In Oktober 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BlijeIk, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Wat leuk dat jullie het met Pasen gaan vertellen. Wij gaan het dit weekend vertellen aan de oma's (onze ouders en zussen weten het al) en volgende week als ons zoontje 2 wordt aan de rest van de iets verdere familie.

Leuk om buikfoto's te zien, zijn al mooie buikjes!! Ik ga er zo ook nog een maken.

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hahah ik snap wel dat je misselijk "wil" zijn, het is voor vele toch een soort bevestiging van ja ik ben zwanger ;) maar geniet ervan dat je het niet bent ;) zal moeder natuur zo geregeld hebben dat je er best nog 1 durft te nemen hahah nee grapje hoor ;)

Gefeliciteerd met je 10 weken :D

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Mooi hoor !

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn om over alle goede echo's te lezen, super dames. :)

Ik had zelf mijn eigen vraag over voorgevoel geslacht nog niet beantwoord. :p Ik denk een jongen, mijn man is compleet overtuigd van een meisje. Ik hoop dat we het bij de echo van 6 mei kunnen zien, of misschien net ervoor nog een keer in het ziekenhuis (net iets duidelijker), ofzo.. We zullen zien. :)

Buikje (morgen weer een maken, maar denk dat er niet veel verschil in zit deze keer):

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Mooi !! Zo'n mooi buikje heb ik al 7 jaar niet meer ;) heb van alle drie buikjes overgehouden na de bevalling en dat bij elkaar opgeteld is het een best buikje haha ;) ik wacht dus nog even met foto's tot het blubber plaatst maakt voor baby ;)

;)hoewel mijn schoonzus zei dat als ik het pas aan mensen zou vertellen als ik een buikje kreeg ik tot het einde kon wachten vanwege al dat vet van mij :):)....en bedankt.....;)

Heb wel een buikje hoor en zeker overgewicht een aantal kilo, niet heel veel maar toch, het was er zeker 10, nu ik ben afgevallen nog 4, maarja zo mag ik eigenlijk niet rekenen he haha ;)

Ik heb de buik niet dikker als bij mijn derde zwangerschap en daar kreeg ik met 16 weken echt al wel een buikje en vanwege de hoe veelheid aan zwangerschappen en nu de vierde die waarschijnlijk en hopelijk uitgedragen gaat worden een baarmoeder die zich snel in de zwangerschaps modus word gezet ;) dus ik gok en de gyn ook dat ik weer zo rond de 16 weken een buikje zal krijgen.

Ik hoop het haha.... Zou schoonzus graag willen laten zien dat het wel meevalt hoeveel vet ik heb :p

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal ! Veel plezier morgen ! Klinkt leuk hoe Julius het gaan laten weten

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ook al zo'n mooi beginnend buikje !

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Hier weten onze ouders het ook al, en mijn en zijn zusje, de ouders vanwege het feit dat we zo enorm geschrokken waren dat we niet wisten wat we moesten doen... Sorry voor de meiden die zoooo graag willen en wouden en er moeite voor gedaan hebben, voor ons was een vierde echt niet de bedoeling, een zwangerschap is voor mij niet zonder risico's en dat ik geen fijne zwangerschap zou krijgen was ook al bekend.... Dat die misselijkheid zo heftig zou worden dan weer niet,denk meer aan mijn ziekten die op gaan spelen en vanaf 27 weken cholestase en vanaf 18 tot 30 weken kans op hartblokkade ivm ssa antistof positief, we moesten dus echt praten met onze ouders, horen dat we dit wel konden en weten dat als ik het niet zou trekken hun mij zouden helpen zodat ik het wel zou trekken, vier kinderen zou ik kunnen dat wist en weet ik.. Na de bevalling voel ik mij een dag later weer goed, maar tijdens de zwangerschap.... Ik trek dat niet als ik hele dagen wakker lig van de jeuk en de pijn,
    Dan heb ik iemand nodig om op terug te vallen en mijn man kan daar echt geen vrij voor vragen,

En toen kwam ik in het ziekenhuis, en toen heb ik het mijn beste vriendin,mijn zusje en zijn zusje verteld onder we hulp nodig hadden qua kinderen omdat mijn man ook gewoon moest werken,

Mijn drie broers vertel ik het nog niet, de kinderen ook nog niet,

Nu zijn we uiteraard enorm blij met dit wondertje, ookal heb ik nog geen kans gehad om er ook echt van te genieten .... We zijn dankbaar dat dit ons mag overkomen en met de hulp van onze ouders en zusjes gaan we de zwangerschap zeker door komen.

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Nou volgens mij ben ik bijgelezen ?

Hier gaat het redelijk, eten binnen houden gaat 9 van de 10 keer goed, drinken helaas nog steeds 9 van de 10 keer niet,maar ik eet fruit en kwark dus ik zorg wel dat vocht binnen krijg.

Ben moe voel me futloos en slap, maar mijn man heeft op het werk veel avond diensten geregeld zodat ik overdag even terug Kan naar bed zodat ik zo fit mogelijk Kan zijn voor de kinderen.

Vandaag is een emotionele dag voor ons, mijn eerste eigen hondjes, mijn maatjes mijn vriendinnetjes, mijn meisjes die als ik me niet lekker voelde altijd bij me kwamen, altijd lieten weten als er iemand voor de deur stond.. En alles goed vinden van onze kinderen, van luiers aan doen tot slabbetjes omdoen en poppenkleertjes aantrekken.... ( wat wij overigens niet goed vinden maar soms..... Doen de oudste twee dat weleens stiekem als ik bijv naar de wc moet of de was even in de kast wil ruimen)

Die hondjes die al 8 jaar in ons leven zijn... Die zijn vandaag naar nieuwe eigenaren gegaan.

Vorig jaar zaten we er al aan te denken, onze dochter van 18 maanden heeft astma en wanneer ze bij de honden in de beurt komt is het net of ze een hooikoorts aanval krijgt, niesen ogen worden rood en dik een snotneus tranende ogen.... Hoewel allergie zo jong nog niet bewezen kan worden was het duidelijk dat ze naast haar astma zo reageerde op dieren, ivm het warme weer wat voor haar extra benauwend was kwamen we soms op 8 pufjes per dag.... Dat is de bedoeling niet,

Wij stofzuigen 4/5 keer per dag, met mooi weer de honden naar buiten veel plukken en trimmen zodat er zo min mogelijk haren rond dwarrelen, voor mijzelf zou ik ze zo graag gehouden hebben, maar voor hun..... Ze verdienen beter, overdag konden ze de laatste maanden niet eens meer in de kamer komen omdat onze dochter dan een aanval krijgt, en ik ben bang voor de aanvallen die ze zal krijgen als het ook nog benauwd is buiten.

Ze gaan nu naar mensen met twee dochters, ze mogen met ze douchen ze gaan mee op visite bij andere mensen, ze mogen stiekem met de pot mee eten, ze gaan 3/4 keer per dag wandelen en ze gaan mee op vakantie's

Wel een aantal dingen vast gesteld als bijv proefperiode en als het niet gaat zijn wij de eersten die ze terug kopen om een goed huisje voor ze te zoeken

Ik hoop zo dat we de juiste keuze gemaakt hebben, vind het zo erg dat ik deze keus heb moeten maken :( ben enorm verdrietig

Onze dochter van 4 was ook dikke maatjes, ook die is enorm verdrietig :(

10. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Wat mooi al die buikjes!! Ik heb nog helemaal niet zo'n echt goede zichtbare buik... Dus ben jaloers!!

En hippo.... Wat erg! Kan me indenken hoe moeilijk hetbis. Heb zelf ook een hond en altijd honden gehad, dus weet hoe het is als je ze moet missen. Sterkte!!

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat verdrietig Hippo, maar wel de beste keuze, denk ik.. Dikke knuffel. :(

12. Seppie

Seppie Actief lid

11 okt 2006
    143
    0
    0
    enschede
    ah hippo, niet leuk!

Wat leuk al die foto s! Hihi allemaal kleine bolletjes:). straks kunnen we geen buik selfies meer maken want dan staan we er half op ;) haha

13. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Jeejtje sommige van jullie hebben gewoon echt al buikjes!
    Mooi hoor!
    Hier nog helemaal niks! Nog helemaal plat (op het losse vel na van m'n vorige zwangerschap 😜 ) zelfs als ik op m'n rug ga liggen met armen gestrekt niet haha.
    Maar verloskundige zei al dag ie weer heel diep lag en was bij de vorige ook. Vandaar dat ze hem ook niet goed kon op meten etc.
    Bij de vorige begon m'n buikje na 20 weken,,
    Met mijn werk opzich niet heel erg 😊

Jeejtje Hippo wat vervelend van je hondjes!
    Heeele moeilijke keuze zeg 😔 sterkte!
    Maar klinkt als of ze een goed huis weer krijgen!!

14. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
  15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijne Pasen voor degenen die het vieren. :) Voor de rest fijne zondag. :D

16. mgx

mgx Niet meer actief

Fijne Pasen! En veel plezier voor degene die het gelukkige nieuws gaan vertellen!

17. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Hallo allemaal :D!!

Ook ik ben uitgerekend in Oktober nog net (30-10-2015), lijkt me leuk om hier gezellig mee te kletsen met jullie :D!

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Begrijp jou ook helemaal hoor! Ik weet ook dat het belachelijk is.. Morgen zullen we meer weten en krijgen we hopenlijk een positieve bevestiging! :)

19. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte meid.. Ik begrijp je gevoel. Je gaat van die beestjes houden, net zoals van mensen..

Succes met het te verwerken, is waarschijnlijk wel beter voor hen nu..

20. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    ❤❤❤

【★】MGX | 25 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 13-10-'15 【★】
    【★】Pitahaya | 29 jaar | 1e Kindje! | Uitgerekend: 15-10-'15 【★】
    【★】Edith1987 | 27 jaar | 2de Kindje! | Uitgerekend: 16-10-'15 【★】