In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    @ blije ik, een baby heeft op het einde minder ruimte en bewegen is dan vaak wat minder, zeker met indalen zullen het geen schopjes meer zijn maar vaak wat geschuif, wel ben ik van mening dat als je denkt dit ken ik niet van de kleine en het is opeens van veel naar weinig gegaan echt even contact opnemen met de gyn voor een ctg ! Beter een keer extra controle voor je eigen rust dan is de stress zitten en elke dag af te vragen of dit wel goed is .

@ pita, het hoeft niet te rommelen, bij de eerste twee zijn mij de vliezen zomaar gebroken bij 36.3 zonder enige voortekenen.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hahaha, maar dat is ook je eigen interpretatie he. Want dat is nergens op gebaseerd en kunnen hun ook niet weten.
    Mijn vk zei ook: Ik hoop voor je dat beep nog even op zich laat wachten, zodat je meer uitgerust bent voor de bevalling en meer ontspannen... dacht dat zij dus ook wel dacht dat hij voorlopig nog niet zal komen ,maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

3. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de reacties. Het is niet zo dat ik me heel veel zorgen maak, mij viel dit gewoon "eventjes" op.....
    Als het erg veranderd merk ik dit wel, dan trek ik aan de bel.

@MissSter, ik heb de placenta ook aan de voorkant liggen. Fijn dat vanmorgen alles goed was!

4. Pitahaya

Ook ik heb de placenta aan de voorkant liggen.
    Vind ik ergens wel jammer. Anders zou je beep nog veel vaker voelen. Mja.. is niet anders.

5. Pitahaya

Ik zie trouwens in mijn banner dat mijn beep nu al groter dan 50 cm. is!!

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    Hier ook placenta van voor. Moet zeggen dat ik hem altijd wel snel en duidelijk heb gevoeld maar het nu sinds gisteren ook minder is. Meer geschuif en af en toe nog een voet ik mn ribben en een armpje wat ik voel schuiven. Hopelijk maakt hij zich klaar ;)

7. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Mijn placenta ligt achter, ik voel ons meisje daarom ook heel goed. Het wordt inderdaad wel minder nu.

8. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Hippo; Wat een lekker koppie!

Blijelk; Zou goed kunnen dat de baby zich klaar maakt. Schijnt idd zo te zijn dat ze dan ruatiger worden. Als dat zo is dan komt er bij mij voorlopig nog niks :p

Ben je er trouwens al helemaal klaar voor? Of heb je zo iets van blijf nog maar heeeeel even zitten?

9. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Mijn placenta ligt ook voor. Ik heb dagen dat ik de kleine super goed voel, maar ook dagen dat het wat minder is. De laatste tijd is het weer wat drukker in mijn buik, dus ik vermoed dat de kleine voorlopig nog wel blijft zitten.

Oja, ik heb mijn controle verkeerd doorgegeven. Het moet 13 oktober zijn ipv 12-10. Sorry!! :)

10. Pitahaya

Nououou, ben steeds aan het kijken of er al iemand aan het bevallen is...maar neee!!

11. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloem gefeliciteerd met je dochtertjw... geniet lekker

12. Pitahaya

Ergens best wel gek dat er al vrouwen bevallen zijn die later dan mij waren uitgerekend. Haha. Maar logisch natuurlijk.

13. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Nou zeg dat!! Stiekem wel jaloers hoor...;)

14. Pitahaya

Kan ik mij voorstellen. voor jou helemaal. Wel gek dat je nu op je uitgerekende datum zit zeker?? Dadelijk gaat deze dag om en dan is er niks gebeurt...

15. mgx

mgx Niet meer actief

Hier ook even snel een berichtje.

Ten eerste bloem gefeliciteerd met je prachtige dochter!!

Ennnnn.. Onze zoon is vanmorgen om 07:28 geboren! Flink kereltje van 55 cm en 3870 grAm! Na een heftige start gaat nu alles goed maar we moeten wel even een nachtje in het ziekenhuis blijven.

Ik kom snel terug dames met het bevallingsverhaal! En kijken wat ik hier gemist heb hihi

16. Pitahaya

Jaaaaaaaaaaaaaaa! MGX, van harte gefeliciteerd!! Hoe heet hij??

17. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Ooohh wauw nummer 3!!
    Gefeliciteeeerd!!
    Lekker genieten en een beetje proberen bij te tanken! We wachten het af! 😄

18. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Wat fijn MGX! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhalen en naar de naam!

Ik ben morgen precies 39 weken en ben het aardig beu! Vannacht 2 uur klaarwakker beneden gezeten om manlief nog wat rust te gunnen. Ook beetje grieperig gevoel (koud, gloeiend gezicht) en veel last van m'n onderrug. Ik hoop zo dat het niet lang meer duurt :)

@Woman21: zou mooi zijn als het vandaag nog gebeurd! Dag is nog niet voorbij he, kan snel gaan ;) Ik duim voor je!

19. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    MGX gefeliciteerd!!!!

20. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Nummer 3!! Jeetje... gefeliciteerd MGX!!

Deel Deze Pagina