Gefeliciteerd nieuwe mama's!! Ik ben inderdaad ook al bevallen. 13 oktober ben ik ingeleid, direct na het doorprikken van de vliezen kreeg ik weeën om de 2,5 minuut. Na anderhalf uur Had ik 1 cm gewonnen en zat ik op 4 cm, dus heb ik een ruggenprik gevraagd. Deze Was nog geen 20 minuten werkzaam of ik bleek volledige ontsluiting te hebben. Ze wilden wachten tot de prik Was uitgewerkt maar de kleine kwam in nood dus mocht ik proberen te persen met verdoving, anders zou het een spoedkeizersnee worden. In vijf persweeen is ons zoontje Guido Alexander geboren, met een gewicht van 2810, 49 cm lang. Inmiddels alweer vijf dagen oud. Overdag doet hij het super, maar hij ligt niet graag in zijn bedje. Als hij jengelt zetten we door, dan valt hij wel in slaap, maar we hebben nu twee nachten gehad dat hij echt alleen de borst wilde, dan neem ik hem bij mij in bed en leg ik m vaak aan. Behoorlijk gebroken nachten maar een mega grote blauwe wolk. Ik heb mijzelf overigens gekloond haha. Hij lijkt erg op mij, tussen de baby foto's van mij en hem zie je geen verschil
Gefeliciteerd alle nieuwe mama's!! Hier zijn we inmiddels weer opgenomen in het ziekenhuis. Onze dame begon wat geel te zien en ligt nu onder de lamp. Waarschijnlijk moeten we een paar dagen blijven. Een flinke domper, aangezien het thuis net lekker liep. Maar het is niet anders. Alles voor ons meisje!!
Dat ze dat zo snel doen..ons manneke zag echt heel geel en moest in de zon liggen in onze slaapkamer. .trekt vaak snel bij hoor alst heel licht is...ons manneke heeft t weken nog licht gelig gezien maar tijdens de kraamweek heel erg en geen zh gezien.
Nou, ze hebben haar waardes in het bloed gecontroleerd en dat zat 0,03 onder de grens. En aangezien ze pas 3 dagen is en morgen de geligheid morgen waarschijnlijk nog toeneemt, nemen ze liever het zekere voor het onzekere. Ach ja. .. voordeel is wel dat ik niks kan doen hier en dus beter aan mijn rust kom dan thuis. Hihi!
Gefeliciteerd blijeik en meysje!! Wat een mooi popje blijeik! Lekker bijkomen en genieten! Forum komt later wel. Al is het fijn wat van je te horen!! Meysje wat grappig dat ie zo veel op jou lijkt! Leuk is dat. Ah Tamara wat sneu zeg! Hopelijk trekt het snel bij en mag ze weer lekker mee naar huis. @hier Vandaag dagje met vriendinnen gehad. Lekker kletsen onder het genot van een uitgebreid diner. Made by iedereen behalve ik 😁 luxe ofniet! Haha. Afgelopen vrijdag ook al met andere vriendinnen. Tja kan nu allemaal nog even 😉 En komen We de tijd ook beter door 😉
Gefeliciteerd BlijeIk en Meysje! Hier is het eindelijk ook begonnen Om 06.00 uur braken mijn vliezen. Nu met de laptop en een mand wasgoed de weeën opvangen!
Tijdje niet meer mee gelezen en gereageerd hier, zie dat een hoop van jullie inmiddels bevallen zijn super om te lezen ! Alle kersverse mama's super gefeliciteerd lekker genieten nu natuurlijk hihi! Hier begint het ook "spannend" te worden, vooral omdat ik al 2x nachtenlang weeën heb gehad maar die helaas niet voor ontsluiting hebben kunnen zorgen, zowel verloskundige als wij staan voor een raadsel maar we wachten keurig af Ga jullie blijven volgen komende dagen ben benieuwd hoeveel prachtige kindjes er de komende dagen bij gaan komen X
Dank voor de felicitaties allemaal😍we zijn heerlijk aan het genieten. Nachten zijn nog even zoeken.maar het loopt eigenlijk wel goed zo. @blijelk en meysje van harte!! En de puffende dames, good luck!!
Spannend dames! Successs! Hopen dat het snel door zet!! Ahh mooie tevreden foto's Seppie! ! Heerlijk zeg!