Fijn om wat van je te horen! En jeejtje narcose? Klinkt heftig. Maar snap dat je chaggie word van steeds opnieuw verhaal te moeten typen. Maar ben wel erg benieuwd! Geniet lekker van jullie zoon en dan lezen we het vanzelf wel! Nog maals gefeliciteerd en rustig aan! En van die naam snap ik. Heb ik denk ik ook wel beetje. Je weet nooit wie hier lezen 😁
@MGX, veel succes met herstellen! Zal best een hele impact zijn allemaal! En of je de naam van jullie manneke nou wel of niet wil delen, prima toch! Het is leuk om te weten.. Maar als het maar allemaal goed gaat en is.. Daar gaat het zich om! Zo denk ik tenminste.. En zeker als ik denk aan Hippo.. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn.. Ik teken er graag voor! Voor een "fijne" bevalling, gezond kindje en een goed herstel! We zien nog wel een berichtje van je verschijnen.. Geniet ervan! @Pita, hier eentje nieuwsgierig! Ben niet de enige denk ik! Hahaha! Benieuwd hoe het met je gaat.. Of er al een 3de wondertje geboren is.. Spannend!! @Facebook/App.. App heb ik al maanden uit staan. Wel fijn. Valt het dadelijk des te minder op! Geen dank voor de tip! Ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen om me heen.. Je wil toch graag het blijde nieuws ZELF als eerste delen met je "vrienden"... Slaap lekker allemaal!
Jeetje, Pita maakt het spannend... Hopelijk gaat alles goed!! Hier gisteren controle gehad. Opnieuw gestript. Het staat er goed voor... 3cm ontsluiting en de boel is weker dan week... Zo week, ze zegt al zou ik nu je vliezen door prikken zal je zo bevallen! (Had ze het maar gedaan hihi). Op een hoop harde buiken na helaas weer geen resultaat... Word je toch moedeloos van hoor... Ben het al ff zat, maar die kleine man zit blijkbaar in mega chill modus ofzo haha. Ze kon goed het hoofdje voelen en kon ook goed voelen dat het een sterk ventje is. Nou dat klopt ook wel!! Pffff hihi
Gelukkig is het einde in zicht Women, het kan idd nu vast niet lang meer duren! Pita maakt het spannend ja! Nou Women, jij bent de volgende Zat gisteren ineens te denken dat ik eigenlijk niet eens weet wanneer ik de verloskundige moet bellen. Ze gaan er van uit dat ik een super snelle bevalling zal hebben Maar hoe lang zal ik het zelf aankijken en weeën timen? Ben bang dat het sneller gaat dan ik verwacht en dat ik het ziekenhuis niet meer red.
Ik zou dan persoonlijk al gaan bellen zodra je merkt dat de weeën regelmaat hebben. Liever te vroeg erbij dan te laat!
Ik denk en hoop dat pita al wel aan het bevallen is :d en eigenlijk hoop ik dat ze de kleine al lekker aan het knuffelen is ! Micchan lieverd hoe is het met jou ??
Ik hoop het, maar ga nergens meer vanuit . Ik zou inderdaad bellen zodra de weeën regelmaat krijgen... Bij mij verwachten ze ook een nog snellere bevalling, aangezien Elize al snel kwam. Nu moet ik eerst nog wachten op mijn man welke nog 40 min moet rijden vanuit zijn werk naar huis. En dan moeten wij nog 20 min rijden naar ziekenhuis. Vind het dit keer ook heel moeilijk wanneer ik mpet gaan bellen.. Als je vliezen nou gewoon breken weet he iig zeker dat het begonnen is, maar dat hebben we niet voor et zeggen helaas
Hmm ja, dan bel ik wel meteen wanneer ze regelmatig komen. Women, dan ben je zelf ook weer een uur verder. Best een spannend idee.. idd als de vliezen breken weer je zeker dat het begonnen is. Zou makkelijker zijn! Hoe snel was je eerste bevalling?
Spannend woman!! Hopelijk duurt het nu niet lang meer! Eigenwijs mannetje is het nu al 😉 Hier gister weer wat last van voorweeen maar minder erg als de nacht er voor. Vanmorgen lekker wezen zwemmen met zijn 3en en na die tijd was meneertje super actief. Mn lichaam voelt nu ook weer vrij relaxt dus denk echt dat het hier nog wel even duurt 😉😉 Wel lekker hoor dat zwemmen!!
Hier hetzelfde verhaal! Vandaag voelt het weer alsof het nog wel ff kan gaan duren Jammer hoor! Ben benieuwd naar MGX en Pita!
Haha flauw hè! Lichaam houd ons gewoon voor de gek. Ene moment denk je mijn lichaam is zich aan het klaar maken en andere moment helemaal niks!
Euhm..... 09:30 opgestaan met gebroken vliezen. Het rommelde toen meteen maar niet overtuigend. Smiddags naar ziekenhuis geweest om vast te stellen dat het echt gebroken vliezen waren (het was niet overtuigend, meer alsof je licht incontinent was). Dit bleek zo te zijn masr toch weer naar huis gestuurd aangezien ik nog niet de echte weeën had, op wat krampjes na. Eenmaal thuis werden ze ineens zo heftig dat we weer terug konden. Dus waren daar rond 16:00/16:30. Toen waren ze pijnlijk maar te handelen. Na een uur schat ik kreeg ik rugweeën en kwam ik in een weeën storm terecht. Even na 19:00 mocht ik persen en ff voor 19:30 is ze geboren.
Ooooh Women, ik moest ff goed lezen. Dacht dat je bevallen was maar begrijp dat het om je vorige bevalling ging! Dat was indd snel! Nu hopelijk ook! Is je man ook zo zenuwachtig? Die van mij krijgt steeds een hartverzakking als op z'n werk de telefoon gaat En volgende week moet ie helaas wat verder weg werken dan normaal! Indd heel lastig wanneer je precies moet bellen! Ook wanneer je de oppas voor je oudste belt...!
Haha was het maar zo! Ja herkenbaar hoor, mijn man vind het ontzettend spannend! Gelukkig is een vriendin van mij 24u p dag standby, en die komt dan voor Elize...
Je houd het langer spannend als mij pita hopelijk gaat alles goed en ben je lekker aan het genieten !