Ja, idd echt verschrikkelijk! Maar volgens mij hebben die pcm geen 3ffect gehad. De pijn was daar gewoon te erg voor. Dat is wel een voordeel van de baarmoeder. Zakt hier ook heel snel! Achja dag 4 nu, ben er bijna vanaf
Van harte gefeliciteerd!! Wat een leuke naam en heerlijk dat je nu ook eindelijk kan gaan genieten. Sterkte met de naweeën. En klagen mag altijd hè Hoe gaat het nu met jullie?
Super missster!!van harte gefeliciteerd, ook al zi n leuke naam! Hopelijk ben je snel van de naweeën af!
Mijn kraamverzorgende komt veel bij me zitten om 'gezellig' te kletsen. Maar vind het moeilijk om te zeggen dat ik daar niet zo op zit te wachten. Slaap maar 2a3 uur per nacht. En dan wil ik zo veel mogelijk overdag inhalen. Hadden jullie dat ook met je kraamverzorgende?
Bij mijn eerste deed de kraamverzorgende niets anders dan praten met mij, over haar vriend die het uit gemaakt had en dan zat ze hier letterlijk te huilen, De tweede deed helemaal niets en praatte aan 1 stuk door De derde was een duo, de een was alleen maar aan het klagen over haar schoondochter en de ander hield haar mond niet dicht over alle regeltjes en hoe ik die regeltjes niet na leef ( eerst een luier onder de oude luier leggen zodat je geen ongelukjes krijgt bijvoorbeeld ) Dit was voor mij de reden dat ik bij de vierde meteen aan gegeven heb wat ik verwacht en wat ik graag wil Ik zou proberen of je niet hints weg zou kunnen geven, bijvoorbeeld je moeder laten bellen met of ze langs kan komen en dat jij dan waar zij bij is kan zeggen " mam ik ben onwijs moe ik slaap maar 2/3 uurtjes per dag en zou eigenlijk vanmiddag graag naar bed gaan, kun je vanavond/ morgen of het weekend Werkt dat niet dan misschien toch maar aan geven dat je het heel gezellig vind maar je nu echt even gaan rusten
Gefeliciteerd MissSter. Hier gelukkig geen kraamhulp. Vervelend Marjo, ik zou ook niet op dat geklets zitten te wachten, eerlijk gezegd.
Wat vervelend die nare ervaringen met kraamhulp. Hier juist erg positief. Super leuke en lieve vrouw. Ze deed alles! Het huis was nog nooit zo schoon geweest en ze heeft ons veel geleerd. Maar aangeven hoor als je niet tevreden bent. Desnoods bij het hoofdbureau. Dan krijg je nog een andere. Het is wel jou kraamtijd.
Dank jullie wel dames! Hier een super tevreden manneke! Slapen en drinken! Zo'n andere start als bij mn andere zoon! Heerlijk. Hier de naweeën stukken minder. Af en toe begint het opeens even weer. Maar mn baarmoeder zakte ook meteen erg goed! Jeejtje wat vervelend die ervaringen met de kraamhulp. Vind dat je dat gewoon mag zeggen hoor! Die van mij stuurt mij nog net niet naar bed haha maar ze vraagt wel steeds van goh ga je nog even lekker liggen? Zeg gewoon van: Goh ik heb zo'n slechte nacht gehad vannacht. Denk dat ik vanmiddag even ga liggen om bij te tanken. En daar hoort zij gewoon alle begrip voor te hebben. En misschien heeft zij het wel helemaal niet in de gaten. Denkt ze jeejtje wat een powervrouw die maar door gaat 😉 (Ben je natuurlijk sowieso ook 😉 ) Nee echt even voor je zelf opkomen hoor! Is JOU kraamtijd!
@Marjo: gewoon aangeven dat je moe bent. Laat het desnoods door je man/vriend zeggen. In je kraamweek moet je al he rust kunnen pakken. Nu jan het nog Wie moet hier nu nog bevallen? Tis al bijna november....
Wat fijn dat het zo goed gaat Missster! Gelukkig vallen de naweeën mee. Wat zal jij aan het genieten zijn! Hippo; Jeetje wat een kraamverzorgendes heb je gehad. Elke keer weer opnieuw. Snap je toch niet... ik heb aangegeven dat ik erg moe ben en nu slaap ik grotendeels van de tijd als ze er is. Lekker rustig zo, ben blij als ze weg is. Ze heeft overal wat op te zeggen en ze voelt zich te veel thuis dat ze aardig bijdehand begint te worden. Moet nog 3 dagen van 4 uur en dan is ze eindelijk weg. Micchan; Is kraamzorg niet verplicht in duitsland? Er staat me wel iets van bij dat je had verteld hoe jullie het gingen doen. Maar weet het niet meer.
Ik zou niets liever willen! Maar is kraamzorg niet verplicht voor 8 dagen en dan minimaal 3 uur per dag? Tenminste dat dacht ik... Hoe gaat het met jou? Ben je het al erg zat?
Ik woon niet in Duitsland. Maar nee, dat is niet verplicht hier, gelukkig. Daarvoor in de plaats lig je dan weer wel vier dagen in het ziekenhuis.
Haha mijn kraamverzorgster was een kennis maar zij stuurde me gewoon naar bed zo van ik wil dat je even goed rust want je bent zelf ook herstellende. Maar al zou ik dat niet hebben gehad dan had ik het wel aangegeven dat ik even m'n rust momenten nodig zou hebben of dat nou slapen is, een filmpje kijken of gewoon liggen in stilte!