Onze zoon heet nallem ( achterstevoren ivm Google haha ) door alle hectiek is hij niet gewogen en gemeten maar de artsen in Nijmegen schatten ze hem op 3200 gram aantal cm's ik heb geen idee, ) Broer en zussen hebben hem nog niet gezien, ze zitten er nu ongeveer 1,5 uur vanaf en gister was het te kritiek om te vertellen dat ze een broertje hadden dat hebben we vandaag gedaan helaas via de telefoon maar ze zijn echt dol blij Het ademen lukt nog niet Zelf maar hij laat zien dat hij de eerste aanzet zelf geeft en her continu wel blijft proberen om Het zelf te doen, vaak zagen ze dat kindjes lui werden van de beademing en dat had hij absoluut niet dus dat is heel goed, Hij houd zichzelf ook goed op temperatuur dus die spekjes zijn ook nog ergens goed voor haha Zuurstof mocht vanochtend Iets naar beneden dus ook dat is goed, alleen waarom zijn longen het niet goed doen moeten ze nog achter komen, ze gaan nu eerst naar drie dingen kijken, aangeboren aanwijking, middenrif breuk of infectie, dus vandaag een hele hoop onderzoeken voor ons ventje
Wat een mooie en bijzondere naam! Jeetje, wat een onderzoeken krijgt zo'n klein ventje dan al meteen he? Pfff, heftig hoor. Mag je daar dan steeds bij blijven? Een prachtige foto van een prachtig mannetje. Hier best wel onrustig geslapen. Veel aan hippo gedacht en haar beep. Manlief was er ook helemaal beetje beduusd van. Vandaag weer verder met schoonmaken en beetje rommelen thuis. Merk dat ik wat sjagerijnig ben, weet niet zo goed waarom...
Hopelijk knapt hij goed op meid! Hoe staat het met jou ervoor? Hoe ben je er zelf aan? Ik begrijp je zin niet over de naam? Sorry, zal aan mij liggen hoor!!! Blijf duimen voor jullie! Liefs
Het is een mooi ventje Hippo, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. Hier ook weer goedgekeurd door de vk, de baby is in mijn bekken gezakt en de kans is klein dat ze nog draait. Verder heb ik last van schoonmaakhormonen haha. net de hele keuken uitgesopt off ben kapot
De naam staat achterstevoren omdat je anders zulke namen op Google tegen kan komen net zoals dat ze er soms een . Tussen de letters zetten
ik snap de zin van de naam ook niet echt wel goed dat hij zijn best zo doet voor zijn temperatuur en toch te willen ademen. opzich al positief! hopelijk snel resultaat van de onderzoeke
Hahah als je nallem andersom leest dan lees je de naam ... Je leest dus eerst de ME dan de LL en dan de AN. ( deze hoofdletters aan elkaar plakken lukt wel toch ? Haha ) Ik wil je naam niet volledig hier neer Zetten omdat als mensen gaan Googlen op die naam dan komen ze uit bij dit topic en het is een naam die niet veel voorkomt dus dan zullen eventuele bekenden weten wie ik ben op dit forum en kunnen ze mee lezen
Ja we hebben net gesprek gehad met de arts, het goede nieuws is dat ze weten wat er aan de hand is, helaas hangt hier wel een lang herstel aan maar hij is sterk ! Geen lucht in de longen en toch proberen te ademen was echt heel goed zei de arts hij wil dus echt heel graag en vecht ongelofelijk hard ! hij heeft een middenrif breuk en zijn darm is in die breuk geschoten waardoor zijn linkerlong niet heeft kunnen ontwikkelen, zijn hartje kwam erdoor naar rechts te liggen waardoor zijn rechterlong in de verdrukking kwam en ook niet volledig heeft kunnen ontwikkelen ook is zijn nier omhoog geschoten, zijn blinde darm konden ze niet goed zien of die nog goed ligt dat bekijken ze tijdens de operatie die waarschijnlijk morgen zal plaats vinden als hij mooi stabiel blijft. Het word meestal op de echo al gezien en ik heb elke 2 weken een echo gehad en het is nooit opgemerkt, volgens de arts was dit gunstig want hij zag zelf juist dat de kindjes waarbij het eerder ontdekt werd groot werden met een hart/long monitor en bij de kindjes waarbij het na de bevalling ontdekt werd dat ze zonder konden dus ook dat is mooi.
Jaaaa, ik heb 'm! Het kwartje is gevallen! sorry nogmaals! Hoe zal ik de naam in de lijst zetten dan? Met een . ertussen? Zeggen jullie het maar! Jullie krijgen heel wat voor jullie kiezen nu, mijn god! Vanuit hier leef ik met jullie mee en hopen we op het allerbeste! Sterkte!
Ik denk dat je de namen beter niet in de lijst kunt zetten blijeik. Gewoon de termijn van bevallen, of het een jongetje of meisje is en de datum van bevallen is voldoende. Ik denk dat ik de naam ook niet in de lijst wil om dezelfde reden als hippo. (Ook al komt onze naam wel wat vaker voor...). Hippo, het klinkt al wat positiever. Maar jeetje... wat een vechtertje en wat is er dan een hoop aan de hand he. Wel fijn dat ze nu weten wat er is. Wat kunnen ze er precies aan doen? Of hersteld dit vanzelf weer? Veel sterkte meis!
Ze moeten de darm en het niertje uit de breuk halen en op hun oorspronkelijke plek plaatsten, dan word met spierweefsel het gat dicht gehecht dan kan het hartje weer wat naar links waardoor rechts uit de verdrukking komt en dan is het herstellen geblazen Longen zijn in iedergeval onder ontwikkeld door het gat en dit kan zich na de operatie ook niet verder ontwikkelen, als blijkt dat hij bijv een halve long heeft qua volgroeien dan zal het altijd die halve long blijven, we moesten het zien als een ballon die half opgeblazen was. Dat als die leeg loopt we hem wel weer op konden blazen maar nooit meer dan die helft Dit is de bedoeling .... Het kan altijd moeilijker verlopen maar daar gaan wij niet vanuit
Jeetje, dat klinkt echt als een heftige operatie!! Wel fijn om te weten wat er precies aan de hand is. Hoe gaat het met jou lichamelijk? Jeuk over? Kun je ook af en toe beetje rusten? Zo had je de kraamweek echt niet voorgesteld natuurlijk Sterkte verder!
Wat ik mij afvraag Hippo, hebben ze dat niet kunnen zien op de echo? Jij hebt toch regelmatig echo s gehad?