Fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan!! Nu op naar een voorspoedig herstel!! @ adresstickers: hebben wij ook gemaakt. Ideaal!!
Wat een goed nieuws van jullie kleine man Hippo. Hij is echt een vechtertje. Nu goed herstellen en hopelijk snel op eigen kracht ademen. Hoop dat alles goed komt en dat jullie een fijne tijd tegenmoet gaan. Die adresstickers.... klopt. Is veel makkelijker. Maar manlief vind dat ik zo'n netjes handschrift heb, dus ik schrijf ze allemaal. En vind het leuk om te doen, haha. Heb nu zo'n 30 kaarten gedaan. Nu koken en morgen de rest! (nog 47 dus)
Fijn dat alles goed is gegaan Hippo! Wat een sterk en dapper mannetje zeg! Je bent als moeder zijnde al trots op zo'n kleintje maar jij waarschijnlijk nog 10x zo veel! Hou ons op de hoogte en uiteraard blijven de duimen draaien!
Ja wat een werk he! Hihi.. Bij mijn dochter hadden we etiketjes gemaakt, dus was kwestie van plakken. Nu doen we kaartjes bij kaartje2go bestellen en die gaan rechtstreeks naar adressen. Maar die adressenlijst is al klaar
Fijn Hippo, super mannetje hebben jullie! Ik schrijf ook de etiketten zelf, en de kaartjes komen bij kaartje2go vandaan maar die komen dan eerst bij ons.
blijeIk fijn dat jij dit ook herkent. hippo wat een goed nieuws! super dat hij meer long capaciteit heeft dan verwacht en dan hij de operatie zo goed heeft doorstaan. wat een opluchting voor jullie en wat een vechtertje hebben jullie.. knuffel! pita wij hebben een 50tal kaartjes en emveloppen zijn al lang klaar
Wij hebben ook zo'n 50 kaartjes. Etiketten zijn in de stijl van het kaartje, dus die heb ik netjes geschreven en op de enveloppen geplakt. Hebben jullie al postzegels liggen of breng je de bubs in 1x naar het postkantoor als het zover is? Hier gaat het eigenlijk al 3 dagen heel goed met me. Scheelt dat ik dl niet veel heb hoeven vermaken (maandag naar de gastouder, dinsdag playdate en vandaag dagje naar mijn zus + neefje), maar echt wel fijn. Aan het einde van de dag wel steeds 'pijn' in m'n onderrug en buik. Hopelijk voorwerk... @Hippo: mooie berichten van jouw kant! Fijn! Hoe lang duurt de gemiddelde herstelperiode van zo'n operatie? Ik snap dat het lastig is om zelf je momenten van rust te pakken!! Je wilt natuurlijk geen moment van je zoontje missen, maar wel belangrijk hoor! iig fijn dat je van de jeuk bent verlost!
Over die steken in de lies... Dat heb ik ook 's nachts met draaien. Ohhhhh wat doet dat zeer!! Draaien überhaupt doet zeer... Mijn onderrug speelt heel erg op icm mijn onderbuik/schaambot...mijn heupen krijgen ook een flinke opdonder.. Kan soms mijn boxershort aan de rechterkant niet eens meer om mijn voet krijgen zo zeer. Wat een drama zeg! Heb ik bij de 1e echt allemaal nooit gehad.
Wat goed om te horen dat de operatie goed is gegaan Hippo! Wat een dapper mannetje hebben jullie. Nu al een echte vechter! Nu hopen op een goed en spoedig herstel. Denk aan je!
postzegels zijn al allemaal gekleefd. ik moet in het ziekenhuis enkel nog de strikken in de kaartjes doen en in de emveloppen steken. mijn man moet ze op de post doen.
Het is eindelijk oktober dames! Nu gaat het écht beginnen Fijn dat het goed is gegaan Hippo! En nu hopen we met zijn alle op een spoedig herstel van jullie kleine mannetje.
Lieve Hippo, jeetje wat heftig zeg!! Gefeliciteerd met het wondertje, hij is in goede handen! Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe! En wat een knappert zeg!! X
Hippo, super dat de operatie goed ging! Ik blijf duimen voor jullie vechtertje! Hoe gaat het mwt jezelf?en het herstellen?je wordt nu geleefd maar je bent ook bevallen! Gister controle gehad. Alles was goed. Een echo gehad en zag er super uit . Hij is nog niet ingedaald en beweegt dus boven en onder in nog lekker (ahum) ik slaap er zoo slecht van. Het is geen pretje maar echt pijnlijk. Morgen de bruiloft van mijn beste vriendin ben getuige dus ben van plan aanwezig te zijn 😂. Heb nog geen enkel gevoel van begin bevalling dus komt vast goed