Hoi lieve meiden, hier gaat het alles behalve goed, Om 1 uur bleek ik 4 cm te hebben 3 uur 6 cm en daar bleef ik met heftige rugweeen op hangen tot 18.00 uur, toen braken mij spontaan de vliezen, ik ben niet ingeleid alles is volledig vanzelf gegaan, Om 18.50 is onze zoon geboren, ik kreeg hem op mijn buik en hij huilde niet, hij werd blauw, en hij werd bij mij weggenomen, ik heb hem 10 seconden mogen voelen, hij kreeg meteen zuurstof en er werd met spoed een kinderarts opgehaald, niet veel later stonden er 15 artsen omheen, onze Zoon kon geen ademhalen en ze wisten en weten nog steeds niet waarom, met spoed kwam er een kinderarts uit Nijmegen maar onze Zoon was niet stabiel genoeg om te vervoeren naar Nijmegen, 2 uur later hebben ze hem stabiel genoeg gevonden om met toeters en bellen te kunnen vervoeren, hij krijgt nu 100% zuurstof zonder red hij niet, hij moet in Nijmegen onderzocht worden wat er nu precies is, het heeft iig niets te maken met vroeg geboorte hij moest eruit anders Zou het misschien Mis gaan in de buik, ze denken een cyste of een bloedprop in zijn linkerlong en rechts zit in de verdrukking waardoor hij niet kan ademen. Nu zit ik zelf in de ambulance onderweg naar Nijmegen, maar naar hem toe mag pas na alle onderzoeken en samen de kamer delen mag niet, Ik ben kapot van verdriet alles is zo onzeker en ik heb hem maar seconden gezien, ik wil mijn zoon zo graag zien ruiken voelen vasthouden
hippo: wat een verschrikkelijk heftig verhaal! het is niet gegaan zoals we allemaal zouden dromen maar probeer positief te blijven. hij is in goede handen. dikke dikke knuffel en veel sterkte. ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen. we leven met je mee..
Jezus Hippo!! Wat verschrikkelijk! Ohh wat heb ik met je te doen ik kan niks anders zeggen dan heel veel sterkte en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon. Ik hoop zo dat hij er snel bovenop komt!
Oh jeetje Hippo!! Dit was niet wat we hadden verwacht! Gefeliciteerd met je zoon. Maar wat vreselijk dat je hem maar zo kort hebt kunnen zien. Hij is nu in goede handen. Ik hoop dat ze erachter komen wat het is en dat hij de juiste zorg krijgt. Veel sterkte meis! Ik denk aan jullie!! Een hele dikke knuffel!!!!
Hippo heel erg veel sterkte voor jullie gewenst! En natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoon (K) weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik ben in gedachten bij je en ik zal voor jullie een kaarsje opsteken.
Oooohhhh Hippo!! Wat lijkt me dat moeilijk!! Toch gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Gelukkig zijn ze in Nijmegen echt heel goed!! Kop op en heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd!
De onderzoeken gaan morgen verder, hij is nu stabiel en ze willen hem bij laten komen van alles, we mochten even bij hem om zijn handje vast te houden en zijn haartjes te strelen, wat een zacht huidje ! Naast deze bedrading heeft hij ook nog iets in Zijn voetje en een blaas catheter vanwege vaak niet uit plassen met morfine Hierbij een foto van ons knappe ventje ❤️❤️
Jeetjemina Hippo, wat verschrikkelijk schrikken, geen woorden voor.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje en ook heel veel sterkte. Wat een prachtig mannetje is het..
Wat een lieverd! Wij duimen hier allemaal hartstikke hard voor jullie dat alles goed komt met jullie kleine mannetje! Dikke knuffel!
Wat een SCHATJE Hippo! En wat groot voor 36 weken Van harte gefeliciteerd hoor! Hopelijk kunnen jullie snel gaan genieten. Hebben broer en zusjes de baby al gezien? Ik heb de hele nacht over jullie gedroomd, haha! Hoe heet hij trouwens???
Hippo, wat verschikkelijk.. Ik had alles verwacht behalve dit! Uiteraard gefeliciteerd met de geboorte van jullie knappe zoon! Ik zou hem iig geen 36 weken geven. Ik zal hard duimen dat alles goed komt, het zit jullie niet echt mee... Kop op en ik hoop dat jullie snel van jullie ventje mogen genieten, want dat is je zeker gegund na al deze ellende! Hoe gaat het verder nu met jou?
Ik dacht hier te komen en heel blij nieuws te lezen! Helaas is dat van de ene kant zo, maar van de andere kant ook zeer zeker niet! Hippo, ondanks alles.. Hartelijk gefeliicteerd met jullie knappe ventje! Daarbij HEEEEEEEEL veel beterschap & sterkte dat hij snel en goed opknapt en dat hij lekker bij Papa, Mama, broertjes en zusjes mag zijn! Hij is nu in goede handen zoals iemand al zegt.. Maar kan me voorstellen dat je het liever anders had gezien! En zeker die eerste tijd.. Dat ze hem gelijk mee moeten nemen, lijkt me verschrikkelijk! Van mij voor jou een hele dikke knuffel en hoop op al het goeds voor jullie! Veel liefs!
Wat heftig hippo! Gefeliciteerd met jullie knappe zoon maar ook heel veel sterkte en beterschap met hem, hopelijk snel en goed bericht!
❤❤❤ 【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】 【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】 【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】 【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】 【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】 【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】 【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】 【★】EddieEddie | 36 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 20-10-'15 【★】 【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】 【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】 【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】 【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】 【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】 【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】 【★】Marjo88 | 27 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】 ❤❤❤ Afspraken in september: ~ 30-09-'15 | Seppie | Afspraak Gynaecoloog! ♡ ❤❤❤ Afspraken in oktober: ~ 01-10-'15 | BlijeIk | Controle Gynaecoloog! ♡ ~ 02-10-'15 | MGX | Controle Verloskundige! ♡ ~ 06-10-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 08-10-'15 | MGX | Controle Verloskundige! ♡ ~ 09-10-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡ ~ 15-10-'15 | Seppie | ♡♡♡ Bevallingsdatum! ♡♡♡ ~ 12-10-'15 | BlijeIk | Controle Gynaecoloog! ♡ ❤❤❤ ❥❥❥ GEBOREN ❥❥❥ ~ 28-09-'15 | Hippo89 | Jongen | Naam: ★...★ ❤❤❤
Ohhh heftig hippo.. In ieder geval gefeliciteerd met jullie zoon en heel veel sterkte. Hopelijk knapt hij snel op
hippo hoe gaat het vandaag met jou en je prachtige vechtertje? hoe groot en zwaar was hij? zo erg om je kindje zo te moeten zien liggen en je kan zelf niets doen dikke knuffel ik denk aan jullie! hier een super trots 37weken dansje!!