@MGX & MommyLife, erg benieuwd meiden naar jullie echo's! We weten ook niet hoelaat jullie deze krijgen, spannend! Hopen op het beste!!
Nee al kotsend die flessen vullen is geen succes inderdaad, snap dat je daar niet veel zin in hebt haha. Ik heb vanmorgen de eerste ontmoeting gehad met de wc, stond al op met een weeïg gevoel, waar ik al vaker over had gelezen en mezelf af vroeg, hoe voelt dat, een weeïg gevoel? Nou, niet heel prettig dus! Ik stond rustig een eitje te koken toen ik ineens heel hard naar de wc moest sprinten en m'n eerste slokjes Wicky drinken er uit kwam haha. Ik zei net via whatsapp tegen m'n vriend, bluh, ik moest overgeven, echt vies! maar op de een of andere manier vind ik het minder erg om nu over te geven dan dat ik moet overgeven omdat ik echt 'ziek' ben. Nu weet ik dat het komt door dat ik zwanger ben haha.
Meid, Een weëig gevoel.. Dat lijkt me stug.. Ik heb echt een weëig gevoel gehad toen ik de miskraam had, ik kan je vertellen.. Je gaat KA-POT van de pijn.. Die pijn heb ik nog nooit in mijn leven gehad.. Verschrikkelijk! Overgeven is niet leuk. Maar indd wél een bevestiging dat je zwanger bent! Ben benieuwd.. Het zal echt niet fijn zijn, maar het geeft je wel; een gevoel dat het waarschijnlijk goed zit.. Denk ik?
Jaaaa wat fijn! Bloem: Wat vervelend dat je je eerste ontmoeting met de wc had! Hopen dat het hierbij blijft! Pitahaya: Wat leuk dat je zelf zo creatief bent om een boekje te maken! Ik ben niet zo'n crea-bea. Of nou ja ik ben wel creatief maar ik kan mezelf er niet toe zetten om zoiets te maken. Ik kijk wel uit naar de traktaties van de kindjes straks als ze op school zitten. Daar kan ik me dan wel weer toe zetten en heb al tal van ideeën . Zo even een boterham eten en dan op naar het werk! Fijne dag allemaal en tot vanavond!
Ik denk niet dat ze een weeig gevoel bedoeld in de zin van weeen. Maar meer dit: Weeig - 3 definities - Encyclo Ik herken het wel hoor. Ik heb dat ook. Niet echt super misselijk maar beetje irritant gevoel... Haha. Hier nog niet overgegeven gelukkig, dat niet.
Weeïg gevoel in je maag inderdaad. Niet in de zin van dat ik denk dat ik moet bevallen ofzo haha Het is inderdaad wel een soort bevestiging dat het 'goed' zit ofzo
Jaa dat weeïge gevoel in mn maag ken k ook..voel m nu soms ook opkomen..dus denk dat de echte misselijkheid volgende week gaat doorzetten..nou laat maar komen hihi Jaaa weer fijn flessen vol piesen hihi. .voor t goeie doel..ben blij dat t bestaat..zelf ook in de mmm gezeten.
Hier ook geen 9-maandenboek, hou ook alles bij in een schriftje. Heb wel het boek van de vorige keer liggen, dus daar neem ik wel vragen van over, zegmaar.. Wil niet weer zo'n dikke pil hebben liggen die maar tot 2/3e (of nog minder) is ingevuld, lukt het dit keer wel tot het einde, koop ik daarna een boek en zet ik er alles in.. Wij straks eindelijk bellen, ben heel benieuwd. Heb het gevoel dat het nog heel lang gaat duren want geen plek bladiebla..
Jaaaaaaaaaaaaaaa. ..Daar gaan wij ook heen. Ben beneiuwd Hoe dat is met een dikkere buik! Wij gaan zaterdag 20 juni en jullie?
Ik heb trouwens ontzettende last van mijn darmen, s nachts kramp bah. en kan juist wel naar de wc...uitwerking van de krampen pff...heb ook gigantische zere borsten, doe alleen aan knuffelen op afstand deze dagen haha
Klopt Pitahaya. Ik mag aankomende vrijdag al komen.. Geen idee of mijn man me verkeerd heeft begrepen toen ik zei 'Het liefst ergens eind volgende week' en dat ie eind deze week dacht, of dat ze heeft gezegd dat ik al langs moet komen omdat alles nu zo raar is gelopen.. Vind het wel een beetje eng nu, dan zie je MISSCHIEN de vruchtzak en ik weet wat voor druktemaker ik ben.. Maargoed, ik laat het maar staan en dan zeg ik dat ik heel onzeker ben en snel daarna weer wil.. Dus.. 05-03 eerste echo. (Heb de datum naar de goede week aangepast, zie volgende bericht) Wel een mooi verjaardagscadeau als er wel iets te zien is, ben de dag daarna jarig..
Ik heb precies hetzelfde! ik word vaak midden in de nacht wakker als ik anders ga liggen. borsten zijn zooooo gevoelig!