In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd Woman!!

2. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,

Oktober ja.. Wat zal ons deze maand allemaal gaan brengen?
    Ik hoop op een stelletje gezonde mannekes en meisjes! :)

@Hier.. Vanmorgen op controle geweest. Om een verhaal kort te maken; we moeten afwachten. Er is wél al wat gaande bij mij, maar nog geen ontsluiting. Harde buiken in rust zijn alleen maar goed, aldus de Gynaecoloog. Dit is allemaal voorbereidend werk.
    Ik zal niet tot 40 weken hoeven te lopen. Óf het begint spontaan.. Óf ze gaan een datum plannen om in te leiden.
    Maar omdat het beter is om "moeder natuur" z'n werk te laten doen, moeten we nog even geduld hebben!
    Ik had dit wel verwacht.. En als ik realistisch ben.. Ik heb het liever zelf eventjes nog moeilijk met de pijn en ongemakjes die ik ervaar.. Dan dat ze te vroeg gaan inleiden en ons kleintje in de couveuse moet.
    Want daar gaat het natuurlijk om; dat het gezond ter wereld mag komen.. En dat alles hopelijk zo voorspoedig mogelijk verloopt!
    Er is vanmorgen nog een echo gemaakt, alles zag er goed uit.
    En zolang mijn suikers goed blijven, zal er geen reden zijn actie te ondernemen..
    Dussss; ik mag mijn nesteldrang weer eventjes in de kast parkeren! :p hahaha..
    Zoals ik eerder al zei.. Je bent er nooit klaar voor! En als het komt, komt het!
    Oowja, wat ze wel nog zei.. Als ik zeg maar vandaag op controle zou moeten.. Kan uhet heel goed zijn dat ze zeggen "morgen om zolaat gaan we inleiden".. Dit is zo geregeld zei ze! Dus dat is wel spannend!

Hoe gaat het met de rest?

Fijne dag allen!

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik denk inderdaad wel een goed idee dat ze de natuur nog even hun gang laten gaan, blijeik. Maar wanneer zullen ze je wel inleiden dan? Echt met 40 weken precies? En dat ze zo snel iets kunnen plannen dan... Ga je het dan hier vertellen?

Hier gaat het goed. Vandaag 38-weken dansje! Nog helemaal niets gebeurt er. Vanmiddag komt vriendin op bezoek en in de tussentijd nog even uurtjes adressen schrijven en postzegels bestellen. Weet iets gedaan van things to do dan!

4. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    @BlijIk: Lijkt me toch wel een fijn idee, dat je nu al weet je dat geen 40 weken hoeft te lopen! Maar indd, beter zo lang mogelijk in de buik! Dan maar wat pijntjes! Ik wist trouwens niet dat ze een inleiding zó snel konden plannen :O Lijkt me echt even schakelen dan!

@Pita: gefeli met je dansje ;) Ik bewaar em voor morgen! Bestel je speciale postzegels?

@hier: nu op de bank met lichte buikkrampen. Ben er stiekem blij mee, dan heb ik tenminste het idee dat er wat gebeurt! Verder af en toe een klusje. Vanmorgen lekker alle deuren gesopt bijv. Straks nog even de ramen aan de voorkant. Hoeft de zuster dat niet te doen, hihi! Verder wil ik komend weekend even met manlief een voorraadje boodschappen halen. Geeft ook weer een fijn gevoel!

5. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames!

@Pita, ik zal eerder ingeleid gaan worden als het niet spontaan begint. De datum zal ik hier niet bekend maken om persoonlijke redenen.. :)
    Niet voor jullie hoor, maar mijn zus is ook actief op dit forum, wil dat het een verrassing blijft... :)
    Maar mocht je zo nieuwschierig zijn.. Wil ik het je gerust privé laten weten! ;)
    Gefeliciteerd met je leuke dansje! Dans er maar lekker op los als er nog niks gaande is! ;)

@Edith, ik vind het ook wel fijn. Maar dit wist ik al hé.. Met zwangerschapsdiabetes laten ze je nooit lopen tot 40 weken.
    Maar ze proberen het wel te rekken als alles goed blijft gaan.. Maar dan zal het uiterste 39 weken zijn.
    Zo snel ja.. Ik weet ook niet hoe ik zal reageren als ze zeggen "je mag morgen terug komen" haha..
    Akelig idee in principe.. Maar dat moeten we maar even afwachten!
    Je bent wel goed bezig zeg.. Niet teveel soppen, dan hebben de kraamverzorgsters niks meer te doen! (Grapje hoor!)
    We willen het allemaal toch graag netjes hebben voor het allemaal gaat gebeuren.. :) leuk om te lezen!
    Boodschappen doen is ook een fijn gevoel.. Toch het idee dat je in ieder geval genoeg in huis hebt.. Haha!

Nou, ik wens jullie een fijne dag!

Liefs

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Hippo Gefeliciteerd met jullie prachtige ventje! Wat fijn dat de operatie goed gegaan is..heftig allemaal zeg! Zoiets verwacht je niet. Hopelijk gaat het snel beter en mag hij met jullie mee naar huis..mooie naam ook!

En over dat naam op Google. .ons zoontje heeft ook een unieke naam maar ik ben via Google nog nooit hier terecht gekomen ;)

7. Pitahaya

Hoe gaat het nu met jou Lieke??

8. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Oh pitahaya, zie net dat jij ook een dansje doet vandaag. Gefeliciteerd met je 38 weken!! :D

9. Pitahaya

dank je !! Jij over 2 dagen ook!! Het klinkt echt al ver nu hoor. Haha. Hoe lang zal het nog duren?? Merk dat ik de laatste dagen er echt zin in krijg!

10. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dansjes dames!

Lieke Hoe is het met jou??

En hoe doet jou kleine man het hippo??

11. Pitahaya

Ik ben ook heel benieuwd naar het mannetje van hippo!

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ons mannetje doet het eigenlijk super !

Chd is een zeldzame aandoening die bij ongeveer 50 baby's per jaar voorkomt, na een dergelijk zware operatie als ons zoontje nu gehad heeft de volgende dag al van de beademing af is eigenlijk ondenkbaar, de arts vertelde ons dat hij voor het eerst verwacht dat een kindje dit zou kunnen trekken, normaal staat er zeker 3 dagen voor, dus het was echt bijzonder zei de arts, de beademing ging eraf en het leek goed te gaan, na een minuut of 10 ging echter zijn hartslag naar beneden bloeddruk omhoog en ging zelf ademen niet meer. Hierdoor hebben ze besloten om hem een cpap te geven, hij is nu alsnog van de beademing af maar krijgt wel zuurstof dmv de cpap en dit gaat super goed.

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Op het moment dat ik op versturen klik krijgen we een telefoontje,

Hij heeft vaker een dipje gehad vanavond en ze gaan nu toch een hart en long foto maken om te kijken hoe of wat en dan moet hij heel misschien toch terug aan de beademing.

( wij zijn vanavond naar huis gegaan voor onze andere drie kinderen, morgen gaan we waarschijnlijk met ons allen terug om het weekend door te brengen in het Ronald mc Donald huis )

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Lief dat je ernaar vraagt :) gisteravond 1e spuit gezet voor de 2e ICSI ronde..spannend weer en hopen dat het deze keer wel mag lukken :)

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend zeg ik blijf voor jullie duimen!

16. Pitahaya

Jeetje hippo, ook ik ben met mijn gedachten vaak bij jullie. Mijn man vraagt ook regelmatig: Hoe gaat het met die vrouw van het forum? Zo lief dat hij daar ook aan denkt...
    Ik hoop echt dat het goed komt! Maar hij is een vechtertje zeg.

En lieke, jeetje, jij hebt het ook niet makkelijk he. Hopelijk dat het raak mag zijn en dat dit kleintje mooi blijft plakken dan! Succes!

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik gun het jullie zo erg meid ! Ik blijf enorm duimen voor jullie

18. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Het is zeker een vechtertje, zo trots op hoe hij het doet.

Ik hoop dat hij het snel echt goed gaat doen en we snel terug kunnen naad onze eigen woonplaats, dat zou zoveel dingen al gemakkelijker maken mbt de andere kinderen.

19. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Lieke mag ik je wat vragen? Mijn beste vriendin is nu ook bezig met 2e icsi poging en wil graag contact met anderen hierover. Zou je er voor open staan om eventueel contact met haar te krijgen? Groetjes

Hippo super dat jullie ventje het eigenlijk toch zo goed doet!

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jahoor tuurlijk mag dat :) zit ze hier op het forum? Laat d'r maar een pb sturen dan ;)

Deel Deze Pagina