een super initiatief. bij mij komen ze woensdag langs. Voor de meiden die morgen een echo hebben: SUCCES!!!! we denken aan jullie!!
Goeiemorgen allemaal, Toch ben ik wel erg blij met dit forum. Wat heerlijk om alles toch te kunnen delen,terwijl je voor je naaste omgeving alles nog stil houdt. BlijeIk, lijkt me ook dat je nu dan dus verder bent dan wat de VK zegt. Misschien was ze zelf even in de bonen?? Ben benieuwd als je de echo hebt wat er gezegd wordt!! @9-maandenbeurs: daar durf ik nog niet naar toe. Heb echt al zo'n enorme drang om spullen te kopen, maar durf het ook nog niet. We wachten eerst braaf de eerste twee echo's af. @9-maandenboek: die heb ik ook gekocht!!!!! Zo leuk om in te schrijven. En idd, de herinnering voor later! Heb ook foto's gemaakt van mijn testen. Die komt er ook netjes in. Moet alleen nog een foto maken van mijn buik nu, bedenk ik me net... @MVM: ik doe ook mee. Vrijdag komt er iemand voor langs, dus ben benieuwd! Ik werk ook 4 dagen in de week. Vraag me af hoe ik de flessen vol ga krijgen, maar denk dat alle beetjes wel helpen. Dus ik ga mijn best er voor doen en hoop anders dat die vrouw nog wat tips en ideeën heeft hierover. Dames, een fijne dag vandaag en tot vanavond!
Goede morgen Bloem wat fijn dat je de mmm niet in hebt hoeven gaan ! Lieke leuk ! Veel succes en plezier zometeen met mvm Dames met een echo .. Ik duim voor jullie
Wie hadden er nou ook alweer een echo vandaag? Spannend hoor dames!! Hoop dat alles natuurlijk helemaal goed is. Zit hier echt al met zenuwen soms. Moet echt afleiding zoeken want maak mij er enorm druk om!! bleghhh.
Lieke: veel plezier en succes zometeen met mvm. 9maanden dagboek: Ja heel leuk om bij te houden. Ik schrijf er vast op maandag in. Heb ik bij de vorige ook gedaan en lijkt me leuk om straks te vergelijken. Toppers: Lijkt me super leuk! Ik ga niet maar ik ga in Juni wel naar Groots met een zachte G van Guus. De sfeer daar is ook super! Zal alleen nu wel anders zijn nu ik zwanger ben. Bloem: fijn dat je niet in de molen van MMM hoefde. Ik snap jullie heel goed en vind het een super initiatief maar kotsend die flessen vullen is voor mij helaas reden dat ik niet meedoe deze keer. Ik ben vorige zwangerschap net als nu helemaal niet misselijk geweest, allen bij het vullen van die flessen kotste ik van de lucht alles uit. Heb het netjes 10 weken volgehouden maar mezelf wel voorgenomen dat het me de volgende zwangerschap niet waard is om weer bijna (of helemaal) in het ziekenhuis te belanden door uitdroging. Hier nog heel even rustig aan en dan zo gaan werken. Daarna DL ophalen op het KDV en dan lekker bij schoonouders eten. VL moet vanavond werken dus hoef ik niet alleen te eten met DL. Is toch wat gezelliger en ik merk dat ik minder eet als ik alleen met DL eet.
Wat leuk dat jullie allemaal zo'n 9 maanden boekje bij houden. Ik schrijf zelf dingen op in een schriftje. Heb een heel mooi boekje gekocht en daar plak ik ook foto's in enzo. Had wel zo'n boek gezien maar vond sommige vragen die er gesteld werden niet leuk. Dus heb gekozen het gewoon zelf te doen. Wel erg leuk om bij te houden!
Ik had de datums ook al verkeerd ingevuld. Ik wacht tot de echo. Heb gelukkig alles ingevuld met een pen die ook gumbaar is! Superfijne pen dus