Dat is vervelend PGE! Maar idd... Als ik het zo lees, kan het toch niet lang meer duren lijkt mij. Wat betreft slijmverlies enzo... Dat heb ik ook! Zo smerig! Moet zeggen dat alles van onder toch is opgezwollen en geïrriteerd. 's Nachts minstens 6x eruit om te moeten plassen, gecombineerd met al het slijmverlies, maakt dat het daar rood, dik en geïrriteerd is en het soms ook ontzettend jeukt!! Brrrrrr! Ben benieuwd wanneer het bij jou begint op te schieten Woman!! Net als bij de rest natuurlijk. Wie zal de nieuwe baby zijn!?!?
@Pretty, hmm.. Anders dan je verwacht had denk ik.. Nogmaals voor nu; veel succes, ben benieuwd! @Slijmverlies, hier geen last van. Wel van zweten rond middel in de nacht. 8 x op moeten voor te plassen.. En van het hoesten incontinent zijn! Erg irritant.. Maar weinig controle over! Iemand hier meer last van? Zal er allemaal wel bij horen.. Laatste loodjes..
@PGE: kan me de teleurstelling goed voorstellen! Heb je toch een beetje het idee dat het voor niets was Klopt het trouwens dat jij niet in de lijst staat? Of ik lees er overheen... @slijmverlies: ook veel hier! Al weken last van. Voelt echt niet fijn! En die verbandjes zijn ook niet echt hygienisch, maar ja! Wel een teken dat er iets gaande is vanbinnen, denk ik maar!
Tamara oh ja dat kan ik. Jeuk opgezwollen rood en heel lastig Ben echt zoooo hard teleurgesteld en voel hem vandaag ook bijna niet Klopt.. ik sta niet in de lijst
Jammer PGE! Hier ook continu incontinent bij ieder hoestje... Verschrikkelijk! Ook hier de boel van onder helemaal geïrriteerd. Na dat helr strip gebeuren voelt het soms zo beurs net of ik al bevallen ben...
Neeee PGE, dat meen je niet!! Jemig zeg!! Maar had je echt regelmatige weeen? Echt in die zin dat je al kon bellen zeg maar? Of meer gerommel? Ik had om 12 uur dus weer een afspraak staan bij de verloskundige. Meteen bloeddruk gemeten en nog hoger dan maandag! Shittt. Toen urine bekeken maar deze was gelukkig mooi schoon. Dus geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging. Toen even gesproken over wat ik doe op een dag en moet echt meer rust nemen. Doe nog veel te veel. Was helemaal in tranen. Zat me toch weer hoger dan ik dacht. Vind het gewoon allemaal nu weer erg spannend. Heb nare dromen steeds en twijfels of ik beep wel genoeg voel, of het wel goed gaat maar ook of ik het straks allemaal wel kan. Ben ik wel stabiel genoeg? Hoe ga ik dat doen als ik weinig slaap? Wel een heel fijn gesprek gehad met verloskundige hierover. Toen na het gesprek weer buik gevoeld, die toen in eens veel meer ontspannen was en bloeddruk weer opgemeten en in eens met 10 gedaald! Dus nu hetzelfde dan maandag, dus nog steeds wel wat hoog. Dus moet echt meer rust nemen. Heb ook het boek 'Perfecte moeders bestaan niet' als tip meegekregen om te lezen. Ben benieuwd. Zij hoopte dat beep nog even een week op zich laat wachten zodat ik er meer klaar voor ben en meer uitgerust ben straks. Ik heb nu volgende week woensdag weer een afspraak staan. Dat is één dag voor mijn uitgerekende datum...
@ slijmverlies dat had ik de laatste 3 dagen voor de bevalling @ incontinent ik had dat niet met hoesten ofzo maar als ik erg moest spugen merkte ik soms wel dat ik een paar druppels kwijt raakte @ pge wat jammer zeg ! Ik hoop dat het alsnog door gezet heeft of alsnog vandaag of morgen gaat door zetten. @ pita, inderdaad echt goed naar je lichaam proberen te luisteren meis ! Begin je een beetje onzeker te worden nu het dichterbij komt of valt het mee ? Ik hoop dat je wat hebt aan het boek perfecte moeders bestaan niet, ik ken het boek niet maar Het is wel werkelijk waar .... Je kunt het nooit perfect doen, maar je zult gaan zien dat wanneer je lachjes krijgt en als ze praten ze zeggen mama jij bent de liefste dat je het goed genoeg doet, ❤️ @ hier, ons ventje mag nu naar 8 voedingen per dag van 30 cc, hij lust zijn flesjes zo graag hij word er echt boos van als die leeg is Maar helaas is zijn buikje het daar nog niet mee eens Ook heeft hij Zelf volgens mij best een flinke knauw gehad, luier verschonen of kleertjes ( overslag romper mag en overslag truitje broekje niet ) aandoen vind hij echt niet fijn en begint het dan uit te krijsen, ook oppakken om bij ons te nemen is eerst krijsen steeds als iemand hem aan raakte was het prikken of onderzoekjes en dat betekende weer dat ze hem " pijn" deden ..:. Je merkt echt aan hem dat hij dat nog verwacht ... Hij moet echt even bij ons liggen voor hij beseft hee dit ligt lekker dit ligt fijn en ze doen me geen pijn Hij mag over naar de high care dus dat is super ! De artsen vinden ons ventje een wonder kindje, we stonden zo dicht bij om hem kwijt te raken.... Normaal duurt herstel zo enorm lang en hij doet zo ongelofelijk zijn best en hij boekt nog resultaat ook nog ! wat Andere kindjes in 2 a 3 weken bereiken heeft hij bereikt in 1 week, zo enorm trots op dit vechtertje !
Pita ze kwamen heel snel achter elkaar er zaten geen 3 minuten tussen hoor en duurde best wel een minuut. Maar heb ze niet getimed. Hippo super goed nieuws zeg.. wel erg dat hij denkt dat ze hem pijn zullen doen..
Hier vandaag weer op het ziekenhuis geweest. Vrijdag ben ik 38 weken en ben dan vandaag toch nog overgeplaats naar de gynacoloog ipv verloskundige. Dit ivm hoog suikergehalte in de ochtend en het gewicht van de baby. Nu afwachten wat ze gaan/willem doen. Morgen afsluitend gesprek bij de verloskundige. Pfffff fijn zo 2 weken voor de uitgerekende datum, dat ze nu maar snel komt.
Spannend allemaal hier! Ik heb gisteren bij de vk nog gevraagd hoe zij tegenover strippen stonden. Maar doen ze echt pas bij 41+ het ziekenhuis rekent ook pas bij 42+ dat je overtijd bent. Hopelijk kom ik niet op dat punt!! @Pita: heel normaal hoor, dat je soms onzeker bent! Ik vraag me soms ook af of ik het straks allemaal wel georganiseerd kan krijgen. Boek ken ik ook niet, ik ga het opzoeken!
Hippo wat een goed nieuws dat jullie zoontje het zo goed doet. Maar wat sneu dat hij zo heftig reageerd op het aanraken omdat hij dan pijn verwacht. Blijelk; Fijn om te lezen dat alles over het algemeen wel goed met je gaat! Op die vervelende laatste loodjes dingen na Pretty; Jammer dat het niet heeft doorgezet! Het mag nou wel gebeuren hè. Heb hier ook dat het van onder rood en geïrriteerd is. Komt denk ik ook wel door de vele afscheiding en zoooo vaak moeten plassen. Verder veel last van maagzuur en m'n buik is nog redelijk rustig. Heb het idee dat ze voorlopig nog wel prima zit.
Oh hippo wat goed!! Een echt vechtersbaasje. Wel zielig idd van al die prikjes enzo. Hoe klein en dat dan al doorhebben.
Jeetje hippo jullie mannetje heeft wat te verduren zeg... Sneu hoor. pge, maar het waren wel duidelijk weeen? Dat is toch raar dat dat zomaar stopt?? Wist niet eens dat dat kon zeg. Wanneer moet jij weer voor controle?
Ik heb vanavond even gebeld naar de kraamafdeling. even uitgelegd van gisteren en ze zei dat het flinke voorweeen waren en dat ik mijn slijmprop verlies. Dat het alvast wel allemaal weer geholpen heeft. En het kon geen kwaad om met 4cm rond te lopen.
Jeejtje wat spannend zeg!! Apart idee lijkt me dat je dan gewoon met 4 cm ontsluiting rond loopt. Toen ik 5 cm had bij de eerste zat ik al vol op in de weeën. Hoop echt voor je dat het snel door zet!! Hier morgen controle + liggings echo. Benieuwd hoe meneer erbij ligt. Laatste keer ingedaald en gedeeltelijk in bekken. Zal wel niet veel meer te zien zijn van de kleine man zelf. Ligt vast verstopt haha
Ik moet pas terug op 40weken Is inderdaad gek die 4 cm en ik heb bang dat ik miss niet merk als mijn water breekt
Hoi dames, Even een snel berichtje. Wij zijn 7 oktober s'avonds naar het ziekenhuis gereden met 5cm ontsluiting en na dat m'n vliezen gebroken werden ging het hartstikke snel. Met 40 minuten persen werd ons kleine meisje Ivy geboren. Een nieuw wondertje op de wereld erbij, zo speciaal en dankbaar dat wij dit kleine meisje gekregen hebben! Ik ben er met een klein schaafwondje vanaf gekomen, maar merk dat het wel echt een aanslag op je lijf is, dus de komende tijd nemen we genoeg rust en genieten we optimaal van ons nieuwe gezinnetje!
Wauw Bloem van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hele leuke naam en wat een popje Een klein schrammetje, dat heb je mooi gedaan Hele fijne kraamweek en geniet ze van jullie wondertje!