In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ergonomische draagzak of een geweven draagdoek vind ik persoonlijk een enorme aanrader, of als je zelf zoiets al hebt misschien een cover voor over de drager zodat je kindje het niet koud heeft

Een easy base voor de maxicosi vinden wij ook echt geweldig

Dekentjes van koeka of baby's only

zijn wel duurdere dingen maar wel echt dingen waar je ( vind ik ) 100% wat aan hebt en in ons geval ook echt gebruikt zal gaan worden

Dus misschien als familie geld bij elkaar Zou leggen ofzo .....

2. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Pita succes met controle straks. Wie weet ben je wel de volgende ;) net omdat je het niet verwacht.

Hippo kan me indenken dat het moeilijk is om hem zo te zien. Je kan hem niet helpen helaas. Maar hij doet het nog steeds heel goed.. net zoals zijn mama.

3. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Dat kan ik me heel goed voorstellen meis, als ouders wil je de pijn het liefste overnemen van je kindjes maar ja.....

Sterkte voor jullie,

4. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Hihi. .. heb ik ook gedaan op lijstje.nl ideaal!! Ik heb er ook kadobonnen opstaan van de prenatal en hema. Ook kleding die ik wel leuk vind met de maat erbij en speelgoed wat we nog kunnen gebruiken.

5. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gister verrast met een babyshower :) erg leuk hoor...
    Hier ook de 37 weekjes gepasseerd, dus ze mag officieel komen.

Hippo heel.veel sterkte voor jullie kereltje

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Zou ik ook jou lijstje mogen zien??

Hippo. goed idee van die cover om die draagzak.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Om kwart over 8 zijn ze een nieuwe lijn gaan prikken zodat de andere lijn uit de navel kon omdat deze toch voor de infectie blijft zorgen dus er moet een nieuwe komen,

Kwart over 8 vanavond zijn ze dat dus gaan doen, omdat het een steriele procedure is mocht ik er niet bij zijn, ik zou " zo" weer gehaald worden

Dat "zo" werd na 1,5 uur .... ze hebben hem 1 keer mis geprikt, 2 keer een ader doorgeprikt en 1 keer zat hij goed maar ging hij niet verder dan de 8 cm en hij moet 11 cm ingebracht worden

Het is dus helaas niet gelukt om een nieuwe in te brengen, nu word hij morgenvroeg aangemeld voor een chirurgische ingreep, ze gaan het onder narcose doen

Arm ventje heeft diep liggende aderen en wegrollende aderen net als zijn moeder, al zo vaak geprikt zonder resultaat en nu vanavond ook weer 4 keer ...

Maargoed morgen gaat het iig lukken onder narcose

Ik ben onwijs moe, tig keer die lange gang op en neer ... Totaal was ik nog 5/6 kilo aangekomen aan het einde van de zwangerschap .... Maar ben er nu alweer 13,5 kwijt ! Zit nu dus 7,5 kilo onder mijn start gewicht.

Straks als ik meer zo druk ben en meer tot rust kom en minder stress en dus meer zal eten en drinken ( tja bij zoiets vergeet je je zelf nog weleens dat je ook moet eten en drinken ) dan zullen de kilo's er wel weer aanvliegen ;)

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Ocharme dat kleine ventje :(
    Succes voor morgen en vergeet ook niet af en toe ff aan jezelf te denken.
    liefs x

9. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hippo, heel veel succes en sterkte voor vandaag! Denk aan jullie..
    Benieuwd hoe het gaat lopen!

@Woman... Is erg stil? Misschien is bij haar iets gaande? :)

@Hier, geen gek nieuws.. Straks een afspraak bij de dokter, benieuwd of ik iets krijg. Heb het idee dat ik overdag "vol loop" met vocht, en het 's nachts allemaal uit plas. Hierdoor weinig nachtrust.. Ga het toch wel aangeven.. Wil graag nog een paar nachtjes (hihi) goed kunnen slapen! :p:p

Fijne dag allemaal!

10. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    ❤❤❤

【★】Woman21 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 08-10-'15 【★】
    【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】
    【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】
    【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】
    【★】Tamara1803 | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 17-10-'15【★】
    【★】Seppie | 31 Jaar | 3de Kindje! | Uitgerekend: 18-10-'15 【★】
    【★】Pooh85 | 30 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 19-10-'15【★】
    【★】EddieEddie | 36 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 20-10-'15 【★】
    【★】Essybess28 | 29 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 21-10-'15 【★】
    【★】Micchan | 21 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 22-10-'15 【★】
    【★】Bloem93 | 21 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 23-10-'15 【★】
    【★】Googelplex | 23 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Meysje | 27 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 24-10-'15 【★】
    【★】Hippo89 | 25 Jaar | 4de Kindje! | Bevallen: 28-09-'15 【★】
    【★】BlijeIk | 27 Jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15 【★】
    【★】Sunshine813 | 34 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】MissSter | 25 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 25-10-'15【★】
    【★】Marjo88 | 27 Jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 26-10-'15 【★】

❤❤❤

Afspraken in oktober:

~ 06-10-'15 | Tamara1803 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 08-10-'15 | MGX | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 09-10-'15 | Bloem93 | Controle Verloskundige! ♡
    ~ 15-10-'15 | Seppie | ♡♡♡ Bevallingsdatum! ♡♡♡
    ~ 12-10-'15 | BlijeIk | Controle Gynaecoloog! ♡

❤❤❤

❥❥❥ GEBOREN ❥❥❥

~ 28-09-'15 | Hippo89 |★ Jongen ★|

❤❤❤

11. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Nope, helaas niets gaande!

Ik was gestript omdat ik amper nog slaap, vanwege bekkenklachten, door mijn heup zakken en iedere stap met pijn door breng. Begin het aardig zat te raken en ben hierdoor erg geprikkeld. Overigens is het nu zelfs zo dat de boel (mijn botten) onderin kraakt als ik mij in bed omdraai... Whaaaa echt scary! Daarom wilde de verloskundige wel kijken, maar kan natuurlijk alleen gestript worden onder bepaalde omstandigheden. Verweking en ontsluiting. Dit had ik beide (2cm ontsluiting) dus gestript. Heeft voor een hoop gerommel gezorgd, maar meer niet. Zou mogen bellen voor inleiding, maar dat willen we niet ivm de risico's, dan lijd ik liever pijn... Donderdag uitgerekend, word nu wel heel spannend! Mooie dag opzich, dan zijn mijn man en ik exact 11 jaar samen ❤

Ben wel erg benieuwd wie de eerst volgende is...

12. Pitahaya

Nou hier gisteren controle vk gehad. Niet wat ik had gehoopt.
    Bloeddruk was 120/80. Opzich normaal, maar voor mij niet. Normaal heb ik 110/60 en aangezien onderdruk dan 20 verschilt, gaan ze verder onderzoeken. Ik moet woensdag weer komen. Ze gaan dan bloeddruk extra controleren en ik moet mijn urine inleveren. Omdat ik ook erg veel hoofdpijn heb de laatste dagen en steeds dat strakke band-gevoel onder mijn borst, wil ze zwangerschapsvergiftiging uitsluiten. Ben nu zo bang dat ik dat heb. Maar wat kunnen ze dan doen als dat het geval is? Wil beepje liever niet eerder laten komen d.m.v. inleiding. Kan ik er nu zelf wat aan doen om dit te voorkomen?

Extra controle vk: 7 oktober (voor op de lijst)

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Oef klinkt zwaar ! Ik hoop dat jullie beeb vandaag of morgen komt !

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Je kunt er zelf volgens mij niets aan doen om het tegen te gaan, volgens mij is het zo dat als je het hebt je medicatie krijgt en als dit aanslaat ze het zo laten en als het ernstig is gaan ze het halen dacht ik,
    Maar ik weet het niet zeker,

Overigens moet ik eerlijk zeggen dat deze vierde bevalling die volledig spontaan kwam en er geen inleiding aan te pas kwam mij heftiger en zwaarder en pijnlijker bevallen is dan het inleiden !

Ik word liever ingeleid dan een bevalling als vorige week :p

Maar ik snap je wel hoor beter is het als de baby zelf zijn geboortedatum kiest !

15. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Jeetje Hippo het zit jullie ook echt niet mee, sterkte meid

16. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    @Pita: dat is schrikken! Maar indd volgens mij niks aan te doen :( Spannend, ik leef met je mee!

@Women: ik had stiekem ook al bedacht dat misschien je bevalling gaande was, hihi! Balen dat je zoveel klachten hebt! Die krakende gewrichten herken ik wel van de zwangerschap van dl. Rotgeluid he!
    Doet strippen pijn? Ik kan me er niet echt een voorstelling bij maken hoe dat is! Hier zijn ze er iig totaal niet happig op, doen ze alleen in noodgevallen zeg maar.

@kraamlijst: ik ben ook begonnen op lijstje.nl Tot nu toe staan er een paar praktische dingen op (kinderstoelverkleiner, meerijdplankje), maar ook bepaalde maat kleertjes (geen link erbij; ik vind het leuk als mensen zelf iets uitkiezen) en speelgoed/speelkleed.

@hier: dacht gisterenavond dat 'het' zou gaan beginnen. De baby is sowieso héél rustig de laatste dagen (vanavond even aan de vk vragen), buikkrampen, actieve darmen en veel slijmverlies. Ik was zo dom om dit aan m'n man te vertellen, hij werd er helemaal zenuwachtig van :D en dan word je 's ochtends toch een beetje teleurgesteld wakker! Afwachten maar weer...

17. Pitahaya

Toch denk ik dat jij de volgende gaat zijn... Haha. Je hebt al wat ontsluiting en het rommelt al.
    Wanneer heb je nu weer een afspraak staan? Gaan ze je dan weer strippen?

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Pita, spannend hoor! Hopelijk is er niks geks aan de hand, en is het onschuldig!!!

@Woman, kan me voorstellen dat je het nu wel goed vind geweest.. Hoop voor jou dan ook dat je de eerstvolgende mag zijn..
    Veel succes!

@Hier, AB kuur gekregen. Volgens mijn eigen dokter geen vocht achter longen maar slijm op de longen.
    Nja, heb even geklaagd over dat ik er al een week mee rondloop.
    Hij zei dat hij het helemaal goed vond dat ik was gekomen.
    Dit ook ivm eventueel naderende bevalling. Als je zelf niet fit bent.. Is niet fijn! Nu maar hopen dat de kuur snel aanslaat en ik weer een beetje kan slapen voordat de echte nachtrust verstoord gaat worden! :p.. Waar ik me nu wel op verheug hoor! :)

Rustig aan.. Liefs!

@Pita, zet je afspraak straks of morgen op lijst!

19. Pitahaya

Jeetje... mag je dat wel die ab-kuur? Maar inderdaad. je moet wel fit zijn voor de bevalling! Vind dat ook best een raar idee. Eigenlijk moet je nu altijd fit zijn want het kan elk moment gebeuren!

Ja, je mag mij op de lijst zetten maar hoeft niet hoor. Is morgen ten slotte al, haha.

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Helaas vrij weinig. .ik had het met m'n zoontje en moest bevallen omdat ze m niet omlaag kregen..k had bandgevoel hoofdpijn en bloeddruk steeg tot 170/112 op z'n hoogst en 140/95 op z'n laagst..na de bevalling was ik van alles af en was m'n bloeddruk 120/75 zoals normaal. Al m'n bloedwaarden waren verhoogd ook maar de kleine man deed het prima. Ben toen ingeleid met 38 weken en kan echt geen kwaad. Baby is er klaar voor op dat termijn een zien ze niet als te vroeg.

Deel Deze Pagina