Dat heb ik dus ook. Heerlijk autoritje naar Utrecht, maar ik kom amper uit de auto van de pijn Volgens de fysio moet je dan niet meteen gaan lopen, maar even je lichaam de tijd gunnen om weer 'in balans te komen'.
@ Tamara gefeliciteerd met de mijlpaal van 37 weken ! @ hier Het gaat hier even niet zo lekker, baby kamer is klaar ! Dat is fijn, mijn vader mijn schoon moeder en mijn schoonvader zijn afgelopen 2 dagen keihard aan het werk geweest om alles te sausen en op te ruimen, nu alleen de verwarming nog aansluiten op de nieuwe kamers van de oudste twee en dan kan de kamer(s) ingericht worden en dan helpen mijn ouders weer even met speelgoed overhuizen dus dat is echt helemaal top, maar ik voel me zo enorm slecht, heb ongelofelijke last van pijnlijke voorweeen,en heb dit sinds vrijdag, zo irritant ! Ik weet dat het geen echte weeën zijn want ze zijn er al sinds vrijdag en om de 7 tot 11 minuten zeer onregelmatig dus en ze duren maar 30 seconden dus helaas maaaar ik krijg wel goede hoop voor morgen dat ze mij de vliezen kunnen breken volgende week ipv andere methodes Ik hoop alleen niet nog een week zo met onwijs pijnlijke voorweeen te lopen
Zo rot hippo, ik precies hetzelfde, ook in m'n rug. Ben de hele nacht zowat opgeweest en zelfs overgegeven. Zucht. Laat het maar snel echt beginnen! Ben maar frambozenblad thee gaan drinken
Ja dat heb ik ook ! Het trekt door naar de onder rug en naar mijn benen, Heb het een paar uur lang om de zoveel minuten dan een keer een uurtje niet en zo weer een paar uur wel, echt super irritant, maar ja ik hoop er nu maar op dat de gyn zegt dat dit vervelende pijnlijke weekend mij wel wat opgeleverd heeft, ik heb 1,5 cm nodig wil ze mij de vliezen breken dus daar hoop ik dan maar op haha
Ah dat zou ik erg fijn voor je vinden! Fingers crossed (Hier ook een paar keer naar m'n benen maar dat viel gelukkig nog mee)
Ik heb dat dus nog helemaal niet, voorweeen ofzo.... ik hoor daar iedereen over. Hippo, lang zal het bij jou echt niet meer duren denk ik hoor! Ik hoop dat beep ergens volgende week komt!
Ahh wat vervelend dames die voorweeen. Hopelijk wel een goed teken dat jullie lichaam zich klaar maakt en de kleine zich snel aanmeldt. Hoop het voor jullie!! Hier vandaag 36 weken dansje! Alles nog lekker rustig. Nouja wat voorweeen betreft dan. Kleine man wel lekker actief natuurlijk 😉 Fijne dag!
Hier ook het 36 weken dansje vandaag! Whoehoe.. Naar mijn idee blijft het de laatste dagen aardig "rommelen" in mijn buik.. Voel me ook echt niet happy meer met dit gevoel.. Het begint allemaal steeds gevoeliger te worden.. Weet niet! @Hippo, ben benieuwd naar je controle morgen! Kei spannend! Alvast veel succes! Voor iedereen: een mooie rustige dag gewenst voor vandaag! Liefs!
Maar wat bedoelen jullie met rommelen? Daar hoor ik iedereen over maar wat houd dat precies in? Mensen vragen dat ook aan mij, rommelt het niet al?? En dan denk ik: wat moet ik voelen dan??
Hmm lastig uit te leggen, voor iedereen is rommelen ook weer anders denk ik, Voor mij is wat is nu voel "rommelen " ik heb sinds vrijdag avond om de 7 a 10/11 minuten een harde buik van 30/40 seconden die best Zeer doen en sinds 12 uur om de 3 tot 6 minuten een harde buik die zeer doet maar die duurt maar 20 seconden, het zijn geen weeën die herken ik ondertussen toch mag ik hopen haha dus ik ga er vanuit dat het allemaal voorwerk is en het een beetje aan het verweken en verstrijken is met hopelijk een beetje ontsluiting Ben ook erg benieuwd naar morgen, aan de ene kant hoop ik dat ze mij in leid dan heb ik mijn eigen gyn dit zal in mijn ogen rond of op 5 oktober worden, maar stiekem hoop ik ook dat ie komende week uit zichzelf gaat komen alleen dan loop ik risico dat een andere gyn mijn bevalling doet maargoed dan ben ik wel mooi bevallen afwachten maar haha
Okay... dat is rommelen dus. Nee, dan rommelt er bij mij nog echt helemaal niets. Ik ben zo benieuwd hippo!
Succes morgen Hippo! Ben benieuwd .... Nou dames, vannacht volle maan.. Wie weet gaat er wat beginnen
Vannacht was de bloedmaan, hij was prachtig ! Ik ben de hele nacht wakker geweest, de voorweeen doen onwijs veel pijn, maar het blijft bij die 30 seconden helaas Ook enorme constante rugpijn, ik weet me er geen houding aan te geven, dit mag van mij afgelopen zijn want ik word er ramsgek van, hou dit ook echt geen week vol bah
He vervelend Hippo.. hopelijk hebben ze goed nieuws voor je vandaag! Dus de maan was mooi? Had het graag willen zien maar geen zin om mijn wekker daar voor te zetten! Mijn leeftijd mag op 27! Was zaterdag jarig en echt een gigantisch druk weekend achter de rug. Dus ik ben blij dat ik zo even een dutje met m'n zoontje kan gaan doen. Net bij de verloskundige in het ziekenhuis geweest en alles was goed. Mag vanaf volgende week weer naar mijn eigen verloskundige praktijk. Vind ik wel zo fijn! Verder is mijn buik juist rustiger geworden. Het rommelen is voorbij. Hoop niet dat dit betekent dat het nog lang gaat duren. Heb ik eigenlijk niet veel behoefte aan. Ben bang dat ze ineens toch nog in me buik overlijdt. Weet niet waarom maar die angst heb ik. En buiten dat ben ik gewoon moe en word het zwaar. Had me voorgenomen om me niet zo druk te maken om me gewicht. Vanochtend stond ik op de weegschaal en gaf +18kilo!! Aan. Daar schrok ik behoorlijk van. Want het bleef netjes op +15 en ineens na 2 weken 3 kilo erbij! Hoe gaat dat bij jullie?
Och haha "goedemorgen" dat was de bloedmaan inderdaad! Volle maan moet nog komen... Ik gooi het maar op de hormonen
He balen Hippo! Snap dat je dat niet nog een week volhoud... Succes vandaag, ik ben benieuwd! Marjo88, daar ben ik ook zo bang voor... Had ik bij de 1e totaal niet. Maar afgelopen zomer is dit dus gebeurt bij een moeder een jochie die bij mijn dochter op psz zat. Zo verdrietig, echt vlak voor uitgerekende datum ... Jakkes. Ben zelf een heel druk mannetje gewend dus als ik hem even niet gevoeld heb is het lichtelijk stressen. Ben sowieso bewuster deze zwangerschap.. Lijkt allemaal nog 10x zo spannend. Heel gek! Ohhhhh en mijn schaambot doet zo'n zeer pfffff lijkt maar erger en erger te worden.. Ook dit heb ik nooit gehad bij se 1e. Wat een rot gevoel zeg!
hippo ik hoop dat het voorwerk je flink wat oplevert! marjo proficiat met je verjaardag! oh die schrik dat er nu nog ineens iets mis gaat bekruipt mij ook.. gek he! maar ons zorgen.maken zal nu ook eenmaal een vn de taken als ouders zijn. kwa gewicht ben ik 10,5kg bijgekomen. morgen nog eeens wegen. women van bloedmaan heb ik nog nooit gehoord. heeft dat ook een betekenis?