In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Geniet van je manneke!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Er zijn weer een aantal dames bevallen lees ik. Gefeliciteerd!! Maar ook nog een aantal dames aan het afwachten. De laatste loodjes...

Blijeik houd het maar spannend! Wat waren de laatste berichten over haar? (Heb zoveel gemist hier).

Hier gaat het nog steeds goed!

Wel een vraagje aan de dames die borstvoeding geven: Voeden jullie op verzoek?
    Wij moesten eerst elke 3 uur voeden en in de nacht mocht het één keer 5 uur tussen zitten. Nu willen we langzaam overgaan op voeden op verzoek. Maar hoe pak je zoiets aan? Afbouwen? Het is toch ook niet de bedoeling dat er heel lang tussen gaat zitten als R. er niet om vraagt? Nu vraagt hij wel steeds vaker en soms zit er zelf ook maar één uur tussen (regeldagen), maar is er ook een richtlijn met wat er dan maximaal maar tussen mag zitten? Hij is natuurlijk nog maar 8 dagen oud...

3. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4343 andreake, 17 okt 2015
    Laatst bewerkt: 17 okt 2015
    Dames hier even een berichtje van mij

Donderdag 15-10-2015....
    6:30 melden op ziekenhuis. Meteen aan ctg gelegd en om 7:30 vliezen gebroken. Ze hebben eerst ff afgewacht of de weeen vanzelf op gang kwame . Dit gebeurde en ze waren nog redelijk te doen. Om 11:15 kwamen ze toch maar weeenopwekkers toedienen om het iets te versnellen. Nou en of dat gebeurde had toen 4cm en om 12:30 waren dit er al 6 en waren de weeen zo hevig dat ik het niet meer hield en wilde persen. Dus om 13:10 even kijken hoeveel cm en toen zat ik dus om 10 pfff dat.ging snel.
    Om 13:30 is onze prinses djalisa 3750 gr 49 cm geboren.
    Het was een heftige en snelle bevalling, maar wat een mooi.prinsesje hebben we gekregen. Nu lekker genieten van onze kraamtijd
    20151017_064157.jpg

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mag ik vragen waarom je zo snel op verzoek wil gaan voeden? Juist de eerste weken is regelmaat in de voeding erg belangrijk. Zeker als ze zo jong zijn. Voeden op verzoek gebeurd pas veel later..ze krijgen nog regendagen etc en Dat is best pittig. Ik zou adviseren om pas te beginnen met verzoek als je regelmaat erin hebt. Kleintjes slapen overdag heel veel en je mag er niet langer dan 5 uur tussen hebben dan nl ;) (ik zelf ben met voeden op verzoek begonnen na 2 Maanden ;) )

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Geniet van je meisje!

6. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Betreft borstvoeding:

Tot nu toe om de 3uur gegeven. Vannacht was het zowat om het uur, heb hier wel aan toe gegeven omdat hij daarvoor nog maar slecht at vanwege misselijk zijn. Vandaag overdag komt hij weer netjes om de 3uur. Vannacht mag ik er 2x 4uur tussen laten, omdat hij ontzettend goed drinkt. Maar verwacht dat hij gewoon eerder komt. Mij werd wel gezegd voeden op verzoek... Tenminste, als hij eerder komt krijgt hij gewoon. Als hij niet zelf komt, geef ik hem zelf inderdaad vanwege regelmaat.

Laatste spam foto :D ik ben zo verliefd! Genieten jullie ook zo?! Eindelijk knuffen waar we zoooooo lang op hebben moeten wachten.

Andreake gefeliciteerd!!

Nog geen nieuws van blijeik... Hopelijk gaat alles goed en heeft ze gewoon nog geen tijd gehad wat te plaatsen...

Bijgevoegde bestanden:

7. mgx

mgx Niet meer actief

Gefeliciteerd Seppie en andreake!! Eindelijk ook zo ver voor jullie, lekker genieten.

Borstvoeding: ik probeer ook elk 3 uur te voeden en anders 4 maar hij komt vaak zelf al na ong 1,5 u en dan geef ik ook gewoon. Soms snachts alleen maar aan de tiet en vannacht kwam ie maar 2 x

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd andreake. :)

Borstvoeding: Ik laat er max. 3-4 uur tussen zitten, maar hij meldt zich een stuk vaker en dan leg ik hem ook gewoon aan.

9. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Gefeliciteerd Seppie en Andreake! Jeetje de baby's komen echt snel achter elkaar! Voor mijn gevoel ben ik nog alleen over met Edith en Missster ohja en Meysje. Maar dat was het geloof ik alweer! Hoop dat het aankomende week voor mij ook zo ver is :D

10. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Gefeliciteerd Andreake!
    Fijn dat het redelijk vlot ging! Lekker genieten nu! 😄

Groot gelijk dat je blijft spammen woman. Je hebt er even op moeten wachten maar het is ook een prachtig mannetje!

Haha Marjo dat idee heb ik ook!! Kan echt niet wachten met al die babytjes hier.
    Zit ook nog eens in een groepsapp met mn verloskundige groepje. Daar zijn er ook al aantal bevallen 😄
    Benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn!
    Ene moment zo'n last van mn buik dat ik denk duurt niet lang meer. En andere moment niks! Kleine man houd het spannend 😉 We wachten gewoon verder. In ieder geval binnen 3 weken 😁

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met borstvoeding dus hoe dat zit weet ik niet,

Volgens mij heb ik begrepen dat je bij bv soms wel tot 12 keer per dag voed en dan is dat toch om de twee uur dus redelijk op verzoek volgens mij,

Ik voed zelf met de fles op verzoek,normaal is dat met de fles niet, dus het is helemaal nieuw voor mij, ivm zijn aandoening en de problemen met zijn darmen en maag kregen wij het advies het zoveel mogelijk op verzoek te doen, de ene keer zit er 2,5 uur tussen en drinkt hij maar 40 andere keer laat hij er 3,5/4 uur tussen en drinkt hij 90 of soms 110.

@ bevallingslijst, volgens mij is meysje ook bevallen en moeten er van degene die actief zijn in dit Topic nog maar twee gaan bevallen

12. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ohhh Missster, zo herkenbaar! Hier ook een paar keer gerommel dat ik denk, ja hoor nu komt het!!. Maar dan toch niks.. We zijn natuurlijk ook wel als laatste uitgerekend van oktober dus zo gek is het niet dat we nog niet bevallen zijn :p. Hopelijk is dit onze week!!

13. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ik dacht dat Edith ook nog niet was bevallen?!

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Klopt je hebt gelijk

15. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Klopt :( Vandaag 2 dagen overtijd! Veel harde buiken de laatste dagen, maar daar blijft het ook bij! Ik breng de dagen nu een beetje wachtend door, bah!

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    De lijst nog even bekeken, sunshine moet ook nog

17. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve, lieve meiden!

Excuus dat óók ik in een rollercoaster terecht ben gekomen!
    Maaaaaaaaaaaaaar, ik heb goed nieuws!

Donderdag 15-10-2015 om 21.17u zijn wij supertrotse papa & mama geworden van een kleine meid Fem! 3126 gram, 49 cm lang!
    Dolgelukkig zijn we, maar potdorie een impact op ons leven!
    Wel verwacht natuurlijk.. Maar nu pas een beetje "bij aan het komen" van alle gebeurtenissen..

Ik zie dat er meerdere dames bevallen zijn... Woman; supermooi manneke, gefeliciteerd!

Help me eventjes... Ik zag ook een Jim voorbij komen?
    Ik heb eventjes snel alles "gelezen".. Maar moet me hier eventjes op een ander moment de tijd voor nemen..

Excuses dat ik niks meer heb laten weten, ook voor de lijst! Maar dit ga ik een deze dagen in orde maken.. Als jullie me even helpen met geboortedatums VETGEDRUKT te noteren hier en wie wat hoe.. Dan kan ik het gauw genoeg aan gaan passen en de lijst weer kloppend maken!

Fem maakt het goed! Overdag gaat alles heel goed.. :) 'S nachts nog veel huilen, onze weg vinden.. Zijn we nu mee bezig!
    Dinsdag ben ik al ingeleid geworden zoals jullie misschien nog weten.. Het is een lang verhaal, dit post ik een deze dagen eventjes.. Maar voor nu vond ik het eventjes belangrijk gehoor aan jullie te geven! Heb immers 9 maanden veel lief en leed met jullie mogen delen.. En daar ben ik heeeeel blij om! Heb er heeeeel veel aan gehad en denk dat ik er nog veel aan ga hebben!

Met mij gaat het redelijk. Wel gebroken, vanaf 14-10 misschien in totaal 8 uurtjes geslapen, dus bijtanken dat moet nu gaan gebeuren!
    Ben ingeknipt geworden, hechtingen zien er supergoed uit, nog gevoelig allemaal, maar heb het supergoed onder controle. Tenminste, dat vinden de Kraamzorg en de Verloskundige!

Jullie horen een deze dagen van me.

Heeeeeeeeeeeel veel liefs..
    En voor degene die bevallen zijn, HARTELIJK GEFELICITEERD & GENIET ERVAN!

Denk aan jullie!

Hier een foto van onze kleine mup!

foto.jpg

18. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    He bah Edith! Snap dat je de dagen nu een beetje wachtend door brengt. Jammer dat het niet doorzet. Hopelijl duurt het toch niet al te lang meer voor je. Hoe voel je je verder?

19. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Gefeliciteerd Blijelk!!! En wat een schatje, heerlijk genieten nu! En wat leuk een meisje ;) Super leuke naam ook!
    Het is je vergeven hoor :p Kom eerst maar lekker bij en we zien je wel weer verschijnen. Klinkt tot nu toe trouwens wel als een heftige en vooral lange bevalling.

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jaaaaa daar is ze dan!! Gefeliciteerd meid wat een schatje zeg! Geniet lekker van je meisje! :)

Deel Deze Pagina