In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ooh sorry niet bij stil gestaan dat ik dat zo bot je zet bedenk ik nu.. Sorry..

2. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb toevallig mezelf ook aangemeld bij mvm.
    Ze komen zaterdag ochtend bij me langs, vind het echt een goed initiatief en wil d'r zeker aan mee doen.
    Vind het wel super spannend dat je weer zo'n test moet doen, ik heb toevallig gister de laatste test opgemaakt en die was weer echt knal positief dat kon niet missen.

Ik word wel nu al ongeduldig als ik bedenk dat het nog lang geen 11 maart is en ik dus nog al die weken in onzekerheid zit over of het wel goed gaat of niet,
    En die verhalen die je hier dan leest die werken ook niet echt mee.

Hoe is jullie vriend/man er onder? Hoe reageerde ze? En is het allemaal al een beetje geland?

Mijn vriend moest erg wennen, hij kon het maar niet geloven en hij vroeg gister nog een paar keer; maar krijgen we nu écht een baby? haha.
    Ik moet soms ook zo om z'n opmerkingen lachen.

En hoe zit het qua uitzet? Hebben jullie al het een en ander aan spulletjes of nog niet?

Misschien is het wel handig als we een besloten club maken zodat er niet nog 10 bij komen, dan ben je zo het overzicht helemaal kwijt en wordt het zo 'onpersoonlijk' kletsen met elkaar.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    geeft nix kon jij niet weten..;) was best heftige periode..1ex zwanger en t ging mis..maar inmiddels een prachtige zoon :) en nu een brusje op komst voor m

4. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Doet de besloten groep t zo? Weet niet of ik het goed heb gedaan. Zit op mobiel op t werk hihi

5. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Hier hebben we alles al qua uitzet. Ben blij als het allemaal van zolder kan, haha. Dat ruimt dan lekker op ;) Verder koop ik niets voor de 12 weken. Vorige keer was het bij de 1e echo meteen fout dus dan wil ik niet al met nieuwe spullen zitten.
    Met manlief heb ik het er niet echt over. We kunnen er in het bijzijn van ons zoontje niet over praten want meneer vertelt alles door wat hij hoort, haha. En voor ons gevoel gaat het pas echt worden als de echo straks goed is. Tot die tijd gaan we ons niet teblij maken..

6. MommyLife

MommyLife Actief lid

19 dec 2013
    139
    0
    16
    Limboland
    Morgen komt hier mvm, bij mijn oudste wist ik nog niet eens dat het bestond en ik was nou niet bepaald in de situatie om eraan mee te doen. Maar nu wil ik wel echt meedoen, omdat we zelf 1,5jaar bezig zijn geweest en ik hopelijk andere vrouwen dit zou kunnen besparen.
    Ben ook heel erg benieuwd naar hun zwangerschapstest.

Mijn vriend die kon het niet geloven, en nu nog altijd niet. Juist omdat we 19januari voor het laatst bij de fertilitiearts zijn geweest en die zei ons dat de waarde van de eisprong niet hoog genoeg waren om een zwangerschap te kunnen krijgen en dat ik moest afvallen en dan zou het wel goed moeten komen. Dus wij onze wens aan de kant gezet en ik opzoek naar een sportschool. De dag dat ik mij wou aanmelden op een dure sportschool 9 februari zijn we erachter gekomen dat ik zwanger was dus het is allemaal nog heel erg onwerkelijk.

Ik heb wel al wat spulletjes maar heb alles van mijn oudste toen verkocht omdat mijn vriend nooit meer een kindje erbij wou dus had ik het opgegeven. Maar 1,5jaar geleden is hij er gelukkig op terug komen haha.

7. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er al meiden die last hebben van hun buik? Ik heb in de loop van de middag begin avond last van eenn opgezette buik met steken....

8. MommyLife

MommyLife Actief lid

19 dec 2013
    139
    0
    16
    Limboland
    #68 MommyLife, 17 feb 2015
    Laatst bewerkt: 17 feb 2015
    Ja vind het behoorlijk spannend, nog maar een weekje wachten. De tijd die gaat zo langzaam...
    Ik hoop wel dat we een hartje zien kloppen, had ik beetje lopen rond kijken op internet en bij de ene kon je het wel al zien en bij de andere niet.
    Ik ga ervanuit dat het nog niet te zien is, dan is de teleurstelling ook niet zo groot!

Ik kom van Limburg, Venlo

9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Wauw, wat veel reacties dames! Ik had een hoop bij te lezen :)

Mijn gegevens voor de lijst:
    27 jaar - 2de kindje - 18 okt uitgerekend

Extreem hongergevoel heb ik nog niet echt. Begin wel een beetje misselijk te worden (zo'n raar, leeg gevoel :S). Ik heb het vooral heel erg KOUD! Brrrr! En daar krijg ik dan weer rugpijn van! Schijnt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn. Herkennen jullie het?

10. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ik kom trouwens uit Zeeland!

11. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Pff erg he hoe langzaam het gaat... Snel 1e echo en dan op naar de 12 weken! Hoop dat de tijd straks iets sneller gaat!
    Ik hoop ook direct op een kloppend hartje.. Anders nog meer stress ;)

12. Seppie

Seppie Actief lid

11 okt 2006
    143
    0
    0
    enschede
    wat leuk allemaal te lezen, mijn echte kwaaltjes zijn mijn borsten ( au!) en koud brrrr. echt heel koud. s avonds is mijn buik ook opgezet maar mijn darmen zijn dan ook helemaal van slag. ben benieuwd of het met een derde zwangerschap sneller zichtbaar zal worden. We hebben een deel baby uitzet al. Maar meeste is er niet meer. kids zijn al bijna 6 en 8 :). mijn man vind het super leuk, elkaar telkens aankijken en glimlachen als we bij anderen zijn. ons grote geheimpje :). ik kom uit Enschede

13. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    @bloem93: ik ben ook aan het aftellen tot 5maart :) een goede tip die ik gebruik: ik kijk nietmeer op de andere topics :) enkel op die van oktober omdat ik geen negatieve verhaaltjes wil lezen, ik ga uit van mijn eigen gevoel en dat zit goed :)
    mijn man was super blij dat we zwanger zijn, soms is het nog onwerkelijk maar het is aangekomen :) soms lopen we hier rond en roepen we naar elkaar: "wij krijgen een baby"!! :) hihi
    kwa uitzet heb ik ook al wel wat :) maar er moet nog veel komen, ik heb een park gekocht en een speelmat en een badje, maxicosi, sterilisator enzo.. maar er moet nog veel gekocht worden, de buggy gaan we kopen van martinelli :) ik vond die van first ook super mooi maar mijn man is verliefd op de martinelli :)

@meysje: denk dat de club ok :) weet alleen niet of hij besloten is..

@mommylife: wat speciaal je verhaal :) ben blij voor je!

@andreake: ik heb wel al een klein buikje maar de steken zijn bij mij al een 1,5week weg :)

@edith1987: ik heb een beschrijving gedaan hoe jezelf het lijstje kan aanpassen. op pagina 5 denk ik :)

@hier: ik ben een limburgse belg ;)

14. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Zo.. Weer veel bij te lezen zeg!
    Vanavond probeer ik ff goed te kunnen antwoorden op de computer!

Ik las dat iemand vroeg naar opgezette buik wie dat ook heeft?
    Heb er ook veel last van. Vooral savobds. De krampen en steken worden wat minder.

Over moeders voor moeders ; bij mij zijn ze afgelopen zaterdag geweest! Dat was heel leuk! Leuk gesprek, en de test knalde weer ;). Je kunt hun ook van alles vragen dus is echt fijn! Ik heb nu alle spullen en mag volgende week beginnen mst het vullen vsn de flessen haha.
    Je hoeft je daar niet druk om te maken, is echt leuk!

Verder mijn vriend kan het ook moeilijk geloven maar is zo blij. Hij maakt allemaal gezonde dingen voor mij haha. " Jullie moeten gezond eten" haha zegt ie dan.

Wij hebben 12 maart intake gesprek bij de verloskundige en daarba meteen de eerste echo . Als het goed is ben ik dan 8 weken. Kan niet wachten tot dan haha!!

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk on allemaal in dezelfde weken van de zwangerschap te zijn.
    Vind het echt zo spannend. Na al die jaren, nu is het zover..
    Hebben jullie ook zo af en toe steken in je lies? Gelukkig voelt t allemaal anders dan ongi pijn:)
    En hongerrrrrr!! :)

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier hebben we alles al van de uitzet..dus dat scheelt..alleen de kamer van ons manneke gaan veranderen denk k :)

Qua kwaaltjes. .opgezette buik heb ik ook..vooral savonds. .en echt mega koud en erge honger. .misselijkheid kwam bij 6.5 week ongeveer. .ben benieuwd haha

17. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo zo! Even een paar dagen niet kijken en er melden zich een hoop mensen! :D
    Ik ben de uiteindelijke "oprichter" van dit topic, had me al aan ander topic aangesloten maar vind het daar eigenlijk ook te druk!
    Dus bij deze; ik zou graag in het lijstje willen! :D
    Had eigenlijk niet verwacht dat hier mensen gingen reageren! :)
    Ik schat 26-10 uitgerekend te zijn... Na deze week de VK bellen!

Ben trouwens bijna 27 jaar, 1e kindje! ;)

Liefs!

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lees dat hier meer Limburgers aanwezig zijn? Gezellig! ;)

Met hoeveel meiden zitten we hier in het topic? Stuk of 14?

19. MommyLife

MommyLife Actief lid

19 dec 2013
    139
    0
    16
    Limboland
    op het gebied van kwaaltjes heb ik wel pijn aan mijn tepels, vorige week was mijn honger gevoel en maar deze week is die weer helemaal terug. Eet het liefste de hele dag. Ben af en toe misselijk en kan het extreem koud of extreem warm hebben. En heb heeel veel zin in vis. Ik eet nooit vis maar nu ineens super veel zin in vis haha. En veel moe. owja mijn humeur is ook niet om van te genieten, ik heb stemmingswisselingen waar ik zelf niet bepaald blij van word en hopelijk zijn die snel over.

20. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hebben hier meer meiden last van krampen/steken/trekkingen in onderbuik wat uitstraalt naar onderrug en been?

Deel Deze Pagina